karaoke

kannu

Miksi karaoke vetäjät laulaa itse, eikös he ole asiakaspalvelu työssä sillä hetkellä kun kävelevät laitteiden taakse? Siitähän he palkkansa saa, on helppoa hommaa jos istuu laitteiden taakse ja senkun aukaisee suunsa ja laulaa ja dollarit juoksee tilille.

10

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi

sinä oot noin tyhmä?
      Kielletäänkäs jossain laissa, ettei asiakaspalvelutyössä saa laulaa?
      Ei se nyt välttämättä niin helppoa hommaa ole, jos koko illan joutuu laulamaan.
      Tosin minä en ole kenenkään vetäjän kovin pitkään yht15äsoittoa laulaneen, mutta sinä ilmeisesti olet.

• kannu

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.. vai?

• Miksi

kuvittelet, että tuota mielipuolta ei voi olla kuin joku karaoke-vetäjä?
        Minäkään en ole edes missään tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, muuta kuin käydessäni laulelemassa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että kalahti. Kalahtaa aina, kun joku päästelee tollasia aivopieruja.

• kannu

Tuntuuko sydämmessä katkeraa pistoa, osu ja uppos.

• kannu

Vai saa asiakas ammattissa laulaa, pahoin pelkään, jos karaoke vetäjät sitä tekee, onnistuuko muissa asiakas ammatissa, nääs ette karaoke vetäjät ole maailman ainoa ammattikunta.

• Miksi

ei mene jakeluun, että en ole karaoke-vetäjä?
        Tai tiedänhän minä, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Tiedätkö, että jossain paikoissa on vetäjällä oikein vaatimuksena, että osa laulaa, ja pitää välillä laulaa, jos on hiljaista.

• Karaokepresidentti00

Ai missä sellanen paikka on missä vetäjän pitää osaa laulaa? :D Onneks kaikkien asiakkaiden ei. Vois olla muuten varsin hiljasta. :)

• kannu

Kuka käski sinun myöntää olebasi karaoke vetäjä Miksi... häh.. täh.. shhhhhssss.. onpas kuumat olot sulla kun noin ärhäkästi reagoit.
      Hyvää kevään jatkoa sinullekkin. Et sinä minun mielipiteitä jyrää karaokesta, se on varma,

• Miksi

minun pitäisikään mielipiteitäsi jyrätä, mutta kun nuo ovatkin harhakuvitelmia.

• kannu

"Harhakuvitelmia"?
      Ei 100 ihmistä voi olla väärässäja kun on kyse samasta asiasta. Voi miten hyvältä tuntuu olla oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1571
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      104
      1086
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1083
    Aihe