karaoke

kannu

Miksi karaoke vetäjät laulaa itse, eikös he ole asiakaspalvelu työssä sillä hetkellä kun kävelevät laitteiden taakse? Siitähän he palkkansa saa, on helppoa hommaa jos istuu laitteiden taakse ja senkun aukaisee suunsa ja laulaa ja dollarit juoksee tilille.

10

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi

      sinä oot noin tyhmä?
      Kielletäänkäs jossain laissa, ettei asiakaspalvelutyössä saa laulaa?
      Ei se nyt välttämättä niin helppoa hommaa ole, jos koko illan joutuu laulamaan.
      Tosin minä en ole kenenkään vetäjän kovin pitkään yht15äsoittoa laulaneen, mutta sinä ilmeisesti olet.

    • kannu

      Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.. vai?

      • Miksi

        kuvittelet, että tuota mielipuolta ei voi olla kuin joku karaoke-vetäjä?
        Minäkään en ole edes missään tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, muuta kuin käydessäni laulelemassa.

        Siinä olet kyllä oikeassa, että kalahti. Kalahtaa aina, kun joku päästelee tollasia aivopieruja.


    • kannu

      Tuntuuko sydämmessä katkeraa pistoa, osu ja uppos.

    • kannu

      Vai saa asiakas ammattissa laulaa, pahoin pelkään, jos karaoke vetäjät sitä tekee, onnistuuko muissa asiakas ammatissa, nääs ette karaoke vetäjät ole maailman ainoa ammattikunta.

      • Miksi

        ei mene jakeluun, että en ole karaoke-vetäjä?
        Tai tiedänhän minä, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

        Tiedätkö, että jossain paikoissa on vetäjällä oikein vaatimuksena, että osa laulaa, ja pitää välillä laulaa, jos on hiljaista.


    • Karaokepresidentti00

      Ai missä sellanen paikka on missä vetäjän pitää osaa laulaa? :D Onneks kaikkien asiakkaiden ei. Vois olla muuten varsin hiljasta. :)

    • kannu

      Kuka käski sinun myöntää olebasi karaoke vetäjä Miksi... häh.. täh.. shhhhhssss.. onpas kuumat olot sulla kun noin ärhäkästi reagoit.
      Hyvää kevään jatkoa sinullekkin. Et sinä minun mielipiteitä jyrää karaokesta, se on varma,

      • Miksi

        minun pitäisikään mielipiteitäsi jyrätä, mutta kun nuo ovatkin harhakuvitelmia.


    • kannu

      "Harhakuvitelmia"?
      Ei 100 ihmistä voi olla väärässäja kun on kyse samasta asiasta. Voi miten hyvältä tuntuu olla oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe