Miksi karaoke vetäjät laulaa itse, eikös he ole asiakaspalvelu työssä sillä hetkellä kun kävelevät laitteiden taakse? Siitähän he palkkansa saa, on helppoa hommaa jos istuu laitteiden taakse ja senkun aukaisee suunsa ja laulaa ja dollarit juoksee tilille.
karaoke
10
161
Vastaukset
- Miksi
sinä oot noin tyhmä?
Kielletäänkäs jossain laissa, ettei asiakaspalvelutyössä saa laulaa?
Ei se nyt välttämättä niin helppoa hommaa ole, jos koko illan joutuu laulamaan.
Tosin minä en ole kenenkään vetäjän kovin pitkään yht15äsoittoa laulaneen, mutta sinä ilmeisesti olet. - kannu
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.. vai?
- Miksi
kuvittelet, että tuota mielipuolta ei voi olla kuin joku karaoke-vetäjä?
Minäkään en ole edes missään tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, muuta kuin käydessäni laulelemassa.
Siinä olet kyllä oikeassa, että kalahti. Kalahtaa aina, kun joku päästelee tollasia aivopieruja.
- kannu
Tuntuuko sydämmessä katkeraa pistoa, osu ja uppos.
- kannu
Vai saa asiakas ammattissa laulaa, pahoin pelkään, jos karaoke vetäjät sitä tekee, onnistuuko muissa asiakas ammatissa, nääs ette karaoke vetäjät ole maailman ainoa ammattikunta.
- Miksi
ei mene jakeluun, että en ole karaoke-vetäjä?
Tai tiedänhän minä, jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
Tiedätkö, että jossain paikoissa on vetäjällä oikein vaatimuksena, että osa laulaa, ja pitää välillä laulaa, jos on hiljaista.
- Karaokepresidentti00
Ai missä sellanen paikka on missä vetäjän pitää osaa laulaa? :D Onneks kaikkien asiakkaiden ei. Vois olla muuten varsin hiljasta. :)
- kannu
Kuka käski sinun myöntää olebasi karaoke vetäjä Miksi... häh.. täh.. shhhhhssss.. onpas kuumat olot sulla kun noin ärhäkästi reagoit.
Hyvää kevään jatkoa sinullekkin. Et sinä minun mielipiteitä jyrää karaokesta, se on varma,- Miksi
minun pitäisikään mielipiteitäsi jyrätä, mutta kun nuo ovatkin harhakuvitelmia.
- kannu
"Harhakuvitelmia"?
Ei 100 ihmistä voi olla väärässäja kun on kyse samasta asiasta. Voi miten hyvältä tuntuu olla oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019