Puumanaiset.....

Manlyman.........

Jos nainen hakee nuorempaa miestä,hän on Puumanainen.Jos mies hakee nuorempaa naista,hän on Pervo.Aina meitä miehiä mollataan........

58

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilves.

Öhem, tarkennuksia.

Naisen pitää olla yli 35-vuotias ja/tai miehen johon nainen iskee silmänsä pitää olla niin nuori että sopisi naisen omaksi pojaksi ikänsä puolesta.

Useimmiten nämä kriteerit eivät täyty, eivät ainakaan silloin kun 40-vuotias nainen hakee 35-vuotiasta miestä. Harva meistä naisista oli 5-vuotiaana sukukypsä... eikä edes kuukautisten alkamisiästä voi vielä mennä laskeskelemaan että olisi ihan oikaesti voinut silloin jo tiinehtyä.

Sellainen 18 - 20 v on sopiva mitta sukupolven iäksi. 40-vuotiaan naisen pitäisi siis vikitellä 20-vuotiasta poikaa että puumuuden kriteerit täyttyvät.

• Miehen mielipide

Mistä tuo tulee, että miehen pitäisi olla niin nuori, että sopisi naisen pojaksi? Eikö puuma tarkoita vain naista, joka on kiinnostunut selvästi itseään nuoremmista miehistä? Eli esim. 12v ikäero tarkoittaisi kyllä jo puumaa.

• Ilves.

Tuollaiset kriteerit aikoinaan kuulin kun alettiin puhua puumailmiöstä. Jos haluat madaltaa ikäeroa, niin ehkä kaikki mikä menee yli 10 v sopii jotenkuten kuvioon.

Onhan se toki 30-vuotias mies varsinainen herkkupala hänkin 40-vuotiaan naisen mielestä, joten ei välttämättä tarvitse sitäkin nuorempiin kajota. ;)

Ehkä se riippuu vähän siitäkin käyttääkö puuma-sanaa myönteisessä vai kielteisessä merkityksessä. Puuma hyvänä asiana voi tarkoittaa naista joka on pysynyt niin hyvässä kunnossa että hänen on ihan soveliasta haeskella itseään nuorempia miehiä. Kielteisenä asiana se on tietenkin vanha kanttura joka yrittää lääppiä nuoria poikia - aivan yhtä ällöttävää kuin joku vanha pukki nuorten tyttöjen kimpussa.

• yuri erik

no niin edellinen kertoi ihan asiaa.Siis myöskin vastaavasti jos mies on pysynyt hyvässä kunnossa on ihan soveliasta haeskella myös itseään nuorempia naisia.Kiitos,oi kiitos sinulle!Ei muuta kuin haku päälle miehet,haetaan nuoria tyttöjä.... t:46 vee hyvässä kunnossa oleva mies

• ....................

Hakea saa toki aina, kunhan osaa myös nätisti suhtautua jos tulee torjutuksi. Mikään ei ole niin tympäisevää kuin mies joka alkaa polkemaan jalkaa ja rähisemään kuin pikkulapsi joka ei saanut piparia. Iällä ei ole tuon asian kanssa mitään tekemistä.

• Soppalautanen

Ei se ole habituksesta kiinni. Jos nainen HAKEMALLA HAKEE reilusti itseään nuorempia miehiä (huom. monikko), hän on puuma, seksuaalinen saalistaja. Nimitys ei osoita arvostusta eikä tarkoita, että nainen "näyttää seksikkäältä". Eikä hyvinsäilynyt vanhempi nainen ole puuma vain ulkoisen olemuksensa vuoksi.

Jos nainen EI METSÄSTÄ nuorempia miehiä, mutta uskaltaa ikäerosta huolimatta sitoutua parisuhteeseen tällaisen kanssa, nainen ei ole puuma.

Puumuus on siis subjektin tietoista käytöstä. Jahtia. Ja ihan yhtä onttoa kuin mikä tahansa seksuaalisekoilu.

• nuorempi N

Ja kun nainen hakee itseään vanhempaa miestä, hän on tyhmä, ahne, perinteisiin sidottu, ruma, läski, epätoivoinen...

Aina meitä naisia sorsitaan.

• -nainen89-

Korjaus:

Jos nainen hakee nuorempaa miestä, on hän elähtänyt kurppa jonka pitäisi tajuta ottaa vanha kääkkänä itselleen koska ei tajua omaa "rumuuttaan" ja "tasoaan". Jos mies hakee nuorempaa naista, on hän vain charmantti ja nuorekas heppu, joka vain toteuttaa "luonnonvalintaa". Aina meitä naisia mollataan...

• nuorempi N

Minä kun olen tällainen elähtänyt kurppa, niin ihmettelen, miten charmantti vanhempi mies ihastuikin minuun? Sen sijaan, että olisi nuorekkaalla tyylikkyydellään valkannut parempia meidän nuorempien joukosta, ottikin minut, kääkän, ruman pirttihirmun, jonka pitää tyytyä vanhempaan.

• fgdfg fdg
        nuorempi N kirjoitti:

Minä kun olen tällainen elähtänyt kurppa, niin ihmettelen, miten charmantti vanhempi mies ihastuikin minuun? Sen sijaan, että olisi nuorekkaalla tyylikkyydellään valkannut parempia meidän nuorempien joukosta, ottikin minut, kääkän, ruman pirttihirmun, jonka pitää tyytyä vanhempaan.

Kuulostaa naisen logiikalta. Charmantti vanhempi mies saa nuoremman kumppanin, mutta joutuu tyytymään kulahtaneeseen kurppaan, joka on riittävän epätoivoinen huoliakseen hänet. Kuka on charmantti? Miten kulahtanut kurppa onnistuu saamaan charmantin miehen?

• höh.
        nuorempi N kirjoitti:

Mieskö se sai sinut uskomaan että olet elähtänyt kurppa? Miten voi olla yhtäaikaa nuori ja elähtänyt?

Jos mies kohtelisi sinua hyvin, tuntisit itsesi kauniiksi ja halutuksi. Jos asenteesi on edelleenkin se että mies on sinut suuresta armosta HUOLINUT vaikka olisi saanut paremmankin, niin tuo asenne pikkuhiljaa nakertaa suhdettasi ja persoonaasi pilalle. Lopulta jos käy niin että mies pettää sinua, koet että olet sen ansainnutkin, kun olet niin paska.

ITSETUNTOA, nainen hyvä!!!

Ettei tule fiilis että tuo on taas jonkun miehen kirjoittamaa lätinää jolla yrittää mainostaa nuori nainen vanha pukki -yhdistelmää.

• ----------
        höh. kirjoitti:

Mieskö se sai sinut uskomaan että olet elähtänyt kurppa? Miten voi olla yhtäaikaa nuori ja elähtänyt?

Jos mies kohtelisi sinua hyvin, tuntisit itsesi kauniiksi ja halutuksi. Jos asenteesi on edelleenkin se että mies on sinut suuresta armosta HUOLINUT vaikka olisi saanut paremmankin, niin tuo asenne pikkuhiljaa nakertaa suhdettasi ja persoonaasi pilalle. Lopulta jos käy niin että mies pettää sinua, koet että olet sen ansainnutkin, kun olet niin paska.

ITSETUNTOA, nainen hyvä!!!

Ettei tule fiilis että tuo on taas jonkun miehen kirjoittamaa lätinää jolla yrittää mainostaa nuori nainen vanha pukki -yhdistelmää.

Tuo viesti taisi olla sarkasmia?

• höh.
        ---------- kirjoitti:

Tuo viesti taisi olla sarkasmia?

Kyllä minä ihan tosissani olin. Vai tarkoititko sitä jolle vastasin?

• harakanpesä

Joo, oma valinta. Voishan sitä kokeilla alkaa puumaileen ja ihan tietysti
      pelkältä seksipohjalta. Eihän sitä tiedä milloin potkaisee tyhjää, niin jäis sekin ilo
      kokematta.

Taivaaseenkin pääsy taattu, koska jumala rakastaa iloista antajaa.

• moikka ois kivaa ;)

• koettu on

Kun profiileja seurailee niin nätit naiset hakee itseään kymmenkunta vuotta nuorempaa miestä.Tuo nätteys kylläkin kätkee taakseen itsekkään diivailevan henkilön joka ei pärjää omilla aivoillaan ajattelevan miehen kanssa niin tyydytään sitten nuoriin :).

• KaarinaAnnikki

Ei vaan juuri päinvastoin: jos en enää saa nuorta, seksuaalisesti viriiliä miestä, niin sitten joudun tyytymään vanhempaan mieheen. (Tosiasiassa pysyn ennemmin sinkkuna, kuin otan vanhemman miehen ja joudun sille omaishoitajaksi ollessani vielä itse hyvässä kunnossa matkustelemaan yms.)

Älykkyys ei ole iästä kiinni: olen törmännyt täällä todella idiootteihin vanhempiin miehiin ja toisaalta hyvin älykkäisiin nuorempiin miehiin. Ikä kun ei älykkyysosamäärää nosta.....

• pakosti puuma?

Käytännössä näiden "omilla aivoillaan ajattelevien miesten" ajatus siellä aivoissa on:

olen upea mahtava viriili sonni, olen niin nuorekas että vastaan iältäni itseäni 20 v nuorempaa naista, joten haen sen ikäisiä ja ikäiseni naiset ovat rupsahtaneita kurppia tai läskimakkaroita jotka saavat painua helvettiin!

Jos ei vanha mies suostu olemaan ikäisensä naisen kanssa, niin mitä naiselle sitten jää? Pitsinnypläys tai naiskentelu nuorempien miesten kanssa. Kukin valitsee sen mistä eniten pitää...

Jotta tämä iänikuinen ikäsota jossa jokainen haukkuu ikäisiään vastakkaisen sukupuolen edustajia loppuisi, pitäisi molempien sukupuolten päästä niistä omaan itseensä liittyvistä harhoista että on jotenkin muka oikeutettu vaikka mihin. Aina kun yksi kehtaa vaatia, toinen joutuu tyytymään. Paitsi tietysti jos ikäistään nuorempia hakevat OVAT diivoja, niin parempikin kun eivät rasita ikäistensä elämää kusipäisyydellään ja tajuavat hakea puolta nuorempaa seuraa (ja olla kaikkien naurunkohteena).

• semmoista se on

Sama ilmiöhän se on toisenkin ryhmän kohdalla. Itseään 10 - 20 v nuorempaa naista hakevat miehet ovat niin itseään täynnä että sitä omakehun haisua ei jaksa kuin nuoret kokemattomat naiset. Keskusteluintoiset ikäisensä naiset mies sivuuttaa, koska häntä ei naisessa kiinnosta muu kuin se että nainen silmät räpsyen ihaillen katselee miestä ja levittelee tälle kiltisti haarojaan vaikka äijä olisi millainen kaskelotti - rahalla saa...

• puumatar

Jännä lukea näitä puumajuttuja.. Meikä just kokeili nuorempaa ja nauratti kun tuolla ylemänä sanottiin meidän olevan vanhoja rumia kurppia. Mun kohdalla on käynyt niin, että ne nuoremmat pojat tulee itse tyrkylle, ei niin että minä niitä iskisin ;)

• kinkiking

sä isket niitä ja saat huoran maineen,onko selvä.puuma!

• höpö höpö

Äitis oli huora kun sua teki. Ei puuma ota maksua. Huorat ottavat.

• wickedhippy

puuma=huora

• joo:joo:joo:joo

Saman olen todennut minäkin. Eli olen 40-vuotias ja nuorempaa miesseuraa kyllä löytyisi. Nuorimmat ovat olleet 23-vuotiaita. Itse en ole oikein innostunut, mutta olen alkanut miettimään, miksi näitä innokkaita miehiä on niin paljon. Kyse ei siis ole yksittäisistä tapauksista, vaan entinen miehenikin huomautti siitä pariin otteeseen, että "tuo(kin) on aivan selvästi ihastunut sinuun".

Tosin se, että on nelikymppinen nainen, ei tarkoita missään nimessä sitä, että olisi vanha kurppa. Näen salilla viikottain erittäin timmissä kunnossa olevia ja hoidettuja, hyvännäköisiä nuorekkaita nelikymppisiä naisia. Ihmisestä näkee kyllä päälle päin iän, eikä tarkoitus olekaan näyttää kaksikymmentä vuotta nuoremmalta. Mutta se, kuinka ikänsä ns. kantaa, ratkaisee. Jos olet hyvässä kunnossa ja hoidat itseäsi, se kyllä näkyy päälle. Ja positiivinen elämänasenne ratkaisee paljon.

Miehistä löytyy varmasti yhtä paljon vastaavia tapauksia. Mutta näitä juttuja ja julkkilehtiä lukemalla minusta ainakin tuntuu, että miehet arvioivat itsensä ja olemuksensa "nuorekkaaksi" paljon herkemmin kuin naiset. Monelle miehelle oman nuorekkuuden kriteeriksi tuntuu riittävän, että he käyttävät merkkivaatteita ja pelaavat golfia ja ovat varakkaita. Naisten nuorekkuus perustuu ehkä enemmän fyysiseen kuntoon, millä on myös olennainen merkitys.

Esim. reilusti ylipainoinen nainen tiedostaa oman tilanteensa kokemusteni perusteella huomattavasti realistisemmin kuin mies, joka voi kuvitella olevansa nuorekas, viriili ja haluttava nuorten naisten silmissä siitä huolimatta, että elopainoa on kertynyt vuosien kuluessa rutkastikin.

• Jooo-o-o

Kyllähän se 40-vuotias nainenkin voi nuoria miehiä kiinnostaa, MUTTA pääsääntöisesti VAIN seksin merkeissä.

Muistan kun itse olin n. 25- v. mies ja naapurissa asui tosi seksikkään hemaiseva 45. v. yh-nainen, jolla oli alta parikymppinen tytär ja näisät kahdesti se äiti oli paremman näköinen.

Tämä nainen kävi usein luonani vierailulla yleensä pienessä sievässä ja tykkäsi lähennellä ja pussailla ym. saunakutsuja jne. Kunnes sitten päädyimme lopulta seksiinkin.

Nainen oli siis himottava ja kyllä mulle nuorelle miehellä seksi hänen kanssaan kelpasi, mutta en olisi silti voinut kuvitellakaan että olisin alkanut seurustelemaan hänen kanssaan. Ei ei ei.. siihen hän oli liian vanha ja enkä olisi halunnut kavereilta kuulla kommentteja , että oot sitten alkanut mutsis kans seurusteleen. Entäs perheen perustaminen ja lasten teko?

Tyystin mahdotonta.

Mutta kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti.

• joo:joo:joo:joo

Kuka tässä suhteesta puhuikaan? Et kai kuvittele, että nelikymppinen nainen haluaisi seurustella kaksikymppisen miehen kanssa? Kyllä miehellä voisi olla paljon opittavaa elämänkokemuksen osalta ja todennäköisyys, että kukaan nelikymppinen haluaisi esitellä kaksikymppistä miestä ystäväpiirissään omana seurustelukumppaninaan, on ehkä kuitenkin aika pieni.

Pointti oli vain se, että sen ikäiset naiset voivat olla nuortenkin miesten silmissä erittäin haluttavia eivätkä suinkaan mitään rupsahtaneita kotkia.

• ei puuma

No minä olen aina hakenut oman ikäistäni miestä tai ehkä vähän vanhempaa, koska minua eivät kiinnosta seksiseikkailut elämänkatsomukseni vuoksi. Netissä olen ohittanut aika suoraan yli 5 vuotta nuorempien profiilit. Ainakaan en ole ottanut yhteyttä. Kuitenkin ex-miesystäväni oli minua 6 vuotta nuorempi eikä meidän suhde ikäkysymykseen päättynyt. Hänenkin jälkeensä etsin ikäistäni, en missään nimessä häntä nuorempaa, mutta minkä teen jos exää vielä nuorempi mies löytää minut. Jos hän pitää minusta ja minä hänestä, onko minun pakko tyrmätä koko juttu vain iän vuoksi? Yksikään mies ei tekisi sitä minun asemessani. No, jos hän etsii vain seksiä, niin se ei onnistu, en ole seksilelu. Jos hän haluaa parisuhteen ja perheen, niin sitten voin kiinnostua hänestä enemmänkin. Totuus on, että minua pelottaa kauheasti. Mieluiten ottaisin oman ikäiseni tai vähän vanhemman. Kukaan ei kyselisi eikä päivittelisi. Tuntisin itseni varmemmaksi. Olisin parisuhteessa se nuori kaunotar, mikä toisi itsevarmuutta. Mutta pitääkö minun hylätä mies, josta sydämeni pitää, joka tuntuu sielunkumppanilta, vain sen vuoksi, että meitä erottaa ikä? Ehkä otan sen riskin ja kuljen hänen kanssaan sen kappaleen tästä elämästä kuin se on mahdollista. Vain Jumala oikeasti tietää, kumpi meistä lopulta sairastuu ja kuolee ensimmäisenä, jos suhdetta jatkamme, tai kaatuuko suhde johonkin muuhun.
      Puumanainen en ole enkä sellaiseksi suostu itseäni kutsumaan.

• puumatar armosta

varokaa nuoret pojat,kesä lähenee ja puuma tulee ja ottaa väkisin......

• Puumia ei pelkäävä

Sehän olisi ihan taivasta kohottava juttu jos puuma iskisi jossain. Ja vielä näin kesän kynnyksellä.

• nuori mies

Missäpäin puumatar metsästää? :O niin tietää varoo ;)

• Nainen37hki

Vaikka nuoria miehiä juoksee perässä, en halua miestä joka vasta harjoittelee... Nuori tai vanha, pitää olla seksuaalisesti varma itsestään ;) itsevarmuutta ja ....sitä jtn!

• puumatar armosta

Puumatar liikkuu etenkin kuumien kesäpäivien jälkeen alkuillan hämärässä suurkaupungeissa,ihmisvilinässä, silloin kun vaaroja vähiten odottaa.Erityisesti sitä kiinnostaan nuorehko urosriista joka varomattomuudella ja kokemattomuudellaan voi joutua puuman uhriksi.Se on vaan luonnonlaki johon ei ole suojautumiskeinoja!

• Think

Olisipa mukava tuntea kuuma-puuma 50-70v

• puumahottie

siinä iässä ovat parhaimmillaan,niinkuin nainen vaan voi olla......

• Think

Ihana iloinen nainen, 50-70v. Hellästi pidettävä . . .

• No hei . . . Ei ole naista varttunutta! Think! makao63(ät) tämä

• 917

Pakko sanoa, ettei puumailu sopis mulle, sillä en jaksais mitään kymmenenkin
      vuoden nuorenman ajatusmaailmaa...No se kyllä jäis pelkkään seksiin, mutta
      sellainen suhde on taas ihan hanurista.

Yhteenvetona samaa ikäluokkaa oleva on paras. Voi olla just mitä on, eikä
      alkaa vetämään jotain teinityyliä, jotta ei näyttäis ihan kantturalta tämän
      nuorenman seurassa. Huoooh...

• PuumaaHaluavaLeijona

Mä tapasin vuosi sitten keväällä baarissa jumalattoman kauniin 40v naisen. Parempi tiimalasi vartalo kuin monellakaan oman ikäiselläni 30v tai edes nuoremmilla. Lähdettiin jatkoille luokseni hänen ja hänen mies ystävänsä kanssa jota luulin hänen miehekseen mutta perillä selvisikin että he ovat vaan kavereita. Tämän miehen sammuttua sohvalleni suutelimme ekan kerran "puuma naisen" kanssa. Puhuttiin että lämmitetään sauna ja nainen pyyteli "avukseen" laittaa sauna päälle. Se oli sitten siinä. Oltiin kuin takiaiset kiinni toisissamme ja rakastelimme eka kylpyhuoneessa ja sitten koko yö nukkumatta sängyssä. Sauna jäi käymättä muun kiireen vuoksi:)
      Kaikki selvisi seuraavana päivänä ja tämän naisen kanssa asuttiin vaan 200m päässä toisistamme. Ei oltu koskaan aiemmin tavattu vaikka lähes naapureita oltiin. Hänellä oli mies ja kaksi lasta ja tämä sohvalle sammunut äijä taas heidän naapurinsa. No ilta "kävelylenkit" hänen osaltaan oli helppo arvata minne ne päätyi:) Alettiin sala suhteeseen. Myöhemmin tänä talvena he eros ja nainen muutti pois mutta salarakkautemme säilyy edelleen:)
      Puuma tai ei mutta hän on ajatusmaailmaltaan sellainen jonka kanssa voisin vaikka seurustella. Onko tää nyt sitten sitä kriteeriä et mä haen vaan seksiä vanhemmasta ja hän haluaa viriiliä nuorta miestä. Olkoon tää ikä keskustelu mitä hyvänsä niin monta suhdetta takana eläneenä on hänen vartalonsa silmänruokana ajatellen kauniimpi kuin kenelläkään koskaan. Tekeekö se viis kertaa viikossa salilla sitten osansa mene ja tiedä mutta naminami mikä PUUMA;) Jos lähtis taas hänen luokseen kahville:)

• PuumaaHaluavalla

leihjonalle.

Kivat sulle, mutta palataan asiaan ... sanotaan vaikka 10 v. päästä , oletko vielä samaa mieltä.

Valitetatvasti se kauneinkaan puuma ei säily ikuisesti. Esim. vaikka kuinka kävikään Demi Moorelle.

• 917

Niin no. Kyllä minäkin ulkoisella olemuksella puumaksi pääsisin (ehkä).
      Vartalo ok. ei ylimääräistä missään, jos ei oteta lukuun hiuksia, jotka
      ulottuu takapuolen päälle ja ei mikään liuhuletti, vaan paksut.
      Naamakaan ei mikään petolinnun takapuoli. Ikä 36v.

Vaan mun luonteelle ei vain sovi nuorten miesten perässä juoksu.
      Jotenkin se on säälittävääkin. Yritetäänkö sillä todistaa kenties, että
      on viellä haluttua lyyliä, vai mitä lieneekään. Hällä välii.

Nää on niin henkilökohtaisia asioita, joten eipä tästä tämän enenpää.
      Eli tekee ken mitä lystää, niinpä teen minäkin.

• Ei puumaa näy ei!!!

Ei kai tosi puumanaisia ole olemassakaan. Kuhan puhuvat lämpimikseen . . . Ei ainakaan Suomessa, uskon niin!

• puskalisko

onneksi ei aina mollata. Minun mies vanhempi. Enpä ole tähän mennessä sitä vielä keksinyt, että olisi jokin pervo.

• snnwns

no ehkä sitten huomenna....

• 50+N etsii ikäistään

Eipä niiden nuorten miesten perässä tarvitsisi juosta. Olen yli viisikymppinen ja treffeillä näiden reilusti nuorempien, 18-40 v. yhteydenottoja tulee viikoittain useita, huolimatta siitä että selkeästi haen itseni ikäistä seurustelukumppania ( -5 vuotta). Alkuun vastailin kohteliaasti "ei kiitosta", mut enää en sitäkään. Miehet voisivat useammin lukea ihannekumppanikriteerit, ja ymmärtää että niitä todella tarkoitetaan, niin ei tarvitsisi pettyä, kun naiset eivät vastaakaan.

• whitefatpuma

nyt varmasti itsetuntosi on huipussaan kun sait jallitettua nuoria poikia,hyi häpeä puuma!

• sampsavaan

olen kovin nuori ja kokematon vielä naisten suhteen.Uskallanko lähteä juhlimaan vappua jos ns. puumia on liikkeellä myös vai jäänkö suosiolla kotiin?

• Sopiva ikä

Olen 47-vuotias nainen. Minulla on kuvallinen profiili Suomi24-Treffeissä. Saan aika usein viestejä nuoremmilta miehiltä. Jotkut lähettävät uudestaan ja uudestaan saman "saat nuoren kollin mouruamaan" tms. viestin. Niihin en edes vastaa. Muutamalle yli 30-vuotiaalle olen vastannut ja yhden 32-vuotiaan kanssa olen kirjoitellut 3 kk. Mutta kun tapaamisesta aletaan puhua, hän alkaa aina jänistää ja sitten hän katuu ja sanoo, että tavataan, mutta ei just nyt ja seuraavaksi taas jänistää.

Alun perin en ollut kiinnostunut itseäni huomattavasti nuoremmista miehistä, mutta sitten ajattelin, että mikä ettei. Vaan tuntuvat nuo nuoret miehet vain haaveilevan, eivät sitten kuitenkaan halua tavata oikeasti. Ihan seksin merkeissä voisin jonkun nuoren miehen treffata, kun ei ole noita ikäisiäni oikeaan suhteeseen halukkaita / sopivia vielä ilmaantunut. Ja valitettavasti näyttävät nuo ikäiseni miehet hakevan aika usein alle 40-vuotiaita naisia. Noiden nuorten miesten lisäksi saan aika usein flirttejä ja viestejä yli 55-vuotiailta.

• uuuuuuuuuuu

No voi kamalaa. Kannattaiskohan mulkaista peiliin.

• minä 47 nainen

Mulla on taas ihan päinvastainen kokemus kuin "Sopiva ikä" nicillä.

Olen samanikäinen eli 47 ja mulla oli myös profiili (ilman kuvaa) Suomi24:lla ja nuoria miehiä jonoksi asti. Jokainen halusi kiireesti treffeille ja jokainen sinne myös saapui ja jokainen halusi mun kanssa tehdä sitä lähempää tuttavuuttakin. Ei tullut ohareita, empimisiä eikä kenelläkään mennyt puput pöksyihin.

Löysin itseäni 15 vuotta nuoremman miehen ja tämä on saanut sukat pyörimään jaloissa kamalaa vauhtia

• Buuuuuuuu
        uuuuuuuuuuu kirjoitti:

No voi kamalaa. Kannattaiskohan mulkaista peiliin.

Mikähän se nyt oli kamalaa? Ja miksi sinne peiliin pitäisi MULKAISTA?

• Jokos se
        minä 47 nainen kirjoitti:

Mulla on taas ihan päinvastainen kokemus kuin "Sopiva ikä" nicillä.

Olen samanikäinen eli 47 ja mulla oli myös profiili (ilman kuvaa) Suomi24:lla ja nuoria miehiä jonoksi asti. Jokainen halusi kiireesti treffeille ja jokainen sinne myös saapui ja jokainen halusi mun kanssa tehdä sitä lähempää tuttavuuttakin. Ei tullut ohareita, empimisiä eikä kenelläkään mennyt puput pöksyihin.

Löysin itseäni 15 vuotta nuoremman miehen ja tämä on saanut sukat pyörimään jaloissa kamalaa vauhtia

"nuorimies" on esitellyt sut 47 v naisen vanhemmilleen?

• 21

Varoitus:Puumia nähty Helsingin keskustan alueella runsaasti.Suojautukaa ja pysykää kotona!

• suuretonluulot

Niin meneehän se vanhempi akkakin joillekkin vähän aikaa, mutta kukaan ei
      loppuelämäkseen sellaita halua. Sit nää saa jäädä nuoleen näppejään.
      Itse en kehtaiskaan kulkea minkään mummoutuvan kanssa missään.

• Eiköhän se ole niin, että hyvin harvoin suuret ikäerot omaava pari pysyy pitkään yhdessä/rakentaa perinteisen parisuhteen. 30 ja 45 kuulostaa vielä ihan siedettävältä, mutta entä 45 ja 60 tai 55 ja 70?

• Oma ikä paras ikä

Samaa mieltä. /- 10 vuotta on aika paljon jo ja sitä enemmän jos on ikäeroa niin harvoin toimii. Varmaan joo vielä ennen viittäkymppiä, mutta kun toinen on 35 ja toinen 50 niin alkaa olla suuria eroja. Sitäpaitsi miks viiskymppisellä miehellä nuori nainen ei herätä samanlaisia angsteja kun jos viiskymppisellä naisella on hyväkroppainen reilusti nuorempi mies? Ja jos ikäeroa on paljon niin miten mahtaa olla rahan kanssa? True love kuten Ann-Nicole Smith...

• Puuma nainen

Ikä yli 50v mies 35v.

• piilopuuma..?

Itse olen nyt tasan 40. Sinkkuillut jo jonkin aikaa puolen elämän parisuhteen päättymisen jälkeen. Nuoret miehet juoksee aina perässäni. Nuorimmat on just ja just parinkympin ylittäneitä. En voisi ainakaan tällä hetkellä kuvitella että noin nuoren kanssa tekisin mitään. Mutta viihdyn kyllä nuorempien miesten seurassa paremmin kuin itseäni vanhempien. Olen kova hassuttelemaan ja hyvin nuori mieleltäni, vanhemmat miehet ei aina oikein ymmärrä mua. Mutta minkä ihminen itselleen teker, en koe olevani mitenkään henkisesti jälkeenjäänyt, olen vaan oma ihana persoona. Nyt kun olen katsellut mahdollista tulevaa kumppania, niin kyllä se on toi 30-40 mun ikähaitari, en vaan pysty ajattelemaan itseäni jonkun vanhemman miehen kanssa..

• D69

Näin viime yönä unta että seisoin bussipysäkillä ja vähän matkan päässä oli pikkupoikien lauma, jotka katsoivat minua ja totesivat että tuolla on puuma. Menin poikien luo ja kysyin että tiedättekös te edes että mikä se puuma on alunperin. Pojat olivat vähän öö, sanoin sitten että alunperin puuma ei suinkaan ollut kuka tahansa vanhempi nainen, vaan nainen joka tapailee miestä joka on niin nuori että pystyisi olemaan naisen oma poika.

30-vuotias mies tuskin pystyy olemaan 40-vuotiaan naisen poika? Toki kuukautiset alkavat nykyään aika aikaisin, mutta silti... Harva kai meistä olisi 10-vuotiaana ollut lasta laittamassa. Et siis mielestäni ole puuma jos haet 30 - 40-vuotiasta miestä, ja älä anna kenenkään väittää itsellesi sellaista. Naisiin kohdistuvia nimityksiä kun on niin pirusti jo.

Jos taas alat deittailemaan 20 - 25-vuotiasta miestä niin sitten voit toki ollakin puuma. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      28
      3088
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      68
      2158
    3. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      180
      1968
    4. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      122
      1923
    5. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      1
      1775
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      94
      1558
    7. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      33
      1433
    8. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      90
      1211
    9. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      213
      1168
    10. Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse

Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän
      Tv-sarjat
      12
      1080
    Aihe