Moro!
Sellasta kysyisin että mitä mieltä ootte, voiko mennä vauvauintiin jos on n. viikon vanha tatuointi? Kun eihän toi kai oo ihan sama asia kun se että menis ite uimaan, vai onko?
Tatuointi tulee siis käsivarteen joten se kai on aika paljon veden pinnalla vai kuinka?
Tatuointi ja uiminen
10
13597
Vastaukset
- ----
ei hel..tti.onko omien aivojen käyttö tosiaan täysin kiellettyä.
- <----
No kerros ny sit kun niin helvetin viisas oot miten asia on?
- Ollppa
Kyllä oottelisin pari viikkoa ainakin, että alkaa paranemaan. Ei kai sitä suositella mentävänkään pariin viikkoon ainakaan uimaan? En nyt muista niitä ohjeita, mutta ehkäpä google auttaa. :)
- Uiminen
3 päivää vanha tatuointi, pieni väritön kädessä.
Voiko mennä kylpylään jos laittaa esim: paljon rasvaa, kelmun ja teipit sivuille ettei vesi mene sisään?- naiminen
Voi, kunhan et siltikään mene uimaan tai saunaan.
- J95
En itse uisi pariin viikkoon ainakaan. Tuo kelmu ois muuten ihan kiva, mutta iho ei hengitä ja kyllä saa melkoinen paketointi olla ettei vaan mene vettä siihen tatuointiin. En kannata tuota ideaa.
- lifemocker
ei uimaan eikä saunaan pariin viikkoon
- kuvia o
...paskat..ite tehny ja tehty paljon kuvia ne kaikki rasvaukset yms on hyviä "vara" toimen piteitä mut joo kuhan kuva o ees pari päivää vanha ni sauna ja uinti ei haittaa kuhan vaan pitää huolen et sen jälkeen rasvaa yms..mulla yli 60 kuvaa ja viimesin otin n.12 tuntia sit ekan yön oli elmu pääl et ei väri nii leviäis lakanoihin ja sit ajattelin parin päivän ajan pistää tummelia kuvaan niinku aina en muuta ja kaikki kuvat o edelleen tallel ja hyvin voivia..mut oman harkinnan mukaan ja jos haluu olla super varovainen nii pari viikkoa joo ilman uimahallia ja saunaa mut mun mielest sama se.......=)=)=)=)
- siiiiiiiiigh
Uimaan, saunaan, jne. voi mennä sitten kun se arpi on lähteny siitä tatuoinnista. Eli noin parin viikon kuluttua. Kyllähän teille on hemmetti soikoon annettu ne tatuoinnin hoito-ohjeet sieltä studiolta, jos ei, niin ne löytyy studion nettisivuilta. Mitä jos vaikka lukisitte ne...
Tässä vielä hyvät perus hoito-ohjeet jos jollain on kamalan epäselvää miten tatskaa hoidetaan:
- Ota kelmu pois aikaisintaan neljän tunnin kuluttua, viimeistään seuraavana aamuna.
- Huuhtele tatuointi huolellisesti puhtain käsin ilman saippuaa.
- Kuivaa tatuointi hellästi painellen ja levitä puhtain käsin ohut kerros hoitovoidetta (Bepanthen esimerkiksi on suosittua, jotkut käyttävät muitakin rasvoja).
- Rasvaa tatuointi 2-4 kertaa päivässä ensimmäisen viikon ajan (sitä voi hyvin rasvata tarpeen mukaisesti, jos se tuntuu oikein kuivalta, rasvaa useammin kuin 4 kertaa mutta aina ohuella kerroksella). Seuraavat 2-3 viikkoa 1-2 kertaa päivässä.
- ÄLÄ SAUNO, UI, KYLVE, PESE HANGATEN TAI PEITÄ TATUOINTIA ENSIMMÄISEEN KAHTEEN VIIKKOON.
- Älä revi äläkä raavi rupea. Vältä hankaavia vaatteita ja kolhuja.
- Ei aurinkoa tai solariumia ensimmäisene kuukauteen.
Ehkä nyt on se hoitaminen selkeämpää. - Uiminen
Kylpylässä tosiaan tuli käytyä omalla pantetilla. Kaikki meni hyvin ja tatuointi parantunut hienosti ja kuva kunnossa. Ei haitannu kylpylään meno kun suojas hyvin eikä päässyt kloorivesi tatuointiin.
Saunaan en valitettavasti päässyt koska niin iso pakkaus oli kädessä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855