Niin mikä on sinun motiivi tai tarkoitus roikkua täällä chaitilla ja vain vittuilla muille,
olen jo pitemmän aikaan sitä ihmetellyt tai eipä se minua haittaa onhan täällä monia muitakin ihmeellisyyksiä.
Selitäppäs S-sviduilija
38
207
Vastaukset
- Sviduili-ja
Sviduilen myös monilla muilla laudoilla.
- svidui-lija
Uskon sinua Sviduili-ja.
- Karva Mari
Sitä ahistaa jokin asia ja sen on päästävä purkaan pahaa oloaan muille, jotka ei ole syyllisiä sen pahoinvointiin. On tullut esim avioero eikä ole enään vaimoa jota saisi pitää sylkyämpärinään. Syitä voi olla monenlaisia,eikä halua tai ei älyä hakea apua ongelmiinsa, joten sitten pitää täältä hakea lohtua elämänsä kurjuuteen.
- svidui-lija
Koittakaapa arvata, kuka rekisteröi s-viduilija nimimerkin omaan käyttöönsä. Sitä on tosi vaikea arvata.
Annetaan ensin 5. pisteen vihje.
Hemmolla on monia rekisteröityjä nimimerkkejä käytössään.
Jos oikeaa vastausta ei tuon vihjeen ansiosta löydy annan seuraavalla kerralla 4. pisteen vihjeen.- svidui-lija
Jatketaan 4. pisteen vihjeellä.
Hemmo on rekisteröinyt myös svi-duilija nimimerkin itselleen.
Joko nyt alkaisi tärppäämään? Jos ei vieläkään tule oikeita vastauksia, niin huomenna annan 3. pisteen vuhjeen. - svidui-lija
svidui-lija kirjoitti:
Jatketaan 4. pisteen vihjeellä.
Hemmo on rekisteröinyt myös svi-duilija nimimerkin itselleen.
Joko nyt alkaisi tärppäämään? Jos ei vieläkään tule oikeita vastauksia, niin huomenna annan 3. pisteen vuhjeen.Jatketaan 3. pisteen vihjeellä.
Hemmo tuntee myös rekisteröidyn nimimerkin svid-duilija. Tämä hemmo talvehtii kierrellen laajalla alueella eteläeuroopassa. Espanjassa, Portugalissa, Marokossa ja (Kanarian) saarilla.
Auttaako vihjeet selvittämään oikean henkilön? Jos oikeita vastauksia ei löydy, niin seuraavaksi tulee 2. pisteen vihje. - svidui-lija
svidui-lija kirjoitti:
Jatketaan 3. pisteen vihjeellä.
Hemmo tuntee myös rekisteröidyn nimimerkin svid-duilija. Tämä hemmo talvehtii kierrellen laajalla alueella eteläeuroopassa. Espanjassa, Portugalissa, Marokossa ja (Kanarian) saarilla.
Auttaako vihjeet selvittämään oikean henkilön? Jos oikeita vastauksia ei löydy, niin seuraavaksi tulee 2. pisteen vihje.Kukaan ei ole vieläkään uskaltautunut arvaamaan kyseisen hemmon henkilöllisyyttä. Joten jatketaan vihjeiden antamista.
Jatketaan 2. pisteen vihjeellä.
Tämä hemmo on kääkkien ikuinen "fanittaja". saarille mennessä hemmo turvautuu Armaksen apuun.
Nyt pitäisi jo monen pystyä tunnistamaan kyseinen hemmo. Jos vastauksia ei tule, on seuraavana vuorossa 1. pisteen vihje. - svidui-lija
svidui-lija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään uskaltautunut arvaamaan kyseisen hemmon henkilöllisyyttä. Joten jatketaan vihjeiden antamista.
Jatketaan 2. pisteen vihjeellä.
Tämä hemmo on kääkkien ikuinen "fanittaja". saarille mennessä hemmo turvautuu Armaksen apuun.
Nyt pitäisi jo monen pystyä tunnistamaan kyseinen hemmo. Jos vastauksia ei tule, on seuraavana vuorossa 1. pisteen vihje.Huonosti on tietäjät paikalla, kun yhtään vastaus yritystä ei vieläkään ole tullut.
Jatketaan 1. pisteen vihjeellä.
Tällä hemmolla on melkein etunimi kaima (etunimen kirjoitus asu eroaa vain yhden kirjamen osalta) talvehtimassa Portugalin puolella. Etunimi kaimalla on käytössään vähän isompi asuntoauto, ja nurkka-ajoon nelipyöräinen kauppakassi kulkuneuvo.
Nyt on jo helpotettu arvaamista niin monella vihjeellä, että oikea vastaus on helppo antaa. - Aamiainen6 € abc
svidui-lija kirjoitti:
Huonosti on tietäjät paikalla, kun yhtään vastaus yritystä ei vieläkään ole tullut.
Tällä hemmolla on melkein etunimi kaima (etunimen kirjoitus asu eroaa vain yhden kirjamen osalta) talvehtimassa Portugalin puolella. Etunimi kaimalla on käytössään vähän isompi asuntoauto, ja nurkka-ajoon nelipyöräinen kauppakassi kulkuneuvo.
Nyt on jo helpotettu arvaamista niin monella vihjeellä, että oikea vastaus on helppo antaa.Miksi pitäis tuntea joku tuntematon,täytyy mennä ABC:lle aamupalalle MORO!.
- svidui-lija
svidui-lija kirjoitti:
Huonosti on tietäjät paikalla, kun yhtään vastaus yritystä ei vieläkään ole tullut.
Nyt on jo helpotettu arvaamista niin monella vihjeellä, että oikea vastaus on helppo antaa.Yhtään tietäjää, eikä arvaajaa ole ilmoittautunut vastaamaan kysymykseen monista vihjeistä huolimatta.
Jatketaan vielä 0. pisteen vihjeellä.
Tämä etsitty hemmo ei ole rekisteröinyt itselleen nimimerkkiä "heinonenjorma".
Kiitän vielä kaikkia leikkimieliseen arvaus/tieto kisaan osallistuneita suuresta mielenkiinnosta kisaa kohtaan.
- Jorma Höööh
Salaperäistä se kuitenkin esittää.
Tällä käyttäjällä ei ole Minä-profiilia tai se on poistettu. - Sviduil-ija
Meno täällä on psykedeelistä, vaikka tuskin monikaan käyttää LSD:tä.
- Katin Jorma
Tähän aloitukseen kirjoitti vastaukset vain, SF-Caravan Ry:n nettiriippuvaiset häiriköt.
- svidui-lija
Monipersoonan yksi sivupersoona älähti heti kun kalikka kalahti.
Osalla meistä, valitettavasti on kovin huono itsetunto. Se estää oikean keskustelun kun omia mielipiteitä ei voi tuoda julki vaan pitää yrittää nostaa omaa itsetuntoaan muille v-tuilemalla. Sääliä niitä pitää ja toivoa paranemista pikaisesti.
- svidui-lija
Pitäähön tällainen moderoimaton vapaa suoli24 kaikkine eri palstoineen olla väylänä monipersoonille ja muille hörhöille. Turha täällä on mitään asiallista keskustelua yrittää käydä.Se vaan ei onnistu. Asiallisia keskusteluja varten on perustettu hyvin moderoidut karavaanari palstat, joihin on täälläkin usein linkkejä näkyvissä.
Jatketaan täällä edelleen samalla tuuba linjalla, uin aikaisemminkin.
Joku selittämätön kaipuu teitä kuitenkin vetää tänne lukemaan ja kommentoimaan. - köttiläinen
svidui-lija kirjoitti:
Pitäähön tällainen moderoimaton vapaa suoli24 kaikkine eri palstoineen olla väylänä monipersoonille ja muille hörhöille. Turha täällä on mitään asiallista keskustelua yrittää käydä.Se vaan ei onnistu. Asiallisia keskusteluja varten on perustettu hyvin moderoidut karavaanari palstat, joihin on täälläkin usein linkkejä näkyvissä.
Jatketaan täällä edelleen samalla tuuba linjalla, uin aikaisemminkin.
Joku selittämätön kaipuu teitä kuitenkin vetää tänne lukemaan ja kommentoimaan.Sinähän sen varsitiainen tiedät paremmin svidduilut.
- K-tuiluja
Peffasta on koko s-vituilija.
Suuri matkabussini taitaa herätellä lievää kateutta muissa matkailijoissa. Eihän tämä ole kuin nukkumista varten . Kirppu on taas ajamista varten valjastettu vaikka ei kunnossa tahdo pysyäkkään.
Onkoos se kuin vartiaisen mätä solikka. ukkoriepu joutuu ulkona jo nukkumaankin kun ei lattia kestä astella. Muuten kirppumies näkyikin tervaavan rosterinsa vanteita. Olisiko ollut syytä vaihtaa jo vanhat alta pois, ettei vain kotimatkalla lakoa alle. Vapaassa näkyi taas luuhaavan muutaman suomalaispummin kanssa. Keljuahan se on kun ei tuota rahaa ole runsaasti jakaen, toisin kuin meikäläisellä. Niin eihän minun tarvitsekaan jokapäivä mainostella, mitä viiniä tai kaljaa kittailen. Eikä ole tarvetta olla kusetettavana varaosamiehillä. Tuntuu vain joskus niin kovin kummalliselta eräiden kova tietämys, lähes joka asiasta. Kuitenkin tuntuu että makselevat kovasti korkeita hintoja lähes kaikesta mitä tarvitsevat.
Niin, että hyvin tässä pärjäilee kun on tiedossakin omavarainen, ja mikä hirveintä pilkkahinnalla netin-käyttökin läpi euroopan. Eipä ollut kovin hintava Kenian reissukaan, mutta suosittelen kuitenkin.- svidui-lija
Mikäs kiire se ajoi monipersoonan pois Keniasta? Olisit nyt ollut kunnon safarilla pidemmän aikaa kuvaamassa niitä villieläimiä. Olisimme päässeet kesällä Kotkassa avaamaasi valokuva näyttelyyn ihailemaan monipersoonan villiä valokuva taidetta.
- Tsurunen Balilta
svidui-lija kirjoitti:
Mikäs kiire se ajoi monipersoonan pois Keniasta? Olisit nyt ollut kunnon safarilla pidemmän aikaa kuvaamassa niitä villieläimiä. Olisimme päässeet kesällä Kotkassa avaamaasi valokuva näyttelyyn ihailemaan monipersoonan villiä valokuva taidetta.
svidui-lija
21.3.2012 23:0
Ei ole tullut mieleesi itse poiketa Keniassa, ainoa paikka taitaa olla poijalla suoli-saitti ja etuteltan höperöiset missä olet poikennut. Etkö pöljäke ymmärrä matkailu avartaa, mutta sinun kaltaisiasi puupäitä kovertaa. Otathan ensin valokuvia ennen kuin lupaamasi näyttelyä pidät Lempivaarassa. Olet kyllä muutaman räpsäyksesi jo esitellytkin. Väittäisin, kuvasi ovat kyllä ottajansa kaltaisia luomakunnan vastaisia olentoja? - svidui-lija
Tsurunen Balilta kirjoitti:
svidui-lija
21.3.2012 23:0
Ei ole tullut mieleesi itse poiketa Keniassa, ainoa paikka taitaa olla poijalla suoli-saitti ja etuteltan höperöiset missä olet poikennut. Etkö pöljäke ymmärrä matkailu avartaa, mutta sinun kaltaisiasi puupäitä kovertaa. Otathan ensin valokuvia ennen kuin lupaamasi näyttelyä pidät Lempivaarassa. Olet kyllä muutaman räpsäyksesi jo esitellytkin. Väittäisin, kuvasi ovat kyllä ottajansa kaltaisia luomakunnan vastaisia olentoja?"Tsurunen Balilta 22.3.2012 19:06
Ei ole tullut mieleesi itse poiketa Keniassa, ainoa paikka taitaa olla poijalla suoli-saitti ja etuteltan höperöiset missä olet poikennut. Etkö pöljäke ymmärrä matkailu avartaa, mutta sinun kaltaisiasi puupäitä kovertaa."
Miksi monipersoonan rekisteröity nimimerkki "heinonenjorma" ei itse vastaa sille esitettyyn kysymykseen, vaan laittaa yhden sivupersoonistaan laatimaan vastauksen?
Kovasti se monipersoona matkustaa, kun yhtä aikaa ehtii käydä safarilla Keniassa, Palata Portugaliin, ja vasta samaan aikaan Balilta minulle.
Maantieto sekä kotiseutu ja ympäristöoppi on monipersoonalla hyvin hanskassa. - Tai vaikka JoV@
svidui-lija kirjoitti:
"Tsurunen Balilta 22.3.2012 19:06
Ei ole tullut mieleesi itse poiketa Keniassa, ainoa paikka taitaa olla poijalla suoli-saitti ja etuteltan höperöiset missä olet poikennut. Etkö pöljäke ymmärrä matkailu avartaa, mutta sinun kaltaisiasi puupäitä kovertaa."
Miksi monipersoonan rekisteröity nimimerkki "heinonenjorma" ei itse vastaa sille esitettyyn kysymykseen, vaan laittaa yhden sivupersoonistaan laatimaan vastauksen?
Kovasti se monipersoona matkustaa, kun yhtä aikaa ehtii käydä safarilla Keniassa, Palata Portugaliin, ja vasta samaan aikaan Balilta minulle.
Maantieto sekä kotiseutu ja ympäristöoppi on monipersoonalla hyvin hanskassa.Miksi et sinä Vartiainen käytä omaa nimeäsi?
- JoV@
Tai vaikka JoV@ kirjoitti:
Miksi et sinä Vartiainen käytä omaa nimeäsi?
Paappa on sen verran pönttö, että ei ymmärrä olevansa hihiteltävänä yleisesti.
- pytyn niellyt
Jos on tulossa katselemaan kausipaikkaa SFC alueelta vaunullensa. Kaikki halukkaat alueet voivatkin ilmoittaa jos on tilaa.
- finniselkä Espoosta
Tääl riksussa vapautui juuri yksi paikka, solikkamies häädettiin.
- svidui-lija
"finniselkä Espoosta 22.3.2012 22:47
Tääl riksussa vapautui juuri yksi paikka, solikkamies häädettiin."
Joku ei tossa monipersoonan "finniselän" kirjoituksessa täsmää. Missä Espoossa on riksu? Mikään kartta ei tunne sellaista paikkaa Espoosta. Edes haku kansalaisen karttapaikalla ei tuottanut tulosta. - Oliko vanha Solikka
Oliks siinä Solikassa pari virolaista asumassa,jos oli niin tiedän kenen vaunussa.
svidui-lija kirjoitti:
"finniselkä Espoosta 22.3.2012 22:47
Tääl riksussa vapautui juuri yksi paikka, solikkamies häädettiin."
Joku ei tossa monipersoonan "finniselän" kirjoituksessa täsmää. Missä Espoossa on riksu? Mikään kartta ei tunne sellaista paikkaa Espoosta. Edes haku kansalaisen karttapaikalla ei tuottanut tulosta.Sinulla ei jokkeri taida täsmätä mikään, sekoilet kuin vanha torakka. Et saa selvitettyä kuka lainailee nimimerkkiäsi, arvaa mistä johtuu? Oikein, sinusta itsestäsi!
- svidui-lija
svid-duilija kirjoitti:
Sinulla ei jokkeri taida täsmätä mikään, sekoilet kuin vanha torakka. Et saa selvitettyä kuka lainailee nimimerkkiäsi, arvaa mistä johtuu? Oikein, sinusta itsestäsi!
"svid-duilija 24.3.2012 22:00
Et saa selvitettyä kuka lainailee nimimerkkiäsi, arvaa mistä johtuu? Oikein, sinusta itsestäsi!"
Katos vaan. Näin lyhyt viesti on aiemmin jäänyt huomioimatta, kun olen reissuni alkupuolella kirjoitettuja viestejä selaillut harvakseltaan palstalta, reissusta paluuni jälkeen.
Tiedänpä taas varmemmin, kuinka pihalla monipersoona on minun henkilöllisyydestäni.
Monipersoona irwailuja saa itse jatkaa arvailujaan siitä, mitä kaikkea tietoa olen irwailijasta ehtinyt löytämään. Mitäpä sitä tietoa heti alkaisin levittelemään.
- Lahti Antti nim.
Eihän se meidän murheita ole, mutta sinua näkyy koskevan kovasti.
- svidui-lija
Kiitos Antti.
Me konsulit pidämme yhtä tässäkin asiassa. Tai minä konsuli pidän, kun on niin kiva jutella itseni kanssa. On se hirveetä kun on niin muuten niin yksinäinen. Onneksi on näitä nettipalstoja, saa kirjoittaa ihan mitä haluaa ja niin olen tehnytkin. - kkuikkuli
Se on niitä tyyppejä, että jos ei saa huomiota hyvällä, niin yrittää pahalla.
Harmi vaan kun se pilaa kivan palstan. Mutta sehän sen tarkoituskin on, ettei vaan toisilla olisi kivaa.
Ehdotan että kukaan ei vastaa sille enään mitään, niin ei se kauan jaksa hillua. - svidui-lija
Hyvä idea. Olen aina halunnut oman palstan. Voisin myöntää lukuoikeuksia anomuksesta, mutta muuten tämä karavaanarien suolisaitti pantaisiin kiinni. Kaikki voittaisivat.
- svidui-lija
"svidui-lija 24.3.2012 22:55"
"svidui-lija 25.3.2012 11:06"
Noiden kirjoitusten aikana olin jo reissussa. Tuolloin en vielä ole ollut palstalta poissa palstalta vuorokauttakaan. Jo on monipersoonalle tullut kova ikävä minun älykästä sviduiluani, kun on koittanut torjua ikäväänsä nimimerkkiäni lainaamalla.
Helpottiko yhtään pelkän nimimerkkini näkeminen saitilla? Sisältöhän oli vajavaisesti kirjoitettua.
- virrestä 223 3 säe
Sinä häviäisit, kukas sinulle sitten ymmärryksensä antaisi, ja ennen kaikkea kuka hulluna pitäisi?? Muut ovat jo savustaneet sinut saiteilta ja leirintäalueilta.
- huolestunut ????????
Olikohan jokkeri edellinen kommentti sinulle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167