Hei! Ainakin täällä Suomessa on ihan tuhottomasti siis varatuissa miehissä todella oksettavan näköisiä ja tyylittömiä miehiä todella paljon on tullut huomattua monta kertaa asia siis hyi *******. Täytyy ihmetelle kuka nainen tollasten kanssa kehtaa edes olla? Siis on paljon todella hyviä varatuissa miehissä ulkonäöllisesti ja todella hyviä. Mutta nämä juuri mitä mainitsin niin tuottaa todella ihmetystä miten voi olla mahdollista että joku paskalta haiseva ja oksettavan näköinen tyylitön verkkahousu ukkeli on varattu? Mahtaa olla aikamoinen akka kotona aivan varmasti. Itse siis ymmärrän että mies on varattu jos se on tyylikäs ja laadukas sekä hyvännäköinen ulkoisesti. Tai ei edes tarvii olla tyylikäs jos on kauniit kasvot. Itse olen todella paljon ihmetellyt että Suomessa ainakin on siis ihan järkyttävän näköisiä jotkut varatut miehet ja tämä tietää ihan varmasti kauniit ja laadukkaat sinkkunaisetkin. Esim junissa näkee siis aivan kammottavan näköisiä ja tyylittömiä ukkomiehiä ja lähellä saattaa olla joku todella hyvännäköinen ja tyylikäs sinkkumies. Suomessa menee juuri näin tämä homma ja voin kuvitella että on aivan kammottavan näköisiä näitten tyylittömien varattujen miesten vaimot. Ymmärrän että tyylikäs ja hyvännäköinen mies on varattu mutta nuo ei mene kyllä ikinä jakeluun että miten tämä voi olla mahdollista? Olisi kiva kuulla jonkun kauniin ja tasokkaan naisen mielipide. Varatuissa on hyviä sitä en sano mutta nämä toiset varatut niin huh huh ihan on Ulkomaalaiset naisetkin järkyttyneitä kun näitä näkevät.
Kammottavan näköiset varatut miehet!
28
1249
Vastaukset
- pilikunviilaaja
Ei kappalejakoa -> en jaksanut lukea
Helpota seuraavalla kerralla lukukokemusta.- voi voi
"Hei! Ainakin täällä Suomessa on ihan tuhottomasti siis varatuissa miehissä todella oksettavan näköisiä ja tyylittömiä miehiä todella paljon on tullut huomattua monta kertaa asia siis hyi *******. Täytyy ihmetelle kuka nainen tollasten kanssa kehtaa edes olla? Siis on paljon todella hyviä varatuissa miehissä ulkonäöllisesti ja todella hyviä. Mutta nämä juuri mitä mainitsin niin tuottaa todella ihmetystä miten voi olla mahdollista että joku paskalta haiseva ja oksettavan näköinen tyylitön verkkahousu ukkeli on varattu? Mahtaa olla aikamoinen akka kotona aivan varmasti. Itse siis ymmärrän että mies on varattu jos se on tyylikäs ja laadukas sekä hyvännäköinen ulkoisesti. Tai ei edes tarvii olla tyylikäs jos on kauniit kasvot. Itse olen todella paljon ihmetellyt että Suomessa ainakin on siis ihan järkyttävän näköisiä jotkut varatut miehet ja tämä tietää ihan varmasti kauniit ja laadukkaat sinkkunaisetkin. Esim junissa näkee siis aivan kammottavan näköisiä ja tyylittömiä ukkomiehiä ja lähellä saattaa olla joku todella hyvännäköinen ja tyylikäs sinkkumies. Suomessa menee juuri näin tämä homma ja voin kuvitella että on aivan kammottavan näköisiä näitten tyylittömien varattujen miesten vaimot. Ymmärrän että tyylikäs ja hyvännäköinen mies on varattu mutta nuo ei mene kyllä ikinä jakeluun että miten tämä voi olla mahdollista? Olisi kiva kuulla jonkun kauniin ja tasokkaan naisen mielipide. Varatuissa on hyviä sitä en sano mutta nämä toiset varatut niin huh huh ihan on Ulkomaalaiset naisetkin järkyttyneitä kun näitä näkevät."
Ensinnäkin naiset ei pidä tyhmistä miehistä, jollainen sinä aivan selvästi olet.
Ulkonäkökeskeinen hompahtava urpo. "
"Tai ei edes tarvii olla tyylikäs jos on kauniit kasvot" Hei homopojat katsoo kauniiden kasvojen perään, ei miehellä tarvitse olla kauniita kasvoja ollakseen naisten mieleen. Naismaiset mallipojat kiinnsotavat korkeintaan nuoria mallityttöjä, jotka eivät vielä uskalla tosimeisten seuraan. Tyttömäisen kaunis mallipoika on turvallinen, jonka seurassa voi jutella tyttöjen juttuja.
Myös liika vaatteilla ja pukeutumisella pelleily on tyttöjen hommia, tosimies keskittyy muuhun.
Tästä syystä miehen näköiset ukot on suhteissa ja sä sinkkuna.
- joo o
No kyllä niitä kammottavan näköisiä paskahousuja on ihan sinkuissakin, ja varatuissa on hyvännäköisiä. Että se siitä..
- Ruman Pablon vaimo
Ja ulkomaillakin (!) on omat mörököllit sormus nimettömässä.
- pirun komea
Katkeraa tilitystä joltain rumalta vanhaltapiialta joka on kuuseen kurkotellut,mutta katajaan kapsahtanut.Ihmettelen tätä ukkomiesten kyttäystä,ei kai varatuista tarvitse mitään välittää jos ovat jollekkin kelvanneet niin ei asiasta sen enempää.Kirjoituksesta huokuu kateus näitten miesten naisille että ovat edes tuollaisen saaneet,kun itse ei saa minkään näköistä,ja ikääkin rupeaa olemaan jo liikaa.Se mikä ei omaan elämään vaikuta siitä ei kannata välittää hevonkukun ähkyä,mutta tälläisiähän ne vanhapiiat ovat,aina jostain valittamasta.Jos kirjoittaja saisi jostain miehen se tekisi miehestä varmaan itsensä haavekuvan näköistä,mutta harvassa on ne miehet jotka antavat omaan tyyliin naisten vaikuttaa.
- Huhhuh
Jäsentelen hieman aloittajan viestiä.
1) Suomessa kammottavia tai ihania ukkomiehiä.
2) Suomessa ihania sinkkumiehiä.
3) Kirjoittaja ei ymmärrä.
Kuulun ykköspositioon, riippuen tilanteesta, työ/juhla/vapaa-aikavaatteet.
-Voin olla tulossa metaanin polttolaitosrempasta, hieman haju tarttuu...
(Kyllä vaimo antaa palautetta -4...10 ) - Åekkalan ana
Minä olen ruma sinkku! Olen erilainen
- kaikenkarvanen
Laadukas ja tasokas.. :D
- niin se menee
Kuules kun nämä"kammottavan näköiset"miehet on joskus ollut hyvännäköisiä sinkkuja ja sitten kun on muija löytyn ei sen jälkeen enää tarvikkaa huolta kantaa ulkonäöstä.Sama pätee naisissa.
- varattu mies
Möhömahainen ja hikoileva yrityspomo. Hyi hemmetti ja haisevat keskellä päivää monesti viinalle. Siis millä ihmeessä sellaisetkin ovat varattuja ja vielä ehdottelevat seksin ostamista sinulta normaali naiselta. Homeelle haisevia 30 ikävuodessa jo mummoutuneita laardivarastoja näkee kanssa monissa virastoissa. SOri nyt meinaa tulla jo oksu.
- karvainen uros
''SOri nyt meinaa tulla jo oksu. ''
''Oksu''-sanaa ei voi käyttää yksikään heteromies. Olet joko nainen tai homo. - tasokasnainen
Olen seurustellut 4,5 vuotta miehen kanssa, joka ei ulkonäöltään eikä vartaloltaan ole mikään Adonis, mutta hänellä on luonnetta ja sydäntä senkin edestä. Mieheni on lempeä, huomaavainen, rakastava ja luotettava, ja se on juuri sitä, mitä minä haluan.
Olen ulkonäöltäni hyvännäköinen ja tasokas nainen, ja muutamat ovat kysyneet minulta, mitä näen miehessäni ja miksi olen hänen kanssaan, koska "saisin kenet tahansa, jos lähtisin yrittämään". Tähän vastaan, että minulla on jo se, jonka haluan. En ole koskaan ollut sellainen henkilö, joka tuijottaa pelkkää pintakiiltoa -- jos olisin, luulempa, etten olisi nyt tässä ihanassa suhteessa.
Sitä paitsi, kuka tämä aloittaja on määrittelemään hyvännäköiset ja rumat ihmiset? Onkohan hän hieman liian valikoiva ja pinnallinen ihminen? Tällaisia en tule koskaan ymmärtämään. Toki, sellaiset miehet, jotka eivät ole hygieniasta kuulleetkaan ja jotka vetävät viinaa keskellä päivää on hieman ihmetyksen aiheita, mutta ehkä heistäkin löytyy jokin piirre, mistä joku nainen tykkää. Meistä on moneen junaan. - !
No huhheijaa. Oma poikaystäväni ei pukeudu viimeisen muodin mukaan, ostaa uusia vaatteita silloin kun vanhat menevät rikki eikä juuri välitä siitä, että miltä hänen vaatteensa käyttävät. Vaatteet ovat kuitenkin ihan perussiistit, enkä minä muuta vaadi. Kenkiäkin hän omistaa vissiin kaksi paria, eikä tämä ole ikinä häirinnyt minua. Kropaltaan hän on normaalikokoinen, 180cm ja roteva, eli minun silmissäni superseksikäs. Voittaa salilla treenatut "adonikset" 100-0.
Mutta ennen kaikkea hän on kultainen, hellä, kiltti ja kohtelee minua hyvin. Hän siis sytyttää minut sekä ulkoisesti (kyllä, vaikka ei muotivaatteita olekaan ja parturiajan varaus unohtuu välillä!) että sisäisesti ja on siksi ihana mies. - Hyvä ihminen
Kammottavat varatut miehet on rikkaita.
- veripersepaviaani
jostakin pas_kalta haisevalta junttiurposta voi muokata nainen itselleen hyvän orjan. Lantajuntille kun hieman antaa pimperoa, niin koukku on valmis. Jos jauhojuntti alkaa joskus kyseenalaistamaan jotakin, niin on helppo uhkailla erolla ja lasten poisviemisellä. Joidenkin naisten mielestä on hienoa omistaa oma pas_kalta haiseva orja, jota voi simputtaa mielensä mukaan. Ja mikään ei estä näitä "alfanaaraita" pitämästä rakastajina samanaikaisesti jotakin työpaikkansa pomoa tai jotakin miespuolista "ystävää", koska eihän seksi nyt kauhean kivaa ole pas_kalta haisevan junttiurpon kanssa. Ja junttiparka tyytyy kohtaloonsa, koska muuten ei ikinä saisi naista sitäkään vähää ja joutuisi masentuneen ja katkeroituneena ampumaan aivonsa peräkammarin seinille joskus 40 vuotiaana.
- AnskuT
Käytit yhes viestissä "näköinen" sanaa 10 kertaa!!!!!!!! Onneks et anna itestäs kovin pinnallista kuvaa!! Tiedän kaltaisesi surkeen itsetunnon kanssa kamppailevat tytöt jotka oikeesti muiden sijaan inhoavat itseään ja omaa ulkonäköään niin paljo et eivät kykene ees maitokauppaan ilman meikkii tai merkkivaatteita. Teitä on pilvin pimein. Käypä juttelee jonkun kans.
- eiku siisku
Niin miehillä kuin naisillakin tapahtuu rupsahtamista jo ennen kolmenkympin ikää. Väsytään vaatteiden ostamiseen, väsytään liikunnan harrastimseen, aletaan käyttää alkoholia päivittäin tai monta kertaa viikossa. Sitten kehutaan kavereiden kesken, että kyllä näytetään nuorilta. Ulkopuolisen mielestä ei.
Erään toisen palstan keskusteluissa, osa käyttäjistä laittaa omia kuvia esille ja muut sitten kehuu "oi miten ihanan näköinen". Suurin osa on kuitenkin melko homssuisia naisia ja kunto on päästetty repsahtamaan ja hiukset on aina kuin juuri pesun jälkeen mutta ennen harjaamista. Yksi kymmenestä uskaltaa hymyillä kuvassa ja loput on pitäneet kameraa ylhäällä ja katse on kuin sotavangilla. Surullinen ja ahdistunut.
Moni nainen arvostelee muiden ulkonäköä mutta ei näe omaa ulkonäön epäkohtia. Sama monilla miehillä. Sitten on joitain hyvännäköisiä ihmisiä, jotka kokee aina olevansa rumia. Ei ole helppoa ei. - Jonathan R
Samahan se koskee sekä naisia että miehiä. Kummissakin on ulkonäöllisesti sekä hyviä että huonompia oli sinkku tai varattu.Mutta kyllä ainakin minun tuntemani kauniit ja laadukkaat,hyvinpukeutuvat sinkkunaiset ei kahtele mitään ruman näköisiä mehtäläisiä eikä ole sellaisista kiinostunut millään lailla missään muodossa. Kyllä vain ovat komeiden ja tyylikkäiden miesten perään joka kerta. Mutta nämä onkin näitä minun tuntemiani. Jonkun muun tuntemat laadukkaat ja tasokkaan näköiset sinkkunaiset voivat ajatella juuri päinvastoin.Meitä on niin monenlaisia ja monella tavalla ajattelevia sekä naisia että miehiä. Joillekin merkkaa todella paljon miltä vastapuoli näyttää sekä vaatetus ja ulkonäkö jollekin taas ei juuri lainkaan vaan luonne tärkein ja mitä tekee elämässä yhteiskunnallisen asema jne.
- Jonathan R
Ainiin ja sen haluan vielä sanoa että jollekin naisille taas saattaa olla aivan lähes samantekevää miltä mies näyttää jos mies on vaikka yleis-sivistynyt esim korkeasti koulutettu mieshenkilö ja eri kieliä sujuvasti puhuva vaikka olisi ulkoisesti ns kammottavan ja oksettavan näköinen. Tässä on just kysymys siitä, että jollekin naisella merkkaa todellakin ja paljon se ulkoinen olemus miehellä ja toisille ei! Naiset on erilaisia.
- Onnellinen ja ruma
Itekin ihmettelin että miten jotkut uskomattoman kauniit naiset valitsevat kumppanikseen niin mitään sanomattoman näköisiä miehiä (muistaakseni mm. Milla Jovovichin aviomies on aika "ruma"). Aattelin, että kävisipä mullekin tuollainen tuuri, ja niin kävikin :D Löytyi aivan mielettömän kaunis ja seksikäs nainen joka rakastaa minua minuna itsenäni, eikä nähtävästi ulkonäköäkään pitänyt liian pahana kun vierelle jäi. Ulkokuori ei kerro mitään. Sisältö ratkaisee aina. En minäkään hullaannu kaikkiin kauniisiin naisiin. Se kokonaisuus ratkaisi tässäkin tapauksessa :)
- teetw
No Milla Jojovits on kieltämättä aika komee jätkä!
- Forest Boy
No just tuo on ainakin Suomessa kamalan yleistä. Rumemman näköinen mies joka ei juurikaan kato mitä päällänsä pitää on monesti kauniin naisen kanssa naimisissa/kihloissa. Sitten jotkut todella hyvinpukeutuvat Ulkomaalaiset ja Suomalaiset miehet jotka panostaa ihan älyttömästi/tuhottomasti kauluspaitoihin, erikoiseenvaatetukseen ja ulkoiseen olemukseen ovat monesti jatkuvasti sinkkuja. Outoa on monesti miettinyt. Tosin monissa todella hyvännäköisissä ja tyylikkäissä miehissä suurin osa on ihan omasta halustaan ja tahdostaan jatkuvasti sinkkuna ja ns valkkaajia joita pörrää todella paljon yökerhoissa.
- selitys on gay
"Sitten jotkut todella hyvinpukeutuvat Ulkomaalaiset ja Suomalaiset miehet jotka panostaa ihan älyttömästi/tuhottomasti kauluspaitoihin, erikoiseenvaatetukseen ja ulkoiseen olemukseen ovat monesti jatkuvasti sinkkuja."
Tällaiset ovat todennäköisesti homoseksuaaleja.
- Yksi selitys
Kun näin todella kauniin, vaalean ja siron ex-työkaverini miehen, en uskonut silmiäni. Mies oli jostain toisesta maailmasta verkkahousuineen ja liikakiloineen. Työkaverini taisi arvata ajatukseni, kun sanoi, että hänen miehensä ei ole mikään ihannemies (ulkoisesti), mutta paras perheenisä.
- Yksi selitys
Lisäys: mies oli perusduunari
Monet naiset hakevat turvallisuutta. Hyvä ulkonäkö, korkea koulutus, suuret tulot tai pituus eivät takaa miehelle naisonnea, jos "sisällössä" on puutteita.
- Gay Exotica
Toista se on Tukholman yökerhoissa, joissa kauniskasvoiset ja siropiirteiset valkkaajamiehet valkkailee tyylikkäissä kauluspaidoissaan muistuttaen saksalaisia tv-etsiviä tinkimättömässä tyylikkyydessään ja peräänantamattomassa laaduntarkkailussaan, vaikkei välttämättä siropiirteisyydessään ja kauniskasvoisuudessaan.
- edelliselle
Onko peräsuoli hellänä?
- Anonyymi
Mieheni kuoli, etsin sitten netistä seuraa ja löysinkin... hän halusi tavata heti ja niin menin hänen luokseen turkuun, itse asun täällä etelässä... katsoimme vaan toisiamme, hän tykkäsi siis näkemästään... tiesimme heti että "tämä se on"... olemme olleet yhdessä aina kun on vapaata... meillä on iso ikäero ja kulttuuriero mutta minä rakastan häntä ihan koko sydämelläni... hän on kohtelias, köyhä ihana mies, mun mittainen tumma upea kauniit silmät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976