Tai parhaat. Niitä on aika vaikea laittaa paremmuus järjestykseen. kaikissa jotain hyvää....
Mutt mun mielestä Sabatti teki parhaat levyt edesmenneen Ronnie J. Dion aikoina.
Albumeilla Heaven and hell, Mob rules, ja Dehumanizer on monia "helmiä" joita kuuntelee 100 x mielummin kun sitä paranoidia..
Black Sabbathin paras levy
5
235
Vastaukset
- black satans
BS on kehnoo musaa ja paranoid kehno kappale!!!!!
VENOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 312f23f3g35hy56
Sabbath Bloody Sabbath.
- ---
SBS ja Sabotage on kaksi eniten soittoa saaneista.
- teijoliini
Ozzyn ajoilta Sabotage, Dion laulamista Heaven and hell. Ja sitten aivan liian aliarvostettu Born again! Noitapa sitä eniten tulee pyöriteltyä.
- Bornagain=Hyvä levy
teijoliini kirjoitti:
Ozzyn ajoilta Sabotage, Dion laulamista Heaven and hell. Ja sitten aivan liian aliarvostettu Born again! Noitapa sitä eniten tulee pyöriteltyä.
Joo born again on yllättävän hyvä levy, vaikka sitä ei oo paljon arvostettu missään.
Ei ehkä aukea heti ensimmäisellä kuuntelulla.. ja
Vaikka äänenlaatu albumila ei ole niitä kaikkein parhaita on soundi kuitenki erittäin raskas,. ja metallinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741