Pääsiäisenä luultavasti valan lyijyä muutenkin, tuollaisia rannepainoja, joita voi pitää kokoajan ranteessa, ja kun lyijystä, niin 1/4 kokoa kuin jos olisi rautaa.
Joku joskus kysyi tuollaisia, voin valaa lyijystä halutun painoisia, kokoisia ja muotoisia, mutta rannenauha pitäisi olla itsellä mihin sisälle laittaa painot.
Haluaako joku käsivarsi treeniä?
9
288
Vastaukset
- no ei kai
Onko lääkitys kohilla?
- Haba itse
Sulla ei ainakaan ole. Haluutko turpiin?
- no ei kai
Haba itse kirjoitti:
Sulla ei ainakaan ole. Haluutko turpiin?
Ei kannata noilla siimoilla paljoo huudella.
- Haba itse
no ei kai kirjoitti:
Ei kannata noilla siimoilla paljoo huudella.
Hah, vai siimoilla? Vittuako vingut kuin minipossu siellä alhaalla? Onneksi en ihan siima-pelle ole ja on vähän muutenkin kokoa ja taitoa vääntää hallintaotteeseen tuollainen vitun rankakasa! Missä asut, tuun kolisteleen su nenään?!
- rannepainojasaa
Ihan tehokasta tuollainen varmasti on jos alat pitämään ympäri vuorokauden vaikka joku realistinen, ei 10kg sentään, kilokin varmaan jos alat pitämään jatkuvasti ranteessa tuollaista painoa :)
Jotain 40kg on jäänyt lyijyä itselle, sukeltajille olen myynyt kun tarvivat painona ja muuhun mennyt ... takilan painoihin jotta voi uistella syvällä jne. tuollaisiin on mennyt lyijyä. - myrkyttäjä?
Tiesitkö että lyijystä voi saada lyijymyrkytyksen ja syövän pelkästä ihokosketuksesta?
- metsästäjätsairaita
Kaikilla metsästäjillähän tuollainen jo olisi jos pitäisi paikkaansa tuo metallisen lyijyn väitös.
- green hihhuli
Millä vuosikymmenellä elät? Lyijyn käyttö ammuksissa lopetettiin aikoja sitten!
- opiskevaikkaenglanti
Kerro tuo myös puolustusvoimien kantahenkilökunnalle ;)
Kerro myös miksi metallimuotoinen lyijy on täysin turvallista esim lapsien käyttää Uuden Vuoden tinoissa.
Lyijyoksidit ovat myrkyllisiä, ei metallimuotoinen lyijy sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902967- 2101171
- 841153
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1251095- 831073
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2021024- 65862
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?23755- 71737
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59617