Uskollisuus

satuako?

Tuolla oli ketju pettäjistä... Jos vielä löytyy kumppaneille uskollisia immeisiä, niin vois laittaa tänne juttua. Onko pettäminen ok vai tuomittavaa?

9

944

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskollinen

      Uskottomuus pitäisi kriminalisoida, ainakin avioliitossa.

      • Minä

        ...vaikka jonnekkin talebanien hallitsemaan valtioon. Siellä se onkin, ainakin naisilta. Miehethän saavat sielläkin tehdä, mitä lystää. Ja määrittely voisi sinänsä olla mielenkiintoista, joko ajattelustakin pitäisi rankaista? Pysykää te "uskolliset" vain poissa täältä, niin ette pahoita mieltänne ja valitkaa puolisonne eri kriteerein.


      • just joo
        Minä kirjoitti:

        ...vaikka jonnekkin talebanien hallitsemaan valtioon. Siellä se onkin, ainakin naisilta. Miehethän saavat sielläkin tehdä, mitä lystää. Ja määrittely voisi sinänsä olla mielenkiintoista, joko ajattelustakin pitäisi rankaista? Pysykää te "uskolliset" vain poissa täältä, niin ette pahoita mieltänne ja valitkaa puolisonne eri kriteerein.

        joo, pettäminen on oikein trendi ja puolisolleen uskolliset on tyhmiä ja eivät nauti elämästä ja eivät tajua ylipäätään mistään mitään. Kuule, mitäs jos kasvaisit aikuiseks. Oot varmaan yksin koko loppueläms ja uskottelet itelles että seksi se on kivaa sama kenen kans ja yksin on niin mahtavaa! Parisuhde vaatiikin vastuunottoa ja sitä ei sun ajatuksistas löydy!


    • dbdbdb

      Samaa ihmettelen joskus, löytyykö uskollisia enää vain kourallinen. Itse olen sataprosenttisen uskollinen miehelleni, myös ajatuksissani ja olipa hän läsnä tai ei. Eli joka tilanteessa. Ja tulen aina olemaan. Joku voi pitää tiukkapipoisuutena, ihan miten vaan, muttei ympäriinsä itsensä jakaminenkaan minusta kovin ihailtavaa ole. Tämä juuri on kummallista, joutuu ikäänkuin puolustelemaan itseään, jos on ja haluaa olla uskollinen. Ihan kuin olisi normaalimpaa pettää. Muut pettäköön miten haluavat, tämä on minun elämäni ja minun ratkaisuni, ja hyvin toimii, onnellisia olemme ja avioliitossamme.

    • ude

      Oma kaveriporukka, kuten itsekin, alkaa olemaan kolmekymppisiä. Joka ikinen kaveri ja tuttu on kokenut parisuhteessa pettämisen. Puolin ja toisin..

      Et kyllä noi uskollisuusjutut nykypäivänä on vaan jotain toiveajattelua. Tähänkin viestiin varmaan joku "pulmunen" aikoo heittää jotain tiukkaa kommenttia, mut ennekuin alat jeesustelemaan siitä että en minä ainakaan koskaan voisi -> menepä itseesi ja mietippä vielä tarkemmin.

      Tilaisuus tekee varkaan ja varmasti myös pettäjän. Varsinkin näin kesäaikaan ja pikku huppelissa estojen kadottua..

      Amen

    • Tiina

      näin: Kaikki ovat uskottomia joskus jollain tavoin. Jotkut vain enemmän ja toiset vähemmän.

      • juuh

        totta toinen puoli juu. Mutta jos pettämisen rajaksi vedetään vaikka sänkyyn meno, ei kaikki petä. Tuskin kukaan voi tulla tänne väittämään, vaikka tuntisikin sata petettyä, että ei ole olemassa sellaista paria, joka ei voisi elää onnellisesti yhdessä eikä pettäisi. Kyllä sellaisia on.


    • Nuudeli

      Uskottomuus on ehdottomasti väärin. Se saa niin suurta tuhoa aikaan ihmisen sisimmässä, minä tiedän kyllä. Pettäminen voi jopa tappaa, kun ihminen ajautuu syvään masennukseen pettämisen takia...

      Tuntuu helvetilliseltä kun saa huomata ettei toinen rakastakaan, vaan käyttää hyväkseen ,leikkii rakastavan tunteilla ja murskaa itseluotta,uksen ja elämän ilon sillä että ottaa kaiken muttei anna mitään.

      itse en voisi pettää, koska tiedän miltä se tuntuu .

      • Anonyymi

        Vanha aloitus mutta tässä 8nn hyvin kiteytetty asia. En ymmärrä miten jotku voi pettää enkä sitäkään että jotku sekaantuu varattuihin. Itse en voisi sitä tehdä sen toisen osapuolelle. En sitten millää!!!! Sen verran löytyy periaatetta meikäläisestäkin etten lähde kentään rikkomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe