Tuolla oli ketju pettäjistä... Jos vielä löytyy kumppaneille uskollisia immeisiä, niin vois laittaa tänne juttua. Onko pettäminen ok vai tuomittavaa?
Uskollisuus
satuako?
91122
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Uskottomuus pitäisi kriminalisoida, ainakin avioliitossa.
...vaikka jonnekkin talebanien hallitsemaan valtioon. Siellä se onkin, ainakin naisilta. Miehethän saavat sielläkin tehdä, mitä lystää. Ja määrittely voisi sinänsä olla mielenkiintoista, joko ajattelustakin pitäisi rankaista? Pysykää te "uskolliset" vain poissa täältä, niin ette pahoita mieltänne ja valitkaa puolisonne eri kriteerein.
joo, pettäminen on oikein trendi ja puolisolleen uskolliset on tyhmiä ja eivät nauti elämästä ja eivät tajua ylipäätään mistään mitään. Kuule, mitäs jos kasvaisit aikuiseks. Oot varmaan yksin koko loppueläms ja uskottelet itelles että seksi se on kivaa sama kenen kans ja yksin on niin mahtavaa! Parisuhde vaatiikin vastuunottoa ja sitä ei sun ajatuksistas löydy!
Samaa ihmettelen joskus, löytyykö uskollisia enää vain kourallinen. Itse olen sataprosenttisen uskollinen miehelleni, myös ajatuksissani ja olipa hän läsnä tai ei. Eli joka tilanteessa. Ja tulen aina olemaan. Joku voi pitää tiukkapipoisuutena, ihan miten vaan, muttei ympäriinsä itsensä jakaminenkaan minusta kovin ihailtavaa ole. Tämä juuri on kummallista, joutuu ikäänkuin puolustelemaan itseään, jos on ja haluaa olla uskollinen. Ihan kuin olisi normaalimpaa pettää. Muut pettäköön miten haluavat, tämä on minun elämäni ja minun ratkaisuni, ja hyvin toimii, onnellisia olemme ja avioliitossamme.
Oma kaveriporukka, kuten itsekin, alkaa olemaan kolmekymppisiä. Joka ikinen kaveri ja tuttu on kokenut parisuhteessa pettämisen. Puolin ja toisin..
Et kyllä noi uskollisuusjutut nykypäivänä on vaan jotain toiveajattelua. Tähänkin viestiin varmaan joku "pulmunen" aikoo heittää jotain tiukkaa kommenttia, mut ennekuin alat jeesustelemaan siitä että en minä ainakaan koskaan voisi -> menepä itseesi ja mietippä vielä tarkemmin.
Tilaisuus tekee varkaan ja varmasti myös pettäjän. Varsinkin näin kesäaikaan ja pikku huppelissa estojen kadottua..
Amen
näin: Kaikki ovat uskottomia joskus jollain tavoin. Jotkut vain enemmän ja toiset vähemmän.
totta toinen puoli juu. Mutta jos pettämisen rajaksi vedetään vaikka sänkyyn meno, ei kaikki petä. Tuskin kukaan voi tulla tänne väittämään, vaikka tuntisikin sata petettyä, että ei ole olemassa sellaista paria, joka ei voisi elää onnellisesti yhdessä eikä pettäisi. Kyllä sellaisia on.
Uskottomuus on ehdottomasti väärin. Se saa niin suurta tuhoa aikaan ihmisen sisimmässä, minä tiedän kyllä. Pettäminen voi jopa tappaa, kun ihminen ajautuu syvään masennukseen pettämisen takia...
Tuntuu helvetilliseltä kun saa huomata ettei toinen rakastakaan, vaan käyttää hyväkseen ,leikkii rakastavan tunteilla ja murskaa itseluotta,uksen ja elämän ilon sillä että ottaa kaiken muttei anna mitään.
itse en voisi pettää, koska tiedän miltä se tuntuu .
Vanha aloitus mutta tässä 8nn hyvin kiteytetty asia. En ymmärrä miten jotku voi pettää enkä sitäkään että jotku sekaantuu varattuihin. Itse en voisi sitä tehdä sen toisen osapuolelle. En sitten millää!!!! Sen verran löytyy periaatetta meikäläisestäkin etten lähde kentään rikkomaan.