Mistä tarpeeks pitkiä T-paitoja?

Oon 188cm mies, en tahdo löytää mistään ainakaan Treen suunnalta helmasta tarpeeksi pitkiä T-paitoja..

Tai sitten varovaisen 30 asteen pesun jälkeen kutistuvat ainakin sen verran, ettei paitaa viitti enää pitää..Vain harvoin löydän sopivan mittaisia..

Ootteko tilanneet netistä tms paitoja, jotka ois tarpeeksi pitkiä, mutta mieluiten leikkaukseltaan kapeita! slim fit tai regular fit tms..

8

4935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dönflsdkjflö

Osta Blackhorsen t-paitoja. Niissä on yleensä pidempi helma. Itse olen käyttänyt vuosia.

• Kasvuvaraa

Osta XXL, tosin jos on hoikka, niin jää vähän löysiä.

• Monissa XXL:n paidoissa on silti liian lyhyt helma..ei auta..
        paita ei juurikan pitene, oli se sitten L, XL tai XXL..
        pitkää ja kapeaa ei vaan löydy..

• Åå

Toivottavasti satut käväisemään Nanson outlet-myymälässä.
      Taikka jos havaitset jossain tavaratalon aulassa konsulentin, joka myy eläinkuvioituja fruit the loom-t-paitoja, ne ovat riittävän pitkiä.
      Onhan tämä ongelma, olen joutunut tekemään jatkopaloja trikooresorista, se ei näy päällyspaidan alta.

• tee100

Pitkiä T-paitoja löytyy sellaisesta kaupasta/nettikaupasta kuin www.wearit.fi. Merkki on Urban Classics ja ovat ihan perus T-paitoja. Muitakin pidempiä T-paitoja logoilla löytyy, joten kannattaa sieltä katsoa.

• Paleleva

Tämä on iso ongelma! Miksi valmistajat eivät mainosta pitkiä t-paitoja, aluspaitoja. Netissä ei pituus kriteerillä voi hakea. Erittäin työlästä.

• fjfladljfsl

Onhan noissa nuorison nettiputiikeissa kaikenlaisia pitkiä räppäreiden/street wear/tms. t-paitoja.

• jflsdjljflj

Esim Jack&Jones ylikokoiset ja pitkät t-paidat (oversize-paidat) eli pituutta kyllä löytyy ja kokoja ainakin xxl asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      715
    Aihe