Mistä tarpeeks pitkiä T-paitoja?

Oon 188cm mies, en tahdo löytää mistään ainakaan Treen suunnalta helmasta tarpeeksi pitkiä T-paitoja..

Tai sitten varovaisen 30 asteen pesun jälkeen kutistuvat ainakin sen verran, ettei paitaa viitti enää pitää..Vain harvoin löydän sopivan mittaisia..

Ootteko tilanneet netistä tms paitoja, jotka ois tarpeeksi pitkiä, mutta mieluiten leikkaukseltaan kapeita! slim fit tai regular fit tms..

8

5036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dönflsdkjflö

Osta Blackhorsen t-paitoja. Niissä on yleensä pidempi helma. Itse olen käyttänyt vuosia.

• Kasvuvaraa

Osta XXL, tosin jos on hoikka, niin jää vähän löysiä.

• Monissa XXL:n paidoissa on silti liian lyhyt helma..ei auta..
        paita ei juurikan pitene, oli se sitten L, XL tai XXL..
        pitkää ja kapeaa ei vaan löydy..

• Åå

Toivottavasti satut käväisemään Nanson outlet-myymälässä.
      Taikka jos havaitset jossain tavaratalon aulassa konsulentin, joka myy eläinkuvioituja fruit the loom-t-paitoja, ne ovat riittävän pitkiä.
      Onhan tämä ongelma, olen joutunut tekemään jatkopaloja trikooresorista, se ei näy päällyspaidan alta.

• tee100

Pitkiä T-paitoja löytyy sellaisesta kaupasta/nettikaupasta kuin www.wearit.fi. Merkki on Urban Classics ja ovat ihan perus T-paitoja. Muitakin pidempiä T-paitoja logoilla löytyy, joten kannattaa sieltä katsoa.

• Paleleva

Tämä on iso ongelma! Miksi valmistajat eivät mainosta pitkiä t-paitoja, aluspaitoja. Netissä ei pituus kriteerillä voi hakea. Erittäin työlästä.

• fjfladljfsl

Onhan noissa nuorison nettiputiikeissa kaikenlaisia pitkiä räppäreiden/street wear/tms. t-paitoja.

• jflsdjljflj

Esim Jack&Jones ylikokoiset ja pitkät t-paidat (oversize-paidat) eli pituutta kyllä löytyy ja kokoja ainakin xxl asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe