onnistus,

murriperkele

nyt se on seinällä, ja ihan ilman poraamista
http://aijaa.com/007389796044
tarvitsi vain isoimman taulukoukun mitä kaupasta löysi, vähän kaksipuolista teippiä (eli räkäteippiä) ja vasaran
viisi päivää se on tuossa jo pysynyt, joten hyvältä vaikuttaa..

mur

11

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiano kirkas kuu, katseenvangitsija. Se juttu mitä ihminen tullessaan teitin olohuoneeseen(?) ekana katsoo?

      Taulu voi pudota parinkin viikon jälkeen.. ;p

      • no samalla patentilla, paitsi pienemmillä taulukoukuilla mää laittoin jo viime syksynä muutamia mun akvarelleja ja lyijykynäpiirroksia seinälle, ja ovat pysyneet.
        niin ja niissä on lasikehykset et isoimmat taitaa olla aika lailla saman painoisia kuin tuo öljyvärimaalaus, ku vaikka kokoa löytyykin niin eipä nuo kangas ja neljä metrin mittaista rimaa paljoa paina,
        siitä oli kyl vänkääminen et tuleeko tuo lopulta olkkariin vai makkariin,
        olkkariin se pääty vaan mun pittää ny saaha aikaseksi sinne makkarin seinällekin jotain, kun äitini maalaamaa voodoo-noitatohtori-poppamiestä mää en sinne saa laittaa,

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        no samalla patentilla, paitsi pienemmillä taulukoukuilla mää laittoin jo viime syksynä muutamia mun akvarelleja ja lyijykynäpiirroksia seinälle, ja ovat pysyneet.
        niin ja niissä on lasikehykset et isoimmat taitaa olla aika lailla saman painoisia kuin tuo öljyvärimaalaus, ku vaikka kokoa löytyykin niin eipä nuo kangas ja neljä metrin mittaista rimaa paljoa paina,
        siitä oli kyl vänkääminen et tuleeko tuo lopulta olkkariin vai makkariin,
        olkkariin se pääty vaan mun pittää ny saaha aikaseksi sinne makkarin seinällekin jotain, kun äitini maalaamaa voodoo-noitatohtori-poppamiestä mää en sinne saa laittaa,

        mur

        Miehen kannalta juuri anopin tekemää voodoo-taulu makkarissa voi tuntua vähä hankalalta. Muuten yönsä makkarissa viettävät mies, nainen ja naisen äidin edustajana voodoo-noitatohtori-poppamies :p Joku muu paikka on sille parempi..


    • Mä jo pelläästyin:.!

      .

      etteihän sitä Kittyä nyt olla naulaamassa seinään :(

      .

      • no ei nyt sentään, pelko pois
        Kitty istuu toisten seurassa kirjahyllyssä

        mur


    • Kuu on näin kuuhullusta aina aiheista paras :)

      Kyl toi tosiaan voi jälkikäteenki tipahtaa, mutta ei kai se siitä hajoa..

      Onko oma tekemä? Itselläkin oli joskus kakskymppisenä omaa tekemää taidetta (jotain lino-juttuja) seinällä, kun tuli muinoin harrastettua.. Mutta maalata mä en osaa. En ainakaan noin hienosti :)

      • ei se varmaan hajoais, vaikka tippuiskin
        onhan siinä soffakin alla pehmustamassa pudotusta..
        harmi vaan ku tuo kuva ei oikein anna oikeutta tuolle maalaukselle,
        ne rauniot ei oikein näy tuossa..

        ja joo, on omaa tuotantoa, tais olla vuonna 2004 ku näin lehdessä hienon savuisen, usvaisen kuvan tehdasmaisemasta, mitä käytin mallina tuohon.

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        ei se varmaan hajoais, vaikka tippuiskin
        onhan siinä soffakin alla pehmustamassa pudotusta..
        harmi vaan ku tuo kuva ei oikein anna oikeutta tuolle maalaukselle,
        ne rauniot ei oikein näy tuossa..

        ja joo, on omaa tuotantoa, tais olla vuonna 2004 ku näin lehdessä hienon savuisen, usvaisen kuvan tehdasmaisemasta, mitä käytin mallina tuohon.

        mur

        Mullakin on joskus pudonnut taulu, joka oli sohvan päällä, mutta siinä oli lasikehykset ja se särkyi eli lasi meni rikki. Se putos seinän ja sohvan väliin :( Mutta saihan sen lasin ja kehykset sit vaihdettua, itse teos ei vahingoittunut.

        Mä ajattelin, että sulla on aavemainen näkymä koti-ikkunasta ;p Tosta tuli mieleen, että nyt yöllä taivaalla on toi jupiter ja venus tosi kirkkaana ulkona, melkein päällekkäin, vaikka kokoajanhan niiden asema vähän liikkuu..


      • Mua pelottaa:.
        yybee kirjoitti:

        Mullakin on joskus pudonnut taulu, joka oli sohvan päällä, mutta siinä oli lasikehykset ja se särkyi eli lasi meni rikki. Se putos seinän ja sohvan väliin :( Mutta saihan sen lasin ja kehykset sit vaihdettua, itse teos ei vahingoittunut.

        Mä ajattelin, että sulla on aavemainen näkymä koti-ikkunasta ;p Tosta tuli mieleen, että nyt yöllä taivaalla on toi jupiter ja venus tosi kirkkaana ulkona, melkein päällekkäin, vaikka kokoajanhan niiden asema vähän liikkuu..

        .

        Voiks ne ufot hakkeroitua tänne asuntoon sisään noista avaruustauluista :(

        .


      • Nyt se tuli!
        yybee kirjoitti:

        Mullakin on joskus pudonnut taulu, joka oli sohvan päällä, mutta siinä oli lasikehykset ja se särkyi eli lasi meni rikki. Se putos seinän ja sohvan väliin :( Mutta saihan sen lasin ja kehykset sit vaihdettua, itse teos ei vahingoittunut.

        Mä ajattelin, että sulla on aavemainen näkymä koti-ikkunasta ;p Tosta tuli mieleen, että nyt yöllä taivaalla on toi jupiter ja venus tosi kirkkaana ulkona, melkein päällekkäin, vaikka kokoajanhan niiden asema vähän liikkuu..

        Mä näin viime yönä unta että seurustelin sun kanssa :)

        Mentiin jonnekin sukujuhliis, minne nukahdin, yms...


      • Nyt se tuli! kirjoitti:

        Mä näin viime yönä unta että seurustelin sun kanssa :)

        Mentiin jonnekin sukujuhliis, minne nukahdin, yms...

        Oukkidoukki :) Oon antanut varmaan mielenkiintoisen kuvan sukulaisistani siis täällä :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      364
      8336
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2334
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1702
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1314
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1302
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      352
      1148
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1015
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe