Työ vvaivaa erttäin pahasti...

guj.vgj

Terve, Olen nuori mies tekniikan alalla isossa kansainvälisessä yhtlössä, mutta pienellä toimipaikalla ja työ on vaativaa. Olen ollut nuoresta tiimistämme pisimmän aikaan toimipaikassa paitsi yhtä työntekijää lukuunottamatta, mutta hän ei kuitenkaan ole toimihenkilö eikä esimies asemassa olevakaan.

Työssäni joudun jatkuvasti tilanteisiin, johon en ole saanut opastusta / koulutusta vaikka sittä erittäin suuresti tarvitsisi, olen maininnut koulutus tarpeista esimiestäkin ylempänä olevalle henkilölle kasvotusten, mutta mitään ei tapahdu. Esimies on erittäin pätevä ja tunnollinen, mutta on ollu poies kaun aikaa noin puoli vuotta ja mopo karkaa niin sanotusti käsistä.

Pahimmillaan koulutuksen puute voi uhata terveyttäni, mutta tämä on oikeastaan tälllä hetkellä "pienempi paha" koska mietin tarkaan turvallisuuteni kun teen töitä.

Suurimmat ongelmat tulee siitä, että homma ei etene mihinkään ja työpaikalla on erittäin huono henki tästä syystä, käytönnässä koko porukka mikä hommaa pyörittää on epäpäteviä hommiin ja tässä vaiheessa palkattiin uusi henkilö, joka vetäisi tiimiä, mutta hyvin nopeasti kävi ilmi, että kaverilla ei ole yhtään osaamistaa hommaan, eikä osannut edes perus hommia ja hänen olisi juuri pitänyt osata "erikois" hommatkin ja olla muille tukena ja ottaa vastuuta, mutta näin ei homma toimi ollenkaan.

Itselläni tämä vaivaa erittäin paljon ja olen tätä hommaat katsellut jo vähän yli vuoden nytten ja tuntuu että suunta on koko ajan huonompaan päin. Asiasta tekee sekin vaikean, että työhön liittyy päivystystä ja nämä ajat tuntuvat erittäin raskailta, koska silloin ei pääse ollenkaan irti työstä ja tulee älyttömiä tilanteita, mistä ei monesti voikaan selvitä vastaan ja kun ei ole esimiestä kelle soittaa, joka ohjeistaisi.

Työssäni on poikkeuksellisen kova palkka, koska minua kysyttiin jo toiseen paikaan ja kovemalla palkalla, mutta työnantaja nosti palkkaa nykyisessä firmassa ja silloin tilanne oli vielä hieman toinen, joten jäin.

Nyt ei ole enään saumaa päästä toiseen firmaan ja mistään en saa näin hyvää palkkaa ja en ole itse asiassa varma työllistyisinkökään, jos irtisanoisin itseni ja olen kuitenkin paikkakuntaani tyytyväinen niin en vältämättä haluaisi muutta poiskaan työnperässä ja tulisihan sitä karenssikin heti päälle, jos itsensä irtisanoon.

Onko jollakin apuja tai vastaavia kokemuksia työstä, jossa vaaditaan aivan älyttämön laajaa osaamista ja ei kuitenkaan tarjota tukea ja koulutusta työhönsä ? Nykyisin aamulla tulee ekana mieleen, että pitäisi irtisanoutua ja tuntuu ihan paskalta mennä töihin, kun tietää että tulee taas paskaa niskaan...

Kiitoksia jos jaksoitte lukea ja vielä vastatakin. Milipiteitä haluisin kuulla ?

4

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh sentään

Milipide: eikö ole muuta tekemistä lauantai-iltaisin? Ei hyvin mene.

• yhjkml,.

idiootti

• kukin tyylillään

Ahneella on paskainen loppu. Jos palkka on ainoa asia mikä työssä on tärkeintä niin siinähän sitten nautit hyvästä palkasta. Kun tyytyy vähän pienempään on yleensä työilmapiirikin parempi.

• iu

Itselläni on aikalailla samaa kokemusta yhdestä myyntityöstä, eli ei koulutettu tarpeeksi tuotteista ja silti oltiin vaativia. Pomo oli sellainen ihme tiuskija jos jotain kysyin. Sit kun joku asiakas kysy jotain mihin en osannut vastata niin larittelin vaan jotai liirumlaarumia, mut mitäs eivät pomot tukeneet mua oppiin hommaa. Ja tuohon että sulla aamuisin tulee aina mieleen et pitäiskö vaihtaa paikkaa ja tuntuu paskalta mennä töihin, niin siihen on yksi neuvo: KANNATTAA VAIHTAA PAIKKAA, niin tein itsekin ja voin paljon paremmnin nykyään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe