Miksi kirjoittelen maailman typerimmälle palstalle?

Nasduck

Tämä huomio vaivaa minua alati. Miksi itseohjaudun? Mikä typeryydessä kiehtoo?

17

75

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen typerä..

      Oon joskus miettinyt samaa. :-)

      • Mutta poistit

        jazuli sentään nikkisi


      • Nasduck

        Siis käsittääkseni typeryys on monen osatekijän summa, jollain tavalla sokea itselleen. Typeryyden kantaja on jatkuvan pilkan välivaihe matkalla minuuteen.


        (Typerää naurua)


      • noh..
        Mutta poistit kirjoitti:

        jazuli sentään nikkisi

        Se taisi olla fiksu veto? ;-)


      • joops..
        Nasduck kirjoitti:

        Siis käsittääkseni typeryys on monen osatekijän summa, jollain tavalla sokea itselleen. Typeryyden kantaja on jatkuvan pilkan välivaihe matkalla minuuteen.


        (Typerää naurua)

        Onhan se joo. Typeryys on etappi, johon ei ole pakko jäädä asumaan. :-)


    • Ylemmyyden tunne - lähipubin väittelykerhoissa on tullut niin monta kertaa selkään, että täytyy sitä jossakin päteä. Onneksi kohta kasvaa voikukat - siis ne vasta tyhmiä onkin.

    • livi

      feikkaat, mikä on kieltämättä typerää.

      • Nasduck

        Olen täysin erimieltä. En voisi olla enempää opponentti.

        Koko elämän kirjo perustuu feikkaamiseen, houkutteluun ja harhauttamiseen. Jokainen molekyyliketju tietää tämän, mutta sinä et.


    • Jaaa.

      Olet oikeassa. Paitsi etten mihinkään ohjaudu. Typeryyskään ei kiehdo.

      Jaa-a.

    • BUAHAHAHAAA.

      BUAHAHAHAAA

    • Nasduck

      Ehkä typeryyden lumovoima on sen koomisuudessa, naiivissa turhamaisuudessa ja tyhjyydessä. Typeryys on onttoa, kumisevaa. Typeryydestä tulee mieleen mustavalkoelokuvat ja niistä varsinkin tämä, jos se muutetaan kädettömäksi ja jalattomaksi miehen torsoksi ilman päätä taikka häntää.


      http://fi.wikipedia.org/wiki/Aatamin_kylkiluu_(vuoden_1949_elokuva)



      (Koomista naurua)

      • ~cissi~

        Tyhjyydestä olen täysin eri mieltä. Tyhmyyshän on painavaa ja niin täynnä, että vuotaa ympäristöönsä. Ja siksikin tyhmyys on täyttä, koska siinä on kaikki ainekset, siihen voi jäädä koska se ruokkii minkälaiset tarpeet hyvänsä.

        Onko tyhmyydellä edes vakavia kilpailijoita?


      • Nasduck
        ~cissi~ kirjoitti:

        Tyhjyydestä olen täysin eri mieltä. Tyhmyyshän on painavaa ja niin täynnä, että vuotaa ympäristöönsä. Ja siksikin tyhmyys on täyttä, koska siinä on kaikki ainekset, siihen voi jäädä koska se ruokkii minkälaiset tarpeet hyvänsä.

        Onko tyhmyydellä edes vakavia kilpailijoita?

        Mun käsittääkseni tyhmyys ja typeryys ovat eri asioita. Tyhmähän on sellainen, joka ei ole kovin terävä. Mutta taas typerä on sellainen, joka voi olla terävä, mutta toimii kuin idiootti.

        No en osaa tuota sen paremmin muotoilla.


    • Jaa'a! Maailmassa on niin kovin paljon kysymyksiä, jotka jäävät ilman vastausta.
      Tämä on yksi niistä.

      :?

    • tyhmääkintyhmempi

      Keskusteleeko täällä yksinään joku 'moni'persoona....

    • Ne on ne TUNTEET mikä ohjaa kaiken järkevän ohi. Susta tuntuu, että haluat kirjoittaa tänne ja tunnet sen olevan sillä hetkellä kivaa, sit sä teet niin.

    • Et kokisi persoonasi runsasta näkymistä toiseksi typerimmällä palstalla yhtä arvokkaana. Alansa ykkönen sen olla pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe