Miksi tässä yhteydessä puhutaan autoista?
Vastaukset 10
- Oikea rauta
Volvoilijana kysyn aivan samaa. Omalla 740 -autolla on ajettu n 400 000 km, eikä sitä ole koskaan hitsattu mistään. Samalla koneella autoni kehrää ja tuntuu kuin se olisi vasta sisään ajettu.
- Fiatisti jo kolmanne
"Voivoilijana..." Heh heh, eipä kannata volvolla ruveta huutelemaan.
- Giuseppe busso
...mutta,kukaa jaksaa tai edes haluaa ajaa vanhalla susirumalla seiskaneliskanttisella peltilehmällä 400tkm , kun liikenneympyrässä peilit raahaa maata. Ostaisit pulpettiveneen ni saisit paremman ajonautinnon !
- gfkljhölgfjhl
VW-mies kysyy?
Mies joka ajelee autolla joka alunperin on ollut Hitlerin kosto jälkimailmalle... - silomies-2
No sitä varten, kun ei kehtaa ajaa muuta kuin autolla.
- Fauvee.
TSI-DSG yhdistelmäni lasahti. Olisiko kellään myydä hyväkuntoista mekatroniikkayksikköä, myös jakoketju kiinnostais?
- määmy
"Auto on pyörillä liikkuva henkilöiden ja tavaran kuljetukseen tarkoitettu moottorin voimin liikkuva ajoneuvo. Nimitys 'auto' on lyhentynyt sanasta automobiili, joka koostuu kreikkalaisesta etuliitteestä άυτο-, áuto-, itse- ja latinan sanasta mobilis, liikkuva."
vW-miehen ei ehkä kannata ostaa autoa. Wolksun lyhenne on muuten W ei VW- tuupointsi
Ouuuts
- fiat paras
mitä tää volkkarimies täällä fiat osastolla mene sinne wwwwvv osiolle vai eikö sitä edes ole
- Fiat Dino V6
Olen minäkin kuullut että jollakin yli 400 tkm ajettu Stilo JTD ja ilmeisesti ei paljoakaan korjauksia tarvinnut vielä tehdä ja toimii vielä aivan hyvin. Niin ja paljonkos Volvo 740 ja Fiat Stilo diesel maksaneet uutena? Hintaero?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502