Onkos kellään uusia kokemuksia ko. laihdutuspilleristä?
Vähän jo netistä selailinki aiempia julkaisuja ja hirvittävän moni kirjoittaa että koko homma on huijausta ja netissä oleva sivusto vaan huijaa rahat ihmisiltä eikä pillereitä edes saa perille? Kuitenkin välistäkin löytyy ihmisiä jotka ovat pillerit saaneet luvatusti ja ovat jopa toimineetkin?
Mitähän tässä nyt uskoisi....
Outoa kyllä että niin monessa paikkaa kyseessä olevaa pilleriä mainostetaan, jos koko homma olisikin huijausta...
Onko kellään omia kokemuksia lisää Nuvoryn tuotteesta?
Ajattelin aluksi itsekin kokeilla tuota mutta en sitten tiedä enää uskallanko jos rahat menevätkin enkä edes tuotetta saa..
tietenkin on myös se että ihmisiin vaikuttaa kaikki eritavalla eikä varmaa tulosta voi luvata... itse en kuitenkaan tuohon usko mitä sivuilla luvataan.. -20kg pelkillä pillereillä.. huh..mutta jos edes hiukan auttaisi itsellä niin kannattaisihan sitä kokeilla?
Nuvoryn?
8
308
Vastaukset
- fdssfdfdssfd
Kuuluu kaikkiin noihin perus huijauspillereihin. Kannattaa muistaa että aika monet positiiviset kommentit on itse huijarifirmojen työntekijöiden tai muuten palkattujen ihmisten kirjoittamia, eivät siis aitoja.
Luultavasti tuossa on iha sama menetelmä kun kaikissa muissakin, lue esim "yleistä laihdutuksesta" palstalla oleva mango-laihdutuspilleri.
Kun tilaat tuotteen 3e:llä, et vain maksa 3e siitä, vaan parin viikon kuluttua alkaa lähtemään visalta 100e määriä pois ilman sinun hyväksyntää.
ei ne pillerit laihduta. Jos ne oikeasti laihduttaisi, niitä myytäisiin ihan apteekissa.- jahdhbahsdfb
Itsekin olin aiemmin jo pohtinut tilaavani noita.. mutta empä nyt taida välttämättä uskaltaakkaan...
"Kun tilaat tuotteen 3e:llä, et vain maksa 3e siitä, vaan parin viikon kuluttua alkaa lähtemään visalta 100e määriä pois ilman sinun hyväksyntää."
Jos noin kävisi, saako sen peruttua oman verkkopankin kautta esimerkiksi ?? Eipä kyllä tuollakaan Nuvorynin sivuilla sanota että tilaus olisi jatkuva. Kai siitä pitäisi jotain mainintaa olla.... - fdsfsdsddsd
jahdhbahsdfb kirjoitti:
Itsekin olin aiemmin jo pohtinut tilaavani noita.. mutta empä nyt taida välttämättä uskaltaakkaan...
"Kun tilaat tuotteen 3e:llä, et vain maksa 3e siitä, vaan parin viikon kuluttua alkaa lähtemään visalta 100e määriä pois ilman sinun hyväksyntää."
Jos noin kävisi, saako sen peruttua oman verkkopankin kautta esimerkiksi ?? Eipä kyllä tuollakaan Nuvorynin sivuilla sanota että tilaus olisi jatkuva. Kai siitä pitäisi jotain mainintaa olla....Tietääkseni ei saa, vaan pitää kuollettaa kortti ettei tule uusia maksuja. Yleisemmin huijarifirmoihin sen jäsenyyden saa vain peruutettua soittamalla sinne, mutta sielläkin sitten vastataan puhelimeen ja nämä peruutukset viivästyy....
mistä löysit sivun, voitko näyttää? - jahdhbahsdfb
fdsfsdsddsd kirjoitti:
Tietääkseni ei saa, vaan pitää kuollettaa kortti ettei tule uusia maksuja. Yleisemmin huijarifirmoihin sen jäsenyyden saa vain peruutettua soittamalla sinne, mutta sielläkin sitten vastataan puhelimeen ja nämä peruutukset viivästyy....
mistä löysit sivun, voitko näyttää?http://nuvoryn-fi.com/testimonials.html?gclid=CMX5xbCB8a4CFUx0mAodvVzQKg
Tuossahan se vilkkuu nytkin google mainoksena.. Lähdin tutkiskelemaan mikä olis hyvä laihdutuspilleri googlettamalla nii jokapaikassa erisivuilla tuo tuote tuli esille eniten, niin ajattelin että olisiko sitten suosituin ja sitäkautta tehokkain.. mutta jaah... :/ - k99989789
jahdhbahsdfb kirjoitti:
http://nuvoryn-fi.com/testimonials.html?gclid=CMX5xbCB8a4CFUx0mAodvVzQKg
Tuossahan se vilkkuu nytkin google mainoksena.. Lähdin tutkiskelemaan mikä olis hyvä laihdutuspilleri googlettamalla nii jokapaikassa erisivuilla tuo tuote tuli esille eniten, niin ajattelin että olisiko sitten suosituin ja sitäkautta tehokkain.. mutta jaah... :/Enpä lähtisi tilaamaan ihan sen takia, koska en ainakaan itse löytänyt mitään tilausehdot tai toimitusehdot kohtaa. Koska sellaiset pitäisi aina olla.
Todella epäluotettavan oloinen paikka. - iso rumpu
k99989789 kirjoitti:
Enpä lähtisi tilaamaan ihan sen takia, koska en ainakaan itse löytänyt mitään tilausehdot tai toimitusehdot kohtaa. Koska sellaiset pitäisi aina olla.
Todella epäluotettavan oloinen paikka.Tilasin 3.3.ei näy ei kuulu.Luin toisaalta tältä palstalta että,olis jääny tulematta toimituksia / palautuskorvauksia.Lisäksi ei purru moneenkaan kroppaan.
Itse taisin sen 100,-€ menettää ,mutta katsellaan jos sieltä joku purkki putkahtais.
Kehoitan suhtautumaan erittäin suurella varauksella ko.toimittajaan.(kts.muut ko,
aihetta koskevat kirjoitukset.)
- älälälälälä
Itse tilasin 18.3 ja tänään tuli purkki eli se reilu viikko meni.. suht nopeesti kuitenkin tuli. Ajattelin nyt tuon yhden purkin syödä ja katsoo tapahtuuko mtn :)
- älälälälälä
Jaa nottatuota johtuukohan pillereistä vaiko mistä mutta eilen aamulla aloitin kuurin ja tänään ei ole nälättänyt ei sitten yhtään. mutta myös koko pvä oli todella väsynyt ja heikohko olo.. pakolla piti välillä jotain natustella.. aamulla siis söin yhden piirakan(klo 8) ja päivällä viilin (klo 12) ja illalla pakottauduin syömään yhden lihapiirakan (klo 17) .. ei kovin terveellistä mutta mjaah :D saas nähä mitä tuo tullessaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172