Hei!
Mistähän lyhyt nainen (158,5 cm) löytäisi reidestä suht kapeat, mustat stretch bootcut housut joissa normaali vyötärö (EI farkut eikä miel. matala vyötärö), vai onkohan sellaisia edes olemassa?
Nyt olen käyttänyt Vero Modan mustia stretch housuja, joissa bootcut lahkeet. Mutta nämä ovat ensinnäkin pitkät (joutuu lyhentämään), joten tuo lievä lahkeiden levenemiskohta alkaa minulle hiukan liian alhaalta ja toiseksi vyötärökin on aika matala, joten käytänkin sitten aina pepun/lantion peittäviä puseroita. Muuten nuo housut ovat ok, koska saatavuus, materiaali, väri ja hinta ovat sopivat. Toki voisin maksaa hiukan enemmänkin, jos muuten löytyisi haluamani kriteerit täyttävät housut.
Asun Tampereella, joten jos joku sattuu tietämään tältä suunnalta tuollaisia housuja, niin olen enemmän kuin kiitollinen. Myös postimyyntikaupat käyvät.
Kiitos! :-)
Mustat bootcut housut lyhyelle
äippä24/7
2
442
Vastaukset 2
- äippä24/7
Eikö kellään tosiaan ole antaa vinkkiä mistä em. housuja löytyisi Tampereen liikkeistä tai nettikauppoja?
- oihgsgfifd
Itse olen tilannut Cellbesiltä. Tosin tilasin farkut, mutta löytyy niitä housujakin :) Sieltä löytyi minullekin, vaikka olen sinua lyhyempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379