linkkejä. hyvää ja "uutta"
asiallist räppii kits :)
5
124
Vastaukset
- fuckthebabylon
Itse en rapista perusta juuri yhtään, mutta jos rapista löytyy jotain loistavaa, se on Paleface. Jos rappia on pakko kuunnella, siinä täytyy olla sanoma. Koko h*lvetin gansta kulttuuri on pyhäinhäväistys kaikelle maailman musiikille. Sanoissa rapataan suoraan sanoen ei mistään. Ainoa "sanoma" mikä ganstarapissa kuuluu omiin korviin on pähkinänkuoressa yo yo, shake shake. Vastaava niin sanottu "musiikki" tuhoaa ennätysmäärän kuuntelijan aivosouja joten varokaa mielenterveydenne puolesta. Hyvä musiikki on sellaista joka on jollakin tasolla ajatuksia herättävää ja fiilistä tuovaa. Musiikissa pitää olla merkitys!
- GangstaRapper
Ei se shake shake oo gangsta rappia vaa yleensä gangsta rapissa rapataan katuelämästä ja rikollisista aiheista. Pistä youtubeen et N.W.A. Fuck Tha Police niin tiedät mitä tarkoitan.
Mut tuo "shake shake" musiikki taitaa olla näitten 2000 luvun pellejen aikaansaannosta. :)
- v-osu
Onhan sitä paljon. Esim. Huge L, Tommishoch, ruudolf tms... :)
- Cheek:)
Esimerkiksi suomalainen Cheek räppää itsensä, uransa ja dokaamisen ohella myös rakkaudesta. Hyviä esimerkkejä ovat mm. Vanhempi kappale avaimet hukassa, uusi hitti syypää sun hymyyn, kanssa tai ilman,etsi joku toinen, jää, mikä siinä on jne... Ite en meinaan tykkää tavallisista rakkauslauluista, toi on vaan 100% aidompaa.
- .....
Tommishock, opettele kirjottamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010