Eli siis miten toi matkahuollossa menee toi saapumisilmoituks lähetys, että onko se vain tekstiviestiä, mitä olen täällä lukenut vai tuleeko se postitse myös? Kysyn koska tilaisin kämppikselle syntymäpäivälahjaa, ja hän ei saisi siitä tietää etukäteen. Luottamus postiin meni, kun paketti tuli klo 12 päivällä postiin, ja hain sen klo 13, niin kumminkin tuli seuraavana päivänä saapumisilmoitus postissa. Kiitos jo etukäteen, ja jos näette vaivaa, niin voitteko suositella hyviä vaatekauppoja missä käytetään matkahuoltoa?
matkahuolto kokemuksia?
14
2150
Vastaukset
- t
Itse olen saanut Matkahuollosta kyllä ihan etanapostillakin tiedon saapuneesta lähetyksestä.
- .........,,,,
Matkahuolto varmaan toimii mutta minkä takia Linja-Autoasemat hautovat paketteja jopa yli vuorokauden.
Sitten niitä vielä välitetään muualle s
Esim Valintataloihin. - Mh
Matkahuolto on paskin pakettejen lähettämisessä, sillä itse kun en saa edes pakettia, kun sielä oli KONEET paskana. Ajatele jos sielä olisi jotain tärkeää ja pakollista niin silloin olisi aika pahajuttu.
- rahakirstu ja kärry
Tilaamisesta en tiedä mutta jos myyt jonkun tavaran ja tietysti ostaja on ihan ventovieras niin tulee mieleen käyttää bussiennakkoa (vastaaava:postiennakko) MUTTA kannattaa varautua siihen että vaikka paketti menee perille kahdessa päivässa niin jos vastaanottaja asuu paikkakunnalla jossa toimii matkahuolto asiamies niin kestää 8-14 arkipäivää ennenkun sinun tilille tulee rahat. Kävi minulle juuri näin, kun huomasin että minun myymä tavara oli lunastettu niin tilasin itselleni toisen (myymisen syy) ja perk.. nyt kun pitäisi lunastaa niin rahat istuu matkahuollossa. kaiken lisäksi minulle tulee lisäpalvelu maksua 6,70/pv (varastointimaksu) Kun en pääse lunastamaan omaani. Jos menisi "matkahuollon omalle asemalle" niin rahat saapuvat 2-4pankkipäivässä. Tästä ei ole mainitaa hinnastossa / ehdoissa mutta "usein kysytyt.." löytää maininnan 2-14 päivää riippuen milloin on lunastettu ja missä.. Loput selvisi kun lähetin kyselyn..
- ((((
Onhan näitä noutopisteitä kuten Siwa.
- huono matkahuolto
Hidasta on ollut matkahuollon toiminta, ei tule perille viestejä.
Kysyin miksi ei tule viestiä niinkuin ennen, niin sanoivat, että heillä muuttuin järjestelmä ja se on aivan sekaisin ollut nyt pari kuukautta.
Laskuttavat silti jos menee ns. yliajalle.
Kannattaa tehdä siitä silloin valitus heidän korvauskäsittelijälle ja pyytää ne rahat takaisin. - Onnibus
Odottakaas kun he hukkaavat tai hajottavat lähetyksen. Sitten alkaa vasta ongelmat.
Ekaksi käsketään täyttää kaavakkeita ja sitten kuukauden päästä saatetaan kysyä jotain, sen jälkeen taas odotetaan. Suomen hitain on matkahuollon korvauskäsittelijän mihin olen ikinä kohdannut.
En voi suositella kyllä matkahuoltoa kenellekään, osaakohan ne kuljettaa ihmisiäkään enään,vai meneekö pian nämä uudet firmat ohi? - Ruruuue
Ei niitä kiinnosta kuin raha.
- nääs
Matkahuolto ilmoittaa, että 6 minuuttia sitten heille tullut paketti on lähtenyt! Ja paskan marjat, ei se ole lähtenyt yhtään minnekkään vaan seisoo hyllyssä odottaen lastausta. Sitten kun oikeasti paketti lähtee seuraavaan paikkaan odotteleen, on kymmenkunta pirssiä lähtenyt ilman mukaanottoa. Mh ei kommentoi palautteeseen ollenkaan. Toinen esimerki: tilatessa en antanut puh.nroa tarkoituksella. Ihmettelin milloin tuote tulee ja sain ilmon, että ei voi lähettää ilman puh.nroa. Firmalle annoin sitten puh.nron ja paketti lähti liikkeelle ed. kertomuksen mukaan. Kuitenkaan sitä p.nroa ei kuitenkaan ollut lisätty rahtariin. Seurannassa sain tiedon milloin paketti on perillä. Eli kannattaa miettiä mille firmalle antaa kuljetuksen! Saksasta tilaamaani tuotteet tuodaan kotiin asti ja kuriiri soittaa milloin ollaan paikalla molemminpuolin. Kyllä on suomalaisilla nettikaupoilla paljon parantamisen varaa.
- EttäSellasta
Voi käydä niinkin, että eivät ilmoita paketin saapumisesta -.-
- Anonyymi
Kallis
- Anonyymi
Joo älkää vaan ikinä tilatko mistään mitään jos matkahuolto on millään tavalla mukana. Nyt odotellut 100 kg.n pakettia 9 päivää seinäjoelta mikkeliin seuranta näyttää sen olevan vielä seinäjoella mutta kukaan ei tiedä todellisuudessa missä se on. Miten hitossa tollollanen firma voi ja pystyy yleensä toimimaan. Niin ja asuakaspalvelun hinta 2e minuutti onhan businestä.
- Anonyymi
tee reklamaatioita ja soita asiakaspalveluun ne on ainoat keinot millä saat ainakin jotain tapahtumaan..... valitsitko ihan itse tuon matkahuollin kuljetus yritykseksi? ehkä opit tästä jotain
- Anonyymi
en valitettavsti voi suositella matkahuoltoa. asun vantaalla ja he päättivät laittaa paketin jonnekin tervakoskelle?? niin eihän siinä paljon ole älliä päässä..... kuljettaja varmaan asuu tervakoskella ja halusi tehdä kiusaa. ikävää vain että joutuu itse tekemään turhan työn noutamalla lähetykseni ja toimittamalla sen oikeaan nouto paikkaan.... itselle kuljettajalle aiheutui turhaa työtä niin hän sitä sanotaan tyhmyydestä kärsii koko kroppa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822