Eikö nainen/mies saa tykätä enää stringeistä?

hekulihokuli

Siltä tuntuu kun lukee ja kuulee näitä joidenkin ihmisten ihmeen kiihkeitä kommentteja. Kun lehdissäkin jo oikein "uutisoidaan" että "stringit eivät enää myy" ja "stringit ovat out" jne (ja ovat silti kuitenkin toiseksi eniten myydyin alushousu- malli ainakin naisilla!?!). En millään ymmärrä tätä toisten ihmisten puuttumista toisen mieltymyksiin ja makuasioihin.

163

4366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki saa

      Kiihkeitä kommentteja saa yleensä silloin, kun alkaa tyrkyttää omia mieltymyksiään ainoina oikeina. Ja jo pari fanaattista ihmistä saa aikaan kiivaan rähinän.

      Mutta panepa nyt keskustelun aluksi linkki sekä myyntilukuihin että mainitsemiisi uutisiin.

      • nfhfyurj

        Googlettamalla löytyy. Iltalehdessäkin näitä uutisia on ollut.


    • ....................

      Stringejä käytetään edelleen paljon, ehkä enemmän kuin mitään muita alushousuja, ainakin tietyissä ikäkategorioissa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joku väittää niiden olevat "out". Ne myyvät, niistä pidetään, sillä sipuli. Tuskin moni niitä vastentahtoisesti käyttää.

      • Mies ilman St aina

        Eilen katselin naisten luistelukilpailua...en havainnut kenelläkään olevan Stringejä...kun ne on mukavat?.Miksihän?"rehellisesti ajatellen?


      • Eläköön Vapaus!

        Voit tehdä vaikka itse gallupia strngeistä vaikka toreilla? Nyt tytöt ovat niin kesäisen ihastuneita että kyllä he mielellään vilauttavat stringejään ja näin saat varmaa lukua niistä.Suomi on vapaa maa.Järjestys säännöt kai kehoittavat jotain päällä olevan? En tiedä kattavatko ehkä pelkät stringit helleasuiksi? Ahdasmielinen srk-liitto nunnat ja muut muskettisoturit? Onko suomi vapaa maa? Ellei niin kuinka monta poliittista tai uskonnollista tahoa ja järjestyksen kantiikkuuksia kansan on kuultava vapaassa maassamme jotta ymmärtäisivät panna alun vaatteensakin päälleen?


    • Sloggi.Nainen

      Stringit ei hyvät, naru hiertää peppuvakoa, parhaat ja istuvimmat on Sloggit, tai ja maxi mallit. Peppukin korostuu napakoissa ja istuvissa sloggeissa parhaiten.

      • huihai79897

        Juuri näin! Jos itse ei tykkää stringeistä, niin miksi ei voi hyväksyä että toiset pitävät stringeistä. Ihmeellistä "kun minä en tykkää niin eivät muutkaan saa tykätä" ajattelua. Tällaista suvaitsematonta ajattelutapaa esiintyy naisilla yleisemminkin.


      • voi teitä pikkusia
        huihai79897 kirjoitti:

        Juuri näin! Jos itse ei tykkää stringeistä, niin miksi ei voi hyväksyä että toiset pitävät stringeistä. Ihmeellistä "kun minä en tykkää niin eivät muutkaan saa tykätä" ajattelua. Tällaista suvaitsematonta ajattelutapaa esiintyy naisilla yleisemminkin.

        Huomaatko virheesi? edellä kirjoittanut henkilö ei sanonut että muut eivät saisi niistä pitää vaan kertoi selkeästi oman mielepiteensä, mitä tässä keskustelussa varmastikkin haetaan. Sinäkin voisit mieluummin kirjoittaa että pidätkö vai etkö stringeistä. ja kun näin teet niin et tarkoita sillä etteikö joku muu voisi olla eri mieltä. en ymmärrä mitä väärää tämä sloggi.nainen sanoi kun sai sinut suuttumaan noin, vaikka hän vain kertoi oman mielipiteensä mikä sattui olemaan eri kuin sinun mielipiteesi.


      • huihai55764
        voi teitä pikkusia kirjoitti:

        Huomaatko virheesi? edellä kirjoittanut henkilö ei sanonut että muut eivät saisi niistä pitää vaan kertoi selkeästi oman mielepiteensä, mitä tässä keskustelussa varmastikkin haetaan. Sinäkin voisit mieluummin kirjoittaa että pidätkö vai etkö stringeistä. ja kun näin teet niin et tarkoita sillä etteikö joku muu voisi olla eri mieltä. en ymmärrä mitä väärää tämä sloggi.nainen sanoi kun sai sinut suuttumaan noin, vaikka hän vain kertoi oman mielipiteensä mikä sattui olemaan eri kuin sinun mielipiteesi.

        En ole suuttunut. Älä itse sorru oletuksiin. Eikä tässä mielipiteitä haeta. Kysymys on vaan juuri tästä. Kun joku kertoo pitävänsä (esim. minä) stringeistä, niin heti on lauma tyyppejä julistamassa kuinka ne ovat kamalat ja epämukavat. MIKSI?!


      • Naisvaltikka on ?
        huihai55764 kirjoitti:

        En ole suuttunut. Älä itse sorru oletuksiin. Eikä tässä mielipiteitä haeta. Kysymys on vaan juuri tästä. Kun joku kertoo pitävänsä (esim. minä) stringeistä, niin heti on lauma tyyppejä julistamassa kuinka ne ovat kamalat ja epämukavat. MIKSI?!

        Syöttikö mummosi sinulle mosoa pienenä,koska et vielläkään tuo omia mielipiteitäsi esiin? Jos mielestäsi pässinpökkimät polviin ulottuvat villahousut ovat kesällä säädyllisemmät ja paremmat muutenkin,niin mikäs siinä sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi siinä kuin stringin kannattajienkin.Kaikki ei ole tietenkään vain housuista kiinni,vaan myös niiden kantajistakin.Eivät asut aina nuorenna,jos niiden kantaja on vaikka auttamattomasti ikääntynyt muodistaan johon pyrkii.Moso ja moni muu sennajan pakkoruokinta on tuonnut mukanaan tietynlaiset riippuvuus asteet ja senmukana erillaisia eettisia rappeutumia.Ehkä olisi yleensä rauhallisempaa elää aikansa mukaan sovussa,kuin hakata tatsoja kaikkeen paljaan kohtaan sekä lasketella nuorempien tiellä ja kompastella luut pinossa 90 vuotiaan ambulanssissa.Enimmäkseen tulee naurettavaksi nuorten asuja matkimassa oleva 90 vuptias skeittailija.Jotkut ompeluseura mummot sanovat että jokainen laulaa äänellään ja on niin nuori kuin tuntee olevansa?Silloin on parempi mennä kauaksi karaokesta ja muutenkin mennä luonnon rauhaan kaikista ikäimmeistä.


    • Lula..

      Sloggit ja satiinipitsipöksyt parhaat, perusmallit tuntuu parhailta, ei stringejä jalkaan.

      • xza

        Minusta hipsterit ovat parhaimmat


    • Nakkihiiri

      Stringit on mukavat kun pyllykin on hyvässä kunnossa-> ei pääse stringien naru vakoa hiertämään.

      Eli stringeistä valittaa vaan ne joilla perspuoli on päässyt "lörpsähtämään" jolloin naru vetäytyy vakoon hankaamaan.

      Tai sitten kyseiset stringeistäkieltäytyjät ovat hieman huonoja arvioimaan pyllynsä koon, ja ovat valinneet liian pikkuiset stringit, silloin hiertää varmasti!

      • Nakit sulle ;)

        Juuri tuo asenne saa melkein kenet tahansa vastaamaan terävään sävyyn: jos et tykkää stringeistä, syynä on yksinomaan se, että takapuolesi on lörpsähtänyt tai olet liian tyhmä ostamaan oikean kokoisia kalsareita.

        Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin.


      • Mis Panties.
        Nakit sulle ;) kirjoitti:

        Juuri tuo asenne saa melkein kenet tahansa vastaamaan terävään sävyyn: jos et tykkää stringeistä, syynä on yksinomaan se, että takapuolesi on lörpsähtänyt tai olet liian tyhmä ostamaan oikean kokoisia kalsareita.

        Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin.

        Aivan Stringit kauhean näköiset kun takapuoli paljaana. Kunnon pikkuhousut peittää pyllyn ja tukee peppua.


      • ..............

        Hetkonen. Miten ihmeessä hyväkuntoinen pylly estää sitä stringien narua vetäytymästä vakoon? Enpä ole tuollaista ihmettä ennen nähnyt. Taitaa olla liian isot stringit. Sen nimenomaan KUULUUKIN vetäytyä sinne, se on koko housujen idea. Totaalisen ylipainoisella, jolla persvako on muurautunut läskillä umpeen, ei varmaan käy niin, mutta kyllä kaikilla muilla pitäisi käydä.


      • Tyylillä.
        .............. kirjoitti:

        Hetkonen. Miten ihmeessä hyväkuntoinen pylly estää sitä stringien narua vetäytymästä vakoon? Enpä ole tuollaista ihmettä ennen nähnyt. Taitaa olla liian isot stringit. Sen nimenomaan KUULUUKIN vetäytyä sinne, se on koko housujen idea. Totaalisen ylipainoisella, jolla persvako on muurautunut läskillä umpeen, ei varmaan käy niin, mutta kyllä kaikilla muilla pitäisi käydä.

        Juu ja kun katsoo esim. sloggin verhoamaa takapuolta on paljon paremman näköinen kuin narustringien. Alushousut on iso osa pukeutumista.


      • Nakkihiiri
        Nakit sulle ;) kirjoitti:

        Juuri tuo asenne saa melkein kenet tahansa vastaamaan terävään sävyyn: jos et tykkää stringeistä, syynä on yksinomaan se, että takapuolesi on lörpsähtänyt tai olet liian tyhmä ostamaan oikean kokoisia kalsareita.

        Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin.

        "Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin."

        ---->Aivan totta :D ainut hyvä puoli niissä stringeissä vaan on että ohuitten housujen kanssa ei näy ne "normipikkarin" saumat niin rumina siellä pyllyn reunoilla.

        Ja myönnän että ensimmäisessä kommentissa oli kärjistettyä mielipidettä, mutta vain jotta saadaan kaikki löröpyllyt tänne perjantain kunniaksi kommentoimaan niin että sormet punottaa vielä huomennakin :DD


      • Nakkihiiri
        .............. kirjoitti:

        Hetkonen. Miten ihmeessä hyväkuntoinen pylly estää sitä stringien narua vetäytymästä vakoon? Enpä ole tuollaista ihmettä ennen nähnyt. Taitaa olla liian isot stringit. Sen nimenomaan KUULUUKIN vetäytyä sinne, se on koko housujen idea. Totaalisen ylipainoisella, jolla persvako on muurautunut läskillä umpeen, ei varmaan käy niin, mutta kyllä kaikilla muilla pitäisi käydä.

        Ja kun nimenomaan puhuinkin Persvaon _hiertämisestä_ :D tietysti sen narun vähän sinne vakoon pitääkin mennä -.-
        Mutta läskip*rsettä se _hiertää_, ei sinun timmiä peppua. :D

        hyvää stringiviikonloppua kaikille :D

        Terveisin Nakkihiiri


      • dingdingding
        Nakkihiiri kirjoitti:

        "Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin."

        ---->Aivan totta :D ainut hyvä puoli niissä stringeissä vaan on että ohuitten housujen kanssa ei näy ne "normipikkarin" saumat niin rumina siellä pyllyn reunoilla.

        Ja myönnän että ensimmäisessä kommentissa oli kärjistettyä mielipidettä, mutta vain jotta saadaan kaikki löröpyllyt tänne perjantain kunniaksi kommentoimaan niin että sormet punottaa vielä huomennakin :DD

        "---->Aivan totta :D ainut hyvä puoli niissä stringeissä vaan on että ohuitten housujen kanssa ei näy ne "normipikkarin" saumat niin rumina siellä pyllyn reunoilla."

        Vain niillä ne saumat näkyvät kellä on vähän turhan veltto peppu :) tai jos on valittu liian pienet pökät.

        ja huom, jos menet nykypäivä sinne kauppaan niin niitä pikkareita on ihan saumattomiakin :o voiko kuvitella, ei saumaa. ja jopa semmosia bokseri mallisia :o nekin jopa ilman saumaa

        jeij, ei enää tarvi stringejä jos pelkää saumoja :D


      • Mis Panties. kirjoitti:

        Aivan Stringit kauhean näköiset kun takapuoli paljaana. Kunnon pikkuhousut peittää pyllyn ja tukee peppua.

        Samaa mieltä! Pikkarit eivät saa olla epämukavat. Valitsen "housuni" mukavuuden ja ulkonäön (väri ja kuviointi) perusteella.


      • Sexy...
        Nakkihiiri kirjoitti:

        "Syynä voi olla myös esimerkiksi se, että pitää stringejä rumina älyttömän näköisinä. Sitähän ne ovatkin."

        ---->Aivan totta :D ainut hyvä puoli niissä stringeissä vaan on että ohuitten housujen kanssa ei näy ne "normipikkarin" saumat niin rumina siellä pyllyn reunoilla.

        Ja myönnän että ensimmäisessä kommentissa oli kärjistettyä mielipidettä, mutta vain jotta saadaan kaikki löröpyllyt tänne perjantain kunniaksi kommentoimaan niin että sormet punottaa vielä huomennakin :DD

        Ei kukaan enää stringejä käytä. Saumoja ei huomaa hot pants-mallisissa tai kireissä bokserimallisissa alushousuissa.


      • eljkm
        Mis Panties. kirjoitti:

        Aivan Stringit kauhean näköiset kun takapuoli paljaana. Kunnon pikkuhousut peittää pyllyn ja tukee peppua.

        nyt tulee oikeaa settinkä.reilut puuvilla housut tekee ilmeen.sopivasti kangasta.ei tarvita uumanauha housuja.


    • Sloggi-peppu woman

      Mulla ainakin on pyöreä ja hyvän näköiseski kehuttu pylly ja sloggin tapaiset pöksyt korostaa peppua, stringejä en tykkää pitää, eikä niistä mieskään tykkää.

    • Showte.

      Stringin on naru takapuolessa, ei hyvän näköisetkään ollenkaan. Paljon kauniimmat ja mukavammat on kunnon pitsialkkarit.

    • mmm

      Stringejä on myös erilaisia, ei kaikki ole ns. narusringejä. Itse pidän enemmän stringeistä, sillä ne ovat mielestäni mukavemmat päällä ja tunnen oloni seksikkäämmäksi niillä kuin muilla alushousuilla.

    • Hot Panties

      Stringit eivät ole hyvän näköiset, paljas pylly! Hyvät seksikkäät pikkuhousut verhoavat pyllyn ja ovat hyvät jalassa.

    • tuula-neiti

      Mukavuus on ehdoton vaatimus alushousuissa, tyylistä viis. Käytän enimmäkseen pehmoisia puuvillahipstereitä mutta on minulla muutamat stringit käytettäviksi tosi tiukkojen hameiden tai mekkojen kanssa. Vyötärön kuminauha pitää olla hyvin ommeltu sauman sisään ettei kutita vatsan ihoa. Jos pöksyissä on pitsiä senkin pitää olla pehmeää ja ihoystävällistä sorttia.

    • Ninaloveslondonmore
      • stringitön

        Minulle on ainakin ihan sama millaisia alushousuja kukakin pitää tai vaikka ei pitäisi minkäänlaisia.

        Tuttavanaisten strigit eivät ole kyllään kenenkään pääällä olleet kivan näköiset. Vaikka naiset olisivat sieviä ja siroja. Mutta jos tykkäävät niin mikä siinä. Itselleenhän ne alusvaatteet halutaan eikä muiden iloksi.

        Uimahallissa katsoin kun nuorilla naisillakin on selluliittia ja stringit. Tosi ruman näköistä. Oikein korostaa sitä appelsiini-ihoa. Mutta sekin on heidän asia. Tuli vain mieleen, että stringejä pidetään kun ovat huudossa. Sitten niistä luovutaan kun eivät ole. Pitkien housujen kanssa voivat olal kivemmat kun ei kuminauhat näy missään kohti päällepäin.

        Itse pidän istuvista ja kauniista alusvaatteista, joissa on sitä jotain. Saavat vaikka maksaakin jonkun verran.


      • hyhyy
        stringitön kirjoitti:

        Minulle on ainakin ihan sama millaisia alushousuja kukakin pitää tai vaikka ei pitäisi minkäänlaisia.

        Tuttavanaisten strigit eivät ole kyllään kenenkään pääällä olleet kivan näköiset. Vaikka naiset olisivat sieviä ja siroja. Mutta jos tykkäävät niin mikä siinä. Itselleenhän ne alusvaatteet halutaan eikä muiden iloksi.

        Uimahallissa katsoin kun nuorilla naisillakin on selluliittia ja stringit. Tosi ruman näköistä. Oikein korostaa sitä appelsiini-ihoa. Mutta sekin on heidän asia. Tuli vain mieleen, että stringejä pidetään kun ovat huudossa. Sitten niistä luovutaan kun eivät ole. Pitkien housujen kanssa voivat olal kivemmat kun ei kuminauhat näy missään kohti päällepäin.

        Itse pidän istuvista ja kauniista alusvaatteista, joissa on sitä jotain. Saavat vaikka maksaakin jonkun verran.

        "Itse pidän istuvista ja kauniista alusvaatteista, joissa on sitä jotain. Saavat vaikka maksaakin jonkun verran."

        Nii ettei ihan ilmaseks tartte aina saada niitä alushousuja esim. kaupanpäällisinä, kirppareitten alennusmyynneistä tai vaatekeräyslootista? :D


    • 34578947

      riippuu tilanteesta mitkä on parhaat... pitsiset ja nätit pikkarit on seksikkäimmät, mutta semmoset perus hyvät istuvat slogit on muuten arkikäytössä parhaimmat.
      hameiden ja tiukkojen housujen alla semmoiset saumattomat ja ohuet pikkarit on parhaat

      stringit eivät ole minun mieleeni ollenkaan seksikkäät eikä edes mukavat, joten en pidä. ihan sama jos muut pitävät. minä en

    • pitsipiksu

      Kyllä jokainen saa tykätä mistä alushousuista haluaa.

      • hute543

        SAMAA MIELTÄ! Heti täällä on laumoittain ihmisiä julistamassa kuinka kauheita stringit on! Oikeassa aloittaja on. Miksi ei saa tykätä enää stringeistä. Heti kauhee sota puolesta ja varsinkin stringejä vastaan.


    • Muoti<halut

      Kyllä on stringit seksikkäät... Ihan sama mitä jotkut muotigurut selittää. Toi on totuus mikä ei muutu koskaan.

      • Meni jo...

        Totuus?? XD... Varmaan enää Suomessa ja jossain itä-blokin maissa käytetään stringejä. Käypä Lontoossa tai Nykissä katsomassa alusvaateliikkeistä löytyykö stringejä... Hipsterit, hotpantsit ym. on nyt pop.


    • jeapjeap

      Stringeistä todellakkin saa pitää, tai minä ainakin pidän. Ja vaimokin pitää (jalassaan) :) Se on vaan omasta mieltymyksestä kiinni, miun mielestä parhaat naisille keksityt pikkuhousut ikuna.

      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


      • Minä Vaan

        Niin Onkin.


    • Curata.

      Stringit ei hyvät lainkaan, paljon kauniimmat ja paremmat päällä on pitsialushousut tai hyvät Sloggit.

    • mukavuus 10

      mikään ei voita possunpunaisia pitkälahkeisia puuvilla-alkkareita. Toinen hyvä on pitkälahkeiset laamapaita.materiaalista tehdys pökät. Ja sama se mitä pitkien, tarpeeksi vlien päällyshousujen alla on.

    • Mies 43 v

      Kyllä naisen peppu on hyvännäköinen sievissä ja istuvissa pitsipöksyissä tai napakoissa valkeissa sloggeissa. Stringit ei ole kauniit, ei millään tavalla.

    • Espoon Mari

      Stringeistä ei ole mihinkään, naru pyllyssä ei tunnu kivalta ja ei näytä kivalta
      Oikeat alushousut peittää takapuolen ja tuntuu kivoilta.

    • hipsteri111

      Hipsterit rules!!

      • jaa-a

        AP ei ole kysynyt mistä alushousu malleista tykätään! Miksi taas tyrkytätte omia mielipiteitänne?! Tämä ei ole mikään tykkäämis galluppi.


    • Katri.R.

      Saahan Stringeistä tykätä, joka haluaa niin, itse en pidä niistä, ihan kauniilla perusalkkareilla mennään

    • Miehen silmin.

      Nimenomaan, kauniit valkoiset perusalushousut pitsillä on naisen yllä kauneimmat, ne korostavat naisellisuutta.

    • Rosa-mary.

      Sloggit on paljon nätimmät kuin stringit.

    • Ihmetellä täytyy

      Vaikea uskoa, että stringit myyvät, koska niitä on niin vähän kaupoissa tarjolla - paitsi alennuksessa.
      Itse etsin epätoivoisesti alesta hipsterssejä, hotpantseja tai vaikka boxereita (naiselle), mutta ei. Alelaarit täynnä stringejä, jotka eivät mene kaupaksi edes 50 sentillä.

    • No stringit.

      Stringit on ihan syvältä... kunnon pikkupöksyt parhaat.

    • heartofjunk

      Käytän stringejä siksi, koska ne eivät jätä tiukkoihin farkkuihin, tai muutenkaan ylipäätään housuihin ns. pikkuhousurajoja, jotka ovat sitten taas itseni mielestä kauheaa katsottavaa. Stringit ovat siinä mielessä käytännöllisemmät ja uskallan jopa väittää, että mukaviltakin ne tuntuvat - joskus normialkkarit kun saattavat rullaantua miten lystää. Käytän toki normialushousuja esimerkiksi kuukautisten aikana (mistähän tämäkin tullut) ja hipsterit ovat myös oikein kauniit ja seksikkäät.

    • Hipsterit .
    • Pari hyvää puolta

      Juu, stringeissä on vain kaksi hyvää puolta:
      ne sopii tiukkojen, ohutkankaisten housujen alle (tosin saumattoman hipsterssit ajaa saman asia ja ovat miellyttävämmät päällä)
      ja ne on halpoja (lähes ilmaisia), koska niitä on aina vaatekauppojen alekoreissa myynnissä 0,50 - 1,00 eurolla.

      Huono puoli on, että ne voi aiheuttaa hiivatulehdusta ja tuntuvat jotenkin epähygieenisiltä. Tulee tunne, että pitäisi vaihtaa kalsarit useita kertoja päivässä. :P

      • ...

        Pikkuhousunsuojat ovat kätsy keksintö


    • Satuli78

      Fanaatikot taas äänessä ja plussaavat omia kommenttejaan. Tuntuu olevan joillekin tämä stringien vastaisuus suorastaan uskonto ja pakkomielle. Kun ei saisi olla erimieltä kuin he ovat.

    • fasdas_man_86

      Kyllä stringit ovat todella sexyt. Niitä haukkuvat vain sellaiset joiden takapuoli ei anna siihen mahdollisuutta tai muuten vain katkerat feministit.

    • Rouva 43 vuotta

      Ei todellakaan ole sexyt, Stringit on epämukavat ja ei yhtään kauniit. Minun takapuoleni saa kehuja ja kauniissa mukavissa pikkupöksyissä.

      • hihhih

        Keneltä saa kehuja? Kuljetko julkisesti pikkupöksyissä?


    • Rouva 43 vuotta

      Mies tietysti kehuu peppuani ja ei pidä stringeistä hänkään, julkisella paikalla kun kulkee hameessa tai pitkissä housuissa, niin jotkut julkeat miehet peppua tiiraavat, mutta mitäs heistä.

    • mies miettimässä

      Pikkuhousuilla ei ole mitään merkitystä isolle osalle naisista. Tärkein valintaperuste on mukavuus. Ne on juurikin näitä sloggeja ja ristisin ne turvapikkupöksyiksi.

      Mutta kuten tiedetään naiseus on useasti jotakin hienostuneisuutta ja uskon että on yhtä iso osa naisia jotka ei pukisi sloggeja mistään hinnasta.

      Pikkuhousut saattaa kuvastaa naisen arvomaailmaa, elintasoa ja säätyä hyvinkin tarkasti. Naisella saattaa olla voimakkaitakin näkemyksiä alusvaatteista.

      Pikkuhousut saattaa olla fyysinen ja tietoinen osoitus siitä kuka olen ja mitä viestin.

      Kokisin että pikkuhousut on naisen herkin ja jopa tärkein asu. Ja tietty erityisesti joskus harvoin kun niitä ei olekaan!? Kannanottohan sekin

      Stringit on tehny naisten alusvaatehierarkiaan lähtemättömän vaikutuksen. Kukaan nainen ei pysty kieltämään. Stringit on tullut jäädäkseen ja niillä on hyvä vahva ote vaatekaupassa. Sekin tiedetään että useimmiten stringit ei ole erityisen mukavat, mut niiden naisellisuus on niin vahva että tiedän naisen joka ei ole 10v edes tuskin koittanut muuta mallia kuin string...

      Jos joku väittää ettei alushousuihin totu, ni otappa housut pois ni olosi tuntuu jotenkin erilaiselta, vaikka olis ne sloggit ollu jalassa ni kyl niiden heittämisen jälkeen tuntuu että on outo tunne. Tunne on sama kun ekan kerran pukee stringit, ensireaktio on varmaan vitutus kun pikkuhousut on persvaossa. 2vk päivittäisen käytön jälkeen ei huomaa että on stringit jalassa. Näin eräs nainen on mulle kertonut. Stringien epämukavuuteen tottuu useimmat. Ja jokainen on joutunut aluksi kiroilemaan niitä, tuskin kukaan tykkää kun kangasta siellä persvaossa. Se onkin sellainen naiseuden koe, mitä olet valmis kärsimään ollaksesi muodikas ja seksikäs.

      Kun on puhutaan siitä osista naisia joille alushousuilla on merkitystä ja tyyli on tärkeää, ni kyllä pikkuhousut kertoo jotakin naisesta.

      Jos nainen seuraa muotia edes yhtään, ni väittäisin että stringeistä johtuen naisten alusvaatemuodin pääohje on se että kun pukee sexyt pikkuhousut ni puhutaan aina pikkuhousuista jotka kulkee pyllyvaossa enemmän tai vähemmän.

      Näin ollen jos nostat hottiksen naisen hameen helmaa ni sieltä vilkahtaa aina paljaat pakarat, tykkäsi hän stringeistä tai ei, tai suosipa hän mitä tahansa tyylikästä alusvaatemallia. nykypäivän naisten alushousut on stringijohdannaisia.

      Jos nainen ei hyväksy että pikkuhousut kulkee persvaossa, hän on aika auttamattomasti ulkona alusvaatemuodista ja kuuluu sitten sloggipolveen ja muihin kukkahattutäteihin, naisiin jotka pukee mukavimmat pikkuhousut, väikka mukavuudelle ei ole muuta perustetta kuin se että ei tarvitse ainakaan tutustua mihinkään uuteen.

      Stringeihin totutttelu kun vie se 2vk mikä on kyl oikeesti aika pitkä aika kärvistellä epämukavuudessa, mut se on se stringien hinta.

      Jos stringit olisi erityisen mukavat niin sittenhän niitä käyttäisi kaikki. Nyt niitä käyttää tietyt henkilöt, ne on tietyntyyppisten naisten alusvaate.

      Mä arvostan pikkuhousuja joissa on asennetta ja mielestäni brazilian on seksikkäin pikkuhousu malli tai muutenkin cheeky ja sellaiset aika rohkeasti leikatut mallit joissa pikkuhousujen saumat kulkee pakaroiden yli.
      tässä vähän huono esim. ovat kai bikinit mut anyway...
      http://dl.dropbox.com/u/1671782/panties10.jpg

      Pikkuhousut jo sanana viittaa että housut on pienen pienet. Ja naisellinen hyvä piirre on korostaa pikkuisuutta. Kyl itseään arvostava nainen pukeutuu mieluusti pieniin ja sieviin pikkuhousuihin. ne on sexymmät kuin isot sloggit.

      Ja ne kellä on oikeasti hyvät perseet käyttää stringei mieluusti koska pakarat korostuu ja se ehkä se stringien peruspointti, pakaroiden paljastuminen.

      Tässä aidot stringit. Kun on varaa ni voi valita just ne pikkarit mitkä haluaa, eikä tartte miettiä mitä muut on mieltä ja toimii käänteisesti myös sloggeihin, eihän niidenkään käyttäjät muiden mielipiteistä piittaa

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/narustringit.jpg

      tässä sitten lepytykseksi nettimaailman kauneimmat pikkuhousut

      http://dl.dropbox.com/u/1671782/dreamgirl-wedding-night-lingerie-honeymoon-glamour-thong.jpg

      Aikaansa seuraava kaunis nainen, joka haluaa olla enemmän kuin muut ei voi ola seuraamatta alusvaatemuotia ja välttyä kokeilemasta mitä kummallisimpia kokeiluja. Tyylikäs nainen ei itse määrittele mikä on kauneinta vaan seuraa ja elää hetkessä, kokeilee niin epäonniset alusvaattet kuin onnekkaatkin. Muutoin stringit ei ikinä ois saavuttanut sellaista suosiota jota ne nyt elää.

      Trendikäs nainen ei välty miltään. On ihan mahdollista että illan kauneimman iltapuvun syövereistä löytyy nämä alushousut. Syy voi olla mikä hyvänsä, mut tuskin mukavuus tai hinta tai käytännöllisyys, syy voi olla tunne, laatu ja naiseuden heikkous sortua asioihin joita ei voi sanoilla selittää.
      Tässä on yhtä paljon ihmettä kuin stringeissä aikanaan. Nämä on pian muodissa.
      http://dl.dropbox.com/u/1671782/Top_ACapricho_blue3.jpg

    • Sloggit jalassa

      Stringit ei mitenkään seksikäät, naru joka peppuvaossa ei kiehdo. Jos katsoo tyylikkään naisen hameen alle, niin siellä pepun peittävät kauniit pitsihousut tai sloggit, sloggilla on nykyään kauniita malleja ja korostavat hyvin peppua ja tuntuvat hyvältä päällä.

    • Slogginainen

      Miks alusvaatteet ei saa näkyä? Outoa! Itse käytän Sloggin romance tai sensual malleja jotka maksaakin huomattavasti enemmän kuin narut.Rintaliivejen ykkönen myös Sloggin shape. Kirppareilla on kasoja stringejä jotka päätyy roskiin, kun ei niitä kukaan haluu.Saan myös pitsisistä housuista ja liiveistä ihottumaa. Ei alusvaatteiden tarkoitus ole se, että ajatellaan seksiä , kun kävelen kadulla.

      • Hipsters rules

        Alusvaatteet, etenkään alushousun punttien rajat eivät saa näkyä! Näyttää tosi rumalta, kun "hienon" naisen peffasta paistaa puuvillahousujen läpi tai-mallisten kalsareiden rajat. Yöks.


      • M-67.
        Hipsters rules kirjoitti:

        Alusvaatteet, etenkään alushousun punttien rajat eivät saa näkyä! Näyttää tosi rumalta, kun "hienon" naisen peffasta paistaa puuvillahousujen läpi tai-mallisten kalsareiden rajat. Yöks.

        Näky on kyllä ihan kiva, ei haittaa vaikka pikkuhousujen raja näkyy läpi.


      • aivopestyjä
        Hipsters rules kirjoitti:

        Alusvaatteet, etenkään alushousun punttien rajat eivät saa näkyä! Näyttää tosi rumalta, kun "hienon" naisen peffasta paistaa puuvillahousujen läpi tai-mallisten kalsareiden rajat. Yöks.

        Hipstereistä näkyy kyllä kaikkein törkeimmin ne rajat. Mutta kun ne ovat niin muotia niin muotia niin eihän sitä tietenkään huomata. Kohta onkin taas uusi muoti ja sit täällä taas entiset hipsterien kehujat haukkuu niitä kilpaa.


      • Hipsters rules
        aivopestyjä kirjoitti:

        Hipstereistä näkyy kyllä kaikkein törkeimmin ne rajat. Mutta kun ne ovat niin muotia niin muotia niin eihän sitä tietenkään huomata. Kohta onkin taas uusi muoti ja sit täällä taas entiset hipsterien kehujat haukkuu niitä kilpaa.

        Ei hipstersseissä mitään rajaa näy. Et taida edes tietää millaiset ne on. :P


      • Hipsters rules
        M-67. kirjoitti:

        Näky on kyllä ihan kiva, ei haittaa vaikka pikkuhousujen raja näkyy läpi.

        Miehet voi tykkää katsella naisten alushousujen rajoja, mut naisista se on vain säälittävän näköistä, kun ei osata pukeutua. :P


      • parhaat
        Hipsters rules kirjoitti:

        Ei hipstersseissä mitään rajaa näy. Et taida edes tietää millaiset ne on. :P

        Nimenomaan ei näy rajaa hipstereissä tai hotpantseissa ja siksi niitä käytänkin kun en halua mitään narua persettä hankaamaan (stringit).


    • Anne-79

      Hyvää teksitä Slogginainen, itse ajattelen samalla lailla ja käytän sloggeja ja ovat kauniit ja mukavat alushousut.

    • Ulla.

      Stringit ei ole mitenkään seksikkäät, hienot oikeat alushousut näyttävät pepun päällä paljon kauniimmilta ja tuovat muodot esiin sopivasti.

    • Ehdoton ei.

      Stringit on pelkkä naru pyllyssä, tuntuu huonolta ja näyttää ikävältä, ihmettelen kuka niistä tykkää, ei niissä ole mitään seksikästäkään.

    • Katharina.

      Kuka Stringeistä tykkää? Paljasta peppua ja naru keskelä, hyvät oikeat pikkuhousut on jalassa paljon paremmat, näyttävät paremmilta ja tukevat peppua.
      Kauniissa alusvaatteissa on erotiikkaa, stringeissä sitä ei ole.

    • Alle.

      Oikeat kunnon pikkupöksyt parhaat, stringit huonot ja huonon näköiset.

    • Vite law.

      Ei tykkää stringeistä, alushousujenpitää olla sopivat.

    • Nainen vm-71.

      Stringit ei ole kenenkään päällä hyvännäköiset, pylly paljaana ja naru välissä Yök.
      Itse pidän kauniita perusalkkareita, pitsillä ja sloggeja myös, ne on parhaat ja parhaimman näköisetkin.

      • hihiiiiiiiiiiiiiiiii

        Mun päällä on stringitkin hyvännäköiset, kun on timmi peppu!


    • Suap toki tykätä. :)

      Tässä on rumin kalsarimalli ikinä - ns. tai-alushousut!

      Ihan mukavat päällä, mutta ihan törkeen näköistä, jos on melko ohuet housut ja kankun päällä näkyy mihin kalsari päättyy. :(

      Toki näitäkin on ns. rajattomina ja jos alkkarit ei oo liian tiukat, ei toi raja näy yhtä härskisti.

      Sloggit:

      http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=304523&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13170

      Lindexin tait:

      http://www.lindex.com/fi/6464223/

    • Mari 33 v

      Kauniit pöksyt noi on, itse pidän juuri eniten tai-mallin sloggeista.

    • Suap toki tykätä. :)

      Juu, eihän ne päällä rumilta jos tykkää kekkaloida aluspöksysillään, mutta silloin, kun nuo rajat näkyy juuri kankun päällä poikittain ohkasemman housun läpi, niin se on ruman näköistä. ;)

      • Taatza55

        jospa nuo tai-pöksyjen käyttäjät eivät katso koskaan perspuolelta itseään peilistä? Eikä kukaan henno täräyttää päin näköä, että pöksys rajat näkkyy.


    • Kiva katsoa

      Mutta, sehän on kivan näköistä kun pöksyjen raja näkyy läpi, kyllä sitä mielellään katsoo, mutta Stringejä ei tykkää katsella.

    • Mira. M.
      • Suap toki tykätä :)

        No nuo eivät nyt olleet ihan just mun lempparit, kun noissa sauma kulkee ihan pakaran yli.

        Tässä on nätit sloggit, eikä pitäisi näkyä rumia rajoja vaatteiden läpi.

        http://sloggi.timarco.fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/sloggi-invisible-light-cotton-hipster


    • Taatza55

      Mira M:n linkittämät pöksykät on vähän liian mummomaiset mulle. Sopivat kyllä 7- tai 8-kymppisille, mut mie oon vasta 5-kymppinen. ;)

    • Mira. M.

      Vai niin ja minä olen 4-kymppinen ja Sloggin tai-Pöksyt on kauniit ja naiselliset.

    • Tuuli.

      Tai ja Hipsteri mallin pöksyjä käytän ja paljon juuri sloggeja, ovat hyvät alushousut ja mukavan näköisetkin.

    • Kyllä Saa

      Kyllähän ny stringeistä saa tykätä. Minä ainakin listaudun vahvasti tykkääjien leiriin. Minun mielestäni parhaimman näköiset pikkuhousut mitä katseltavan näköiset naiset voi jalkaansa laittaa. Enkä tarkoita mitään kuvitteellisia pornotähtösiä tms vaan ihan normaaleita edes vähän itsestään huolehtivia naisia.

    • Oikeat peittää

      Stringit ei ole minkään näköiset, paljas peppu vaan näkyy, alushousujen pitää sopivalla tavalla peittää takapuoli ja tuoda sen muodot esiin.

    • Mis. Anne.

      Puhut totta, paljas pylly ja ohut naru vaossa ei ole seksikäst ja se on epämukavaa. stringit pitäis lailla kieltää, itse käytän aina peruspöksyjä, sloggi ym, kaunis valkoinen tai malli tosi seksikäskin ja mukavat jalassa.

    • -------

      Olen samaa mieltä!

    • Suvaitsemattomuutta

      "minä...minä...minä...minä...minä...minä...minä...minä...minä...minä..."

    • Rouva 39 v

      Sopivat Tai sloggit pyöristää pyllyn ja ovat hyvän näköiset. stringeissä vaan paljas kankku, yök.

    • Saahan niistä tykätä

      Stringit ovat aikamme parhaimmistoa, mitä pienemmät sitä parempi. Sloggit tms ovat varmasti tosi mukavat jalassa ja tukevat löysää pakaraa ja kaikkea muuta mukavaa. Mutta ulkonäöllisesti puhuttuna en tiedä parempaa kuin just niin ohut naru että pyllistäessä näkyy pemppureikäkin narun molemmilta puolilta. Stringien koko täytyy vaan olla sopiva ja materiaali laadukas. Ja tietysti pakaralihaksen kunnossa ettei aiheuta hiertymää tai tarvittavan tuen puuttumista :) Sitä mieltä olen minä.

    • pitsipiksu

      Jokaisen oma asia mistä pöksyistä tykkää.Itse tykkään kaikenlaisista.

    • slogi woman

      Sloggit kyllä tukee hyvin piukkaa pakaraakin, minun mielestäni parhaat jalassa.
      Stringit on rumat

    • Lolaaa.

      Stringin on ihan kauheet, näyttää kauheilta ja tuntuu huonoilta.

      • koira

        erittäin epä mukavat:D poika kaveri sanoo aina että pylly peittävät on parhaat ku paljastuu enemmä kerralla ku riisuu(; miehetki pitävät enemmä pylly peittävistä :D


      • koira

        erittäin epä mukavat:D poika kaveri sanoo aina että pylly peittävät on parhaat ku paljastuu enemmä kerralla ku riisuu(; miehetki pitävät enemmä pylly peittävistä :D


      • Mies 39v

        Huoramaiset...


    • tykkäätykkää

      Saahan ny stringeistä tykätä tai niin minä ainakin teen. Pakarat paljaana ei oo ikinä ollu huono juttu =) Keskustelut täällä noista stringien ale-hinnoista on varmaan monet teistä ajanut kokeilemaan just niitä kaikista halvimpia ja huonoimpia kappaleita mitä saatavilla on ollut. Laatua siinäkin vaan haalimaan. Meinaa jos maksat saman stringeistä ku noista slogeista ni varmaan saat hyvät.

    • Ei tykätä

      Sopivat pikkupöksyt peittää pakarat ja tukevat myös, jyrkkä EI STRIGEILLE ne ovat epäkauniit, moraalittomat ja eivät tunnu ollenkaan mukavilta.

    • Pakarat esillä

      Miehisestä näkökulmasta; olen sen verran fanaattinen pakara-fani että tykkään stringeistä tosissaan. Stringien kuuluukin olla pienet ja pakarat siten esillä. Näyttävyyttä tuodaan kirkkailla väreillä ja kauniilla pitsillä jne. Jyrkkä KYLLÄ stringeille, tekisivät vaan vieläkin pienempiä!

    • Oh wow

      Pikkuhousut kun peittää pyllyn sopivasti on paljon parempi näky, kuin narun välistä paljas peppu. Paljon kauniimmat ja seksimmätkin on tavalliset pikkuhousut, kuin Stringit ja paljon paremmat päällä.

    • Tuuli.

      Jo joku ukko tykkää tirkistellä narua ja paljasta peppua niin olkoon näin, mutta takapuolen peittävät kauniit alushousut on paljon nätimmät ja paljon mukavammat jalassakin.

    • fap fap mies

      uuha aah alushout fap, fap, fpa fapati fap

    • teepee3445
    • N-32 v.

      Stringi on rumat, mauttomat ja huonot jalassa. Kunnon alushousut kunniaan ne näyttääkin paljon paremmilta naisen yllä.

    • yöperhoonen
      • Ei minun naiselle.

        Huorille tarkoitetut, yäk.


    • 2+2

      Ette ilmeisesti ole viitsineet lukea aloitusviestiä. Kukaan ei ole kysynyt mielipidettänne minkäänlaisista alushousuista, silti tyrkytätte täällä suu vaahdossa omia mielipiteitänne. Olette suvaitsemattomia ja lapsellisia.

    • Tai 40

      Harva niistä stringeistä on tykännyt koskaan, yritti olla joku muotiilmiö, mutta ei ne kenekään jalkaan sovi ja pahan näköiset ovat.

      • Aina jotain uutta

        Sama juttu on nyt hipstereillä ja hotpantseilla.


    • Stringitön.

      Stringit on huonot, paljas takapuoli näkyy ja ne puristaa.

    • riippuu vartalosta

      En osta alusvaatteita sillä perusteella mikä on in tai out. Ostan kauniita ja mukavia. Minulle stringit ei ole kauniit, koska ne korostavat muutenkin pyöreähköjä reisiä ja pakaroitani pulleamman näkösiksi. Hoikalle ne sopii, kun ei tartte peittää mitään. Käytän mieluiten spuolikorkeita leveällä kuminauhalla, jotka myös hiukan napakoittavat vatsaa siitä painovoimaa uhmaavalta kohdalta navan alapuolella. Pitsistä ja kauniista väreistä tykkään myös.

    • Minä ainakin käytän stringejä! Olipa se sitten muodikasta tai ei. Olen tottunut stringeihin ja ovathan ne hyvän näköisetkin :)

    • suvi-kukka-77

      Käytä vaan, mutta hyvänäköiset ne ei ole, sopivat pikkupöksyt peittävät pepun ja se on kaunista, myöskin istuvuus päällä on tärekää ja ei se, että naru painuu peppuvakoon ja pylly paljaana.

    • Netta+

      Ei koskaan jalkaan stringejä, kauhea naru takapuolessa, eivät ole edes kauniit tai seksikkäät.

    • 100 vuotta
    • Leni-81

      Stirngit on huonot ja ikävän näköisetkin, hipsteri ja Tai malli sloggi ym , ovat kauniit ja hyvän näköiset ja hyvät päällä.

    • Sloggit parhaat

      Takapuolen peittävät kunnon alushousut on parhaat, stringit ei sovi kenellekään.

    • No string No

      Pitää paikkansa, kun katsoo noita naruja ja paljasta pyllyä niin ei se mikään seksikäs ole ja nehän tuntuu niin epämukavilta että..
      Parhaat pikkuhousut korostavat naisellisuutta ja peittävät pepun somasti.

    • Pera 42v

      Stringit on rumat ja epäseksikkäät ja tuntuu huonoilta, säälittää kun katselee noita tikkuja mallityttöjä Stringeissä ei vois vähempää kiinnostaa. Kunnon naisellinen nainen ja naiselliset kauniit alushousut ne sopivat yhteen.

    • Ulla.Kaarina.

      Tykätä saa kuka tykkää, muuta pyllynvaon hiertävistä naruista ei kukaan tykkää ja ne on epäseksikäät. Naisen takapuoli korostuu kun sievät pikkuhousut niitä peittävät.

    • Femina.

      Ulla-Kaarina olet oikeilla jälijillä, naistn pikkuhousujen pitää olla kauniit ja sopivat eli ei mitkään naru-stringit.

    • sexihulluja

      nuo panevat nokkansa kaikessa muiden asioihin.He ovat alarotuamme joista ei tarvitse välittää tuon taivaallista,elleivät tule liian lähelle komentamaan.Silloin voi soittaa järjestys poliisille rauhan häirinnästä.

    • Istuu päälle

      Stringit on ikävät ja huonon näköiset, ei ne ole seksikkäät. Peruspöksyt sloggit, tai pitsihousut ovat kauniit ja sopivat.

    • sijsgklj

      stringit ei oo omat lempparit mutta käytän kyllä niitä silloin tällöin, kätevät ohut kankaisten housujen ja hameiden kanssa. Ei hierrä kun on oikea koko, välillä pitää hyväksyä se että ei ole mikään S-koon peppu ;)
      En ymmärrä oikeen mitä "seksikästä" stringeissä on kun eihän ne jätä mitään arvaamisen varaan, sama kuin olisi ilman pöksyjä.. mut toiset tykkää, minkäs sille tekee..

      Pitsiset hipsterit on minusta parhaita, sellaiset missä ei ole kuminauhaa ollenkaan lanteilla niin ei kiristä, korostaa myös pakaroita kivasti.

    • seryu
    • Babi.

      Stringit on aika pahan näköiset ja epäkäytännölliset, hipsteri ja tai mallit ja pitsillä on parhaat.

    • stringit ovat parhaat! eivät valu, näy, ovat mukavat eivätkä ole ikinä huonosti. ja tosi seksikkäät! ;)

      • Bitchzilla

        Ei morjens. Ei mitkään muutkaan mallit "valu" jos osaa ostaa oman kokoisia vaatteita. :D
        Stringit on aina persvaossa joten miksi normi alus housut ei saisi sitä joskus tehdä, ei se tee niistä viallisia tms. (:


    • Donna.

      Puhut Asiaa stringit on aivan P:stä ja eivät ole yhtään seksikkäätkään. Hyvät alushousut peittää pepun ja tuntuvat ja näyttäävät hyviltä.

    • itellänihän oikein kireet itsetehdyt stringit ovat oikein kivat(eivät putoile niinkuin muut housut minulla ja myös putoilevat hyvin herkästi jos vähä raavaampia miehiä seurassa)

    • Muvi.

      Kyllä tai mallin sloggit ja Hipsterit ovat paljon seksymmät kuin Stringit, myöskin pitsihousut on näyttävät ja parhaat jalassa on hyvät pyllyn peittämät pöksyt.

    • cmoon91
    • used2hate

      Ennen en itse pitänyt stringeistä. Sitten satuin löytämään kaupasta kivat ja huomasin miten kivasti ne korostivat peppuni muotoja, kun taas tavalliset alkkarit eivät näin tehneet. Stringit saavat ainakin oman peppuni näyttämään paljon paremmalta. Mutta hyvin paljon materiaali ja malli vaikuttavat istuvuuteen. Minulle se on yksilysti ovatko ne muodikkaat, mutte ne saavat oloni naiselliseksi ja seksikkäiksi. Minulla on myös housuja joita käyttäessä tavalliset alushousut jättävät inhottavat saumat näkyviin ja jotenkin se saa pepun seutuni korostumaan väärin housujen läpi, joten silloin stringit ovat nappivalinta. En itse kuitenkaan välitä niinkään paljoa narumallista. :)

      • used2hate

        Tarkoitin siis tuolla "Minulle se on yksilysti ovatko ne muodikkaat", että yksilysti ovatko ne muodissa vai eivät :D Ajatus katkesi hetkeksi.


    • Ulla 42 v

      Stringejä en jalkaani vedä, olen kerran kokeillut, naru peppuvaossa, eivät näytä hyvältä ja tuntuvat huonoilta ja miehetkin sanoo, että eivät ole sexyjä.. Sloggi tai ja hipster mallit hyvät.

    • String Woman

      Pikkutytöt käyttää hipsterejä. Ne eivät sovi aikuiselle naiselle. Hipsterit jättävät todella kamalat rajat ja pullotukset taakse. Naurettavaa kuinka ensin perusteltiin stringien käyttöä sillä että ne eivät jätä rajoja, ja nyt käytetään sitten hipsterejä jotka jättävät kaikkein kamalimmat kolot.

    • badass!

      Mitä kaikki poraa täällä ettei stringit kelpaa? Joillakin ne ovat hyvännäköiset ja seksikkäät PERSEESTÄHÄN se on kiinni. Olen miesten seurassa itsevarmempi stringit päällä. Sulautuvatpahan kaikkiin alaosiin ja kyllä tulee ! Itse en kyllä edes tunne, että mitään stringejä olisi edes päällä niitä käyttäessäni...

    • fs_man_vm.86

      Stringit ovat seksikkäät ja näyttävät seksikkäiltä melko monellakin naisella, jos nyt ei ole aivan järjettömästi liikakiloja. Varsinkin jos paistaa päälihousujen läpi niin ah. Käyttäkää käyttäkää. Varsinkin nuoret naiset.

    • Mies tykkää.

      Paljon seksikkäämmät on kun tavallisten pikkuhousujen rajat näkyy läpi ja naisen peppu kauniissa alushousuissa Ah. Stringit ei ole mitään.

    • aijaioi
    • Jormaliini

      Mielestäni parhaimmat pikkupöksyt ovat mahd paljastavia eli stringit olis hyvät!

      paras olisi ilman!

      Huom olen nudisti

    • misambo

      Huomaa heti viesteistä, että suurin osa on näitä wanhoja perussuomalaisia kurppia. Keskusteluun mukaan lisää teini-ikäisiä niin kylläpä nousee suosikiksi stringit. Karu totuus on vain että stringit sopii nuoren naisen kiinteälle pepulle, mutta ei lihavalle. On toki muutkin alushousut kivoja. Pitsisiä hipstereitä löytyy kans kaapista paljon. Käytän vähän kaikenlaisia pikkuhousuja, mutta esim kuukautisten aikana en käytä stringejä, vaan ihan tavallisia pikkuhousuja.

    • hermannihansen

      erkinpippeli.blogspot.fi

    • Selluliittisowhat

      Siirryin stringeihin, kun totetesin, että nykyään tehdään niin huonoja alushousuja, että ne menevät persiuksiin joka tapauksessa. Oli hyvä tarjous, joten nyt on lipaston laatikko täynnä stringejä. Niin ne näkemykset muuttuvat kokemuksen kautta.

    • ei no noh
    • stringitforever!

      Heissan15 vuotias tyttö antaa täs nyt vähän palautetta:
      -ite käytän stringei, ja nyt kun opettelinkäyttämään tampoonia niin käytän niitä myös menkkojen aikana, stringit on ihanat jalassa (tottumus kysymys) minunpäällä stringit näyttää erittäin hurmaavilta ja ihanilta koska kiinteä ja semi iso pylly löytyy plus en ole isokokoinen.
      -jos näkisin äitini stringit jalassa niin seolisi kyllä elämäni järkytys, stringit sopii 13-30 vuotiaille sillä lailla että ne voi oikeasti näyttää hyvältä päällä.Itse suosin semmosia stringejä jotka peittää allepuolet pakarasta, eli ei semmosia naruja, hyi ei ne hiertävät ikävästi eikä näytä kivalta, minun mielestä-
      -Suurimmalle miehille stringit on turn on, mutta se ei ole syy miksi itse niitä käytän, vaan sen takia ettei alushousujen rajat näy pöksyistä läpi ja että ne ovat mukavat.

      Minun näkökanta on tämä kyseiseen asiaan, ja huom teilläkin on oikeus olla eri mieltä kanssani.

    • Roskarobotti xzvc

      No jo on juttua yksistä pökyistä. Miten teillä riittää energiaa ja mielenkiintoa?
      Rullasin lukematta loppuun. Ihmettelen suuresti.

      Sanokaa mitä sanotte. Kiitos teille.

    • miehille myös niin

      no nyt kun on ollut näinkin paljon tarinaa naisten dtringeistä, niin entäs miesten stringit. Moniko mies käytää ja miltä tuntuu kun naru hiertää..Käytetään sitten molemmat niin tiedätte miltä se tuntuu kun on päivän naru hiertänyt... onko se sitten sexyy ??

    • Miesten myös mukavat

      Minulla on neljää eri merkkiä miesten stringejä. Eivät hierrä, kun ostaa oikean kokoiset. Stringeissä kannattaa ostaa yksi koko isompi, mitä käyttää boxereis. Miesten stringit ovat usein erittäin mukavat.

    • vsam

      Itse käytän paljon stringejä ovat todellakin mukavat.
      Ne jotka sanovat olevan epämukavat ovat ostaneet väärää kokoa (liian pienet/isot). Oikea koko niin ei hierrä ja ole muutenkaan epämukavat.

    • Stringit hankaa ikävästi peppuvakoa,sattuu,kuka niitä huvikseen kättää?Hipsterit on mukavat,mulla jotain yli 50 kpl string pökiä kaapsissa turhaan,huh huh,ostanut turhaan...

    • Yöök pistä housut
    • frederik on..s . iha

      stringit ovat liian kalliita siihen kangasmäärään mitä siihen on käytetty. epähygieeniset kun liuska painaa kankkujen väliä. eikö frederik laulakin hauskasesti: tahdon , tahdon takoa markkinarakoa..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe