Eiliseen ketjuun meni kirjoittamaan joku AA-julli vastuusta..;o) sitähän ne on AA-jullit.. nilittäviä itkuiikkoja..;o) On se niin itkua kun EI VOI dokata;o);o);o) elämäs niillä ei ole mitään muuta kuin AA..;o) kyllä muakin hajottas olla sellainen sääliö kuin AA-lainen on..;o) buahhahahhahah!!!.. masturboida joka yö itsensä uneen kuin EI VOI lähtee baariin bailaamaan kuten TAVALLINEN IHMINEN VOI!!!!!!!...;o) eixje..?;o) Tätä kirjoittaessani tässä nautiskelen The Kylmää Kalijoo..;o) Aijaiiiiiii...;o) arska paisrtaa ja fågelit sjungaa..;o) mulla on Mojave aurinkolasit pääs ja FUBU-farkut jalas..;o) joiden alla on tietenkin Stringit..;o)..Aaaahh.. koska mun iso Siitin ei mahdu tavallisiin pikkareihin..;o)
Mutta AA-laisilla on useiden tutkimusten mukaan myös pienemmät Siittimet kuin TAVALLISILLA ihmisillä.. Olette joka suhteessa The Loosereit;o) teille ei ole annettu kuten TAVALLISELLE IHMISELLE annetaan.. olette vajui..;o) ja sitähän te toitotatte itsekin kuinka vajuja olette..;o) hajottaakos? eixje..?;o) Tänäänkin te saatte raataa hikisellä raxalla ja sit runkata kotona naisenpuutteesta ja sitten sinne hikiseen palaveriinne..;o) eixje..?;o)
Tänään Laiwal..;o) Aa-jullit on hajoamispisteessä..;o)
Nilsiän_ÖljySheikki
0
73
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398