käykää siellä ostoksilla niin näette,mutta älkää kävelkö seinään niinkuin minä.
olipas nätti kassaneiti tamppiksessa
24
798
Vastaukset
- Osku Karihaarasta
Kiitos vinkistä. Mikä on Tampanin osoite? Onko se liikkeen virallinen nimi?
- et5yukyk
Onhan noita muissakin kaupoissa.
Seinään jos kävelee niin pitää varmaan hankkia tyttöystävä :)- tosi nätti
niin estäis se tyttöystävä tietysti seinäänkävelyn kun ei uskaltais katsoa kassatyttöä kovin pitkään,on niitä muissakin kaupoissa mutta kun en ollut tätä nähnyt aiemmin katselin niin pitkään kun oli mahdollista onneksi ei nähnyt törmäilyäni.
- kauneus first
kaunis mutta tussatut kulmikset, saunapuhtaana aivan eri luokassa painii valitettavasti...ilman ripsiäkin...kainalopehkoilla varmaan vaikeaa flirttailla.
- ,.-
Henkilökohtaiseen ulkonäköön kohdistuva arvostelu on aina kyseenalaista. Ajatelkaa mitä se aiheuttaa esim. työpaikalla tai omaisissa.!
- olderman
onhan niitä muissakin pikkukaupoissa....itse olen ihastunut erään kaupan kassaneitiin mutta ikäeroo taitaa vain olla liikaa varmaan n.6v
- tosi nätti
ei kai se 6v. ole liikaa onhan ne tytöt sen verran edelläkin,eikä tällä Texin tytöllä ollu mitkään tussatut kulmat niinkuin eräs tuolla kirjoittaa,kestäis vaikka katsella suihkun jälkeen,jos vaan pääsisi.
- zombeeta!
kun tussattu neito menee suihkuun niin punaisen veren sijasta (vrt. alfred hitchcock) viemäriin kiertyy pikimusta vesi...pelottavaa..korpit päivystää langalla.
- Osku Karihaarasta
Eikö todellakaan kukaan tiedä, missä se Kemin tosi nätti kassaneiti on, kaupan oikea nimi ja osoite pitäisi tietää.
Muistakaa nyt kuitenkin kaiken jorinan keskellä, että henkilö itse ei ehkä ole lainkaan innostunut tällaisista kehuista. Eli vähän yleisemmällä tasolla näitä ihastumisia kertokaa. Mutta hyvä että jotain positiivistakin löytyy Keminkin palstoilta.
- tosi mätti
säästötexissä on useampi kassaneiti ja en usko että kukaan pitää pahana jos kauniiksi sanotaan,eikö se karihaaran Osku tiedä Tampereen säästötexiä?
- tosi nätti
tosi mätti kirjoitti:
säästötexissä on useampi kassaneiti ja en usko että kukaan pitää pahana jos kauniiksi sanotaan,eikö se karihaaran Osku tiedä Tampereen säästötexiä?
tulipas paha virhe kun laitoin N kirjaimen tilalle M,n niminerkkiin.
- tosi nätti
tosi nätti kirjoitti:
tulipas paha virhe kun laitoin N kirjaimen tilalle M,n niminerkkiin.
zombeeta on väärässä ei se kauneus vedellä lähde eikä se iloisuus mikä tekee tytöstä vielä vetävämmän ja se on hyvä kun osaa laittaa itsensä mutta ei se nyt mitään tusseja käytä,kaunis mikä kaunis niinhän se on.
- Osku Karihaarasta
tosi mätti kirjoitti:
säästötexissä on useampi kassaneiti ja en usko että kukaan pitää pahana jos kauniiksi sanotaan,eikö se karihaaran Osku tiedä Tampereen säästötexiä?
Kiitos vastauksesta. En tiennyt edes kyseisestä liikkeestä mitään. Viimeksi kun pyöräilin kyseisellä alueella, siellä oli vain joitakin harmaita puisia varastorakennuksia ja peltoja.
- tosi nätti
Osku Karihaarasta kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En tiennyt edes kyseisestä liikkeestä mitään. Viimeksi kun pyöräilin kyseisellä alueella, siellä oli vain joitakin harmaita puisia varastorakennuksia ja peltoja.
Lidlissä oli ostoksilla niin mahtava pers,,persoonallinen nainen että kävelin hänen takanaan kaupan ympäri ja huomasin juuri ennen kassaa että en ollut muistanut ostaa mitään itselleni,oloi muutoinkin täys 10
- koponen11
tosi nätti kirjoitti:
Lidlissä oli ostoksilla niin mahtava pers,,persoonallinen nainen että kävelin hänen takanaan kaupan ympäri ja huomasin juuri ennen kassaa että en ollut muistanut ostaa mitään itselleni,oloi muutoinkin täys 10
sitä sattuu ja tapahtuu kun on ilkialastamona töissä!
- efrhjre
Osku Karihaarasta kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En tiennyt edes kyseisestä liikkeestä mitään. Viimeksi kun pyöräilin kyseisellä alueella, siellä oli vain joitakin harmaita puisia varastorakennuksia ja peltoja.
Tää taitaakin olla tamppiksen mainos:-)
- kevät pahentaa asiaa
koponen11 kirjoitti:
sitä sattuu ja tapahtuu kun on ilkialastamona töissä!
ne on vaarallisia tuolla liikenteessä kun on oikein tikoissa farkuissa tai leccinseissä tollaset hyvän-näköiset naiset/tytöt on ihan joutunut pysäyttämään auton jotta ei satu mitään kun ei jouda seuraamaan liikennettä.
- extremenime
efrhjre kirjoitti:
Tää taitaakin olla tamppiksen mainos:-)
mikä tarjous oli säästötexissä kun oli parkkipaikka ihan täynnä autoja ja ovella miehiä jonottamassa vuoroaan.
- karmeat riipparit ol
extremenime kirjoitti:
mikä tarjous oli säästötexissä kun oli parkkipaikka ihan täynnä autoja ja ovella miehiä jonottamassa vuoroaan.
topless-kassat näin lauantaisin.
- tos nät
karmeat riipparit ol kirjoitti:
topless-kassat näin lauantaisin.
niihän ne olikin,tulikohan se strippari mikä lupas siitähän oli ilmoitus siinä ulkona.
- happppy end
tos nät kirjoitti:
niihän ne olikin,tulikohan se strippari mikä lupas siitähän oli ilmoitus siinä ulkona.
sovituskoppeja oli laajennettu niissä oli patjat lattialla...työntekijät haluavat ilmeisesti antaa kaikkensa asiakastyytyväisyyden nimissä!
- top 1000
happppy end kirjoitti:
sovituskoppeja oli laajennettu niissä oli patjat lattialla...työntekijät haluavat ilmeisesti antaa kaikkensa asiakastyytyväisyyden nimissä!
siinäkö oli sellanen juttu ja minä kun avitin ylös erään kun uskoin hänen kaattuneen sinne,koetin olla kohtelias sankari.
- varazombi
Onhan se. Jos olisin 10 vuotta nuorempi niin koittaisin onneani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602