Nainen, pettämällä saat enemmän orgasmeja!

Fakta juttu

38

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Näin se vain on

        Eihän tuo mikään uutinen ole, kielletty hedelmä maistuu aina parhaimmalta!


      • voimavaraton
        Näin se vain on kirjoitti:

        Eihän tuo mikään uutinen ole, kielletty hedelmä maistuu aina parhaimmalta!

        Väitän, että on myös se toinen puoli; itse ainakin minun pitää tuntea oloni turvalliseksi voidakseni saada orgasmin, ja ylipäänsä tyydyttävintä seksiä, jolloin kumppani pitää tuntea paremmin ja olla tunteita mukana. Joten tämäkään ei ole ihan mustavalkoista.


      • Armoton totuus
        voimavaraton kirjoitti:

        Väitän, että on myös se toinen puoli; itse ainakin minun pitää tuntea oloni turvalliseksi voidakseni saada orgasmin, ja ylipäänsä tyydyttävintä seksiä, jolloin kumppani pitää tuntea paremmin ja olla tunteita mukana. Joten tämäkään ei ole ihan mustavalkoista.

        Höpö, höpö, tuollaista naiset väittää, totuus on toinen!


      • Jotain rajaa
        voimavaraton kirjoitti:

        Väitän, että on myös se toinen puoli; itse ainakin minun pitää tuntea oloni turvalliseksi voidakseni saada orgasmin, ja ylipäänsä tyydyttävintä seksiä, jolloin kumppani pitää tuntea paremmin ja olla tunteita mukana. Joten tämäkään ei ole ihan mustavalkoista.

        Se on ihmeellistä miten nainen yhtäkkiä tuntee olonsa turvalliseksi kun pitkä komea mies tulee paikalle...


      • Usko kuulemasi...
        Armoton totuus kirjoitti:

        Höpö, höpö, tuollaista naiset väittää, totuus on toinen!

        Se mitä naiset väittää on totuus. Mutta sinähän oletkin niitä miehiä, jotka ovat hyviä sängyssä, vaikka naiset muuta väittävät. Hah hah


      • Oma mies, paras mies
        voimavaraton kirjoitti:

        Väitän, että on myös se toinen puoli; itse ainakin minun pitää tuntea oloni turvalliseksi voidakseni saada orgasmin, ja ylipäänsä tyydyttävintä seksiä, jolloin kumppani pitää tuntea paremmin ja olla tunteita mukana. Joten tämäkään ei ole ihan mustavalkoista.

        Sama minulla (ja monella muulla) Syrjähypyistä on todella tympeitä kokemuksia ja todellakaan ne eivät ole sen väärti. Toisaalta tulipahan opittua ja ymmärrettyä, mistä se oikea rakastelu ja kunnon orgasmi syntyvät; ei ainakaan salaisesta äherryksestä puolitutun kanssa.


      • Totta joka sana
        Oma mies, paras mies kirjoitti:

        Sama minulla (ja monella muulla) Syrjähypyistä on todella tympeitä kokemuksia ja todellakaan ne eivät ole sen väärti. Toisaalta tulipahan opittua ja ymmärrettyä, mistä se oikea rakastelu ja kunnon orgasmi syntyvät; ei ainakaan salaisesta äherryksestä puolitutun kanssa.

        Eihän sitä nyt jonkun puolitutun kanssa vaan pitkä, tumma, komea tuntematon. Kyllä oli niin ihanaa, vieläkin nousee tunteet pintaan kun sitä viikonloppua muistelee...


      • Kyllä näin on
        Jotain rajaa kirjoitti:

        Se on ihmeellistä miten nainen yhtäkkiä tuntee olonsa turvalliseksi kun pitkä komea mies tulee paikalle...

        Se on sitä rakkautta ensi silmäyksellä ja sitten voidaankin mennä rakastelemaan. Se onkin jotain aivan muuta kuin panemista, se on jotain aivan ihanaa! Naiset rakastelee, miehet paneskelee kakkosiensa kanssa, siinä on vissi ero.


      • En ymmärrä
        Oma mies, paras mies kirjoitti:

        Sama minulla (ja monella muulla) Syrjähypyistä on todella tympeitä kokemuksia ja todellakaan ne eivät ole sen väärti. Toisaalta tulipahan opittua ja ymmärrettyä, mistä se oikea rakastelu ja kunnon orgasmi syntyvät; ei ainakaan salaisesta äherryksestä puolitutun kanssa.

        Minkä helvetin takia menit sellaisten miesten kanssa sänkyyn jotka ei sinua mitä ilmeisemmin kiinnostanut, säälipilluako annoit?


      • Selkis tämäkin

        Ilmankos naiset ovat niin kovia huoraamaan!


      • Anonyymi
        Selkis tämäkin kirjoitti:

        Ilmankos naiset ovat niin kovia huoraamaan!

        Huoraaminen ja sala-/seksisuhde ovat kaksi täysin eri asiaa. Ensimmäinen on työtä, mistä maksetaan rahaa suorituksesta ja toinen on vain sovittua salaista hauskanpitoa. Nämä nyt pitäisi olla kaikille päibänselviä asioita, paitsi jos on jonne tai muuten yleissivistyksen ulkopuolelle jätetty.


    • Kokemusta on

      Sama koskee miehiäkin, salarakkaan kanssa seksi on paljon kiihkeämpää kuin vaimon.

    • NaiNeNN,,,

      Ihania nämä "tieteelliset faktat" vaikkeivat ne ihan totuuden kanssa yksiin käykään.


      Itselläni 33 vuotta yhteistä taivalta saman miehen kanssa ja sen verran on vertailukohteita, ettei vieraan kanssa sängyssä pelehtiminen, ole mitään verrattuna siihen vakikumppaniin, jonka kanssa voi olla luontevasti luottaen oma itsensä ja näyttämisen tarvetta ei ole; edes se muka-kiihkoilu vieraan uutuudesta, ei pärjää rakastelulle.

    • joo näin on

      Totta. Kyllä oman kumppanin kanssa seksi on parempaa kun vieraan. Ei oo paineita. Valitettavasti tuli kokeiltua sitä vierasta liian monta kertaa ennenkuin tajusin. Nyt ei oo tarjolla kun sitä vierasta.

    • näin sitten käy

      Tai sitten käy tosiaan niin, että oma ei enää maistu, kun on vieraan makuun päässyt...
      Oma on liian tuttu, turvallinen ja tylsä - ihan vaan äiti.
      Näin sanoi rakas aviomieheni minulle - kiitos siitä oikein paljon &¤%#(!?)&¤
      Onneksi muut miehet eivät sitten ole olleet tuota mieltä.... :) Käy se toisinkin päin sitten.

    • hehhehhee.)

      Vain noin idiootti jätkä jolla aivot tippuneet jalkojen väliin voi uskoa tollaseen skeidaan.Olet todella naurettava!

      • Totta joka sana

        Aloituksessa on kyse tieteellisestä tutkimuksesta, ei mistään mielipiteistä. Naisena voin sanoa että kyllä tuossa on vinha perä.


      • Tosi on
        Totta joka sana kirjoitti:

        Aloituksessa on kyse tieteellisestä tutkimuksesta, ei mistään mielipiteistä. Naisena voin sanoa että kyllä tuossa on vinha perä.

        Naisille ei kelpaa tieteelliset faktat, tämä osoittaa että naiset ovat tunteidensa vankeja, faktat saavat väistyä niiden tieltä.


    • N30

      Surullista mutta totta

    • eräännaisenmielipide

      en ole ikinä, koskaan, enkä milloinkaan irtosuhteessa saanut orgasmia. lukemattomia olen teeskennellyt, mutta yhden yhtäkään aitoa huippua en allekirjoita. toisin kun sitten taas oman mieheni kanssa saatan saada kymmeniä orkasmeja peräkkäin, kunto loppuu ennen kuin orgasmini,

      • En ymmärrä

        Sinä olet sinä mutta tieteellinen tutkimus on tieteellinen tutkimus. Kummallakohan on tilastollista merkitystä, sinun tuntemuksillasi vai tieteellisellä tutkimuksella?

        Minkä helvetin takia menit sellaisten miesten kanssa sänkyyn jotka eivät sinua tyydyttäneet? Kotona sait orgasmeja mutta silti petit, et todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.


      • Kaikkea sitä kuulee
        En ymmärrä kirjoitti:

        Sinä olet sinä mutta tieteellinen tutkimus on tieteellinen tutkimus. Kummallakohan on tilastollista merkitystä, sinun tuntemuksillasi vai tieteellisellä tutkimuksella?

        Minkä helvetin takia menit sellaisten miesten kanssa sänkyyn jotka eivät sinua tyydyttäneet? Kotona sait orgasmeja mutta silti petit, et todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä.

        Naiset on ihmeellisiä otuksia. Seksi oman miehen kanssa oli upeata, seksi muiden kanssa surkeata. Silti pitää miestä pettää?! Kai tässä jokin naisten logiikka on jota ei tavallinen heteromies ymmärrä.


    • Ei ihan noin

      Enemmän orgasmeja saa kyllä ihan yksinään. Eikä minulle ole se ogelma siksi en koe tarvetta pettää ainakaan sen takia.

      • Kaikkea sitä kuulee

        Ethän sinä sitten miestä mihinkään tarvitse vai elättäjäksikö sellaisen tahdot, maksat sitten luonnossa elatuksen? Tiedätkös miksi tuollaisia naisia sanotaan, alkaa H:lla...


      • Niin kuulee
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Ethän sinä sitten miestä mihinkään tarvitse vai elättäjäksikö sellaisen tahdot, maksat sitten luonnossa elatuksen? Tiedätkös miksi tuollaisia naisia sanotaan, alkaa H:lla...

        Mihellä on muutakin virkaa minulle kuin olla orgasmin antajana vai olisiko se niin hieno rooli miehen mielestä? Minulle mies on kumppani ja läheisyys on eri asia kuin orgasmi hei haloo!! Nyt kyseltiin orgasmeista ja yksin ne on parhaat ja taatut mutta tarvitsen kyllä miestä. Toivottavasti mieskin minua muuhun kuin orgasmeihinsa?


      • Kaikkea sitä kuulee
        Niin kuulee kirjoitti:

        Mihellä on muutakin virkaa minulle kuin olla orgasmin antajana vai olisiko se niin hieno rooli miehen mielestä? Minulle mies on kumppani ja läheisyys on eri asia kuin orgasmi hei haloo!! Nyt kyseltiin orgasmeista ja yksin ne on parhaat ja taatut mutta tarvitsen kyllä miestä. Toivottavasti mieskin minua muuhun kuin orgasmeihinsa?

        Heh-heh, "kumppani", tarkoitat kai laskunmaksaja? Varmasti tarvitse miestä, maksumiestä!


      • Niin kuulee
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Heh-heh, "kumppani", tarkoitat kai laskunmaksaja? Varmasti tarvitse miestä, maksumiestä!

        Maksan itse laskuni ja minulla on ihan oma työ on jopa oma autokin ja omat on orgasminikin. Harrastan oikeasti seksiä miehen kanssa mutta sinullehan se on pelkkä orgasmi.


      • Kaikkea sitä kuulee
        Niin kuulee kirjoitti:

        Maksan itse laskuni ja minulla on ihan oma työ on jopa oma autokin ja omat on orgasminikin. Harrastan oikeasti seksiä miehen kanssa mutta sinullehan se on pelkkä orgasmi.

        Se nyt vielä puutuisi että olisit täysin miehen elätettävänä, harva mies sellaiseen suostuu, tuskin niin kaunis ja hyvä sängyssä olet. Kerro nyt kuitenkin totuus, mies maksaa sinunkin menoja, saat hänestä taloudellista hyötyä, ole rehellinen!


      • No tarkennetaan
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Se nyt vielä puutuisi että olisit täysin miehen elätettävänä, harva mies sellaiseen suostuu, tuskin niin kaunis ja hyvä sängyssä olet. Kerro nyt kuitenkin totuus, mies maksaa sinunkin menoja, saat hänestä taloudellista hyötyä, ole rehellinen!

        No tosiasiassa minä maksan meidän menomme koska tienaan enemmän mutta onneksi se ei hetkauta miehen itsetuntoa ollenkaan. Tosille miehille se voisi olla vaikeaa. Mieheni itsetuntoa ei myöskään kärsi siitä että masturboin sillä käsittääkseni miehet tekevät sitä jopa enemmän eikä se minuakaan haittaa vaikka mies hoitaa orkkujaan myös yksin. Miten sinulle voi olla tuo asia niin ongelmaista? Taitaa naisen seksuaalisuus olla pelttova asia ? Ymmärrätkö että naisilla se on kuin valtameri ja miehillä kuin uima-allas. Naisen seksuaalisuus on hieman laajempaa kuin miehen ja tiedät varmasti että pelkkä alaston miesvartalo ei takaa naisen kiihottumista. Miehille monesti riittää kun näkee naisen alasti. Nainen ei myöskään kiihotu komeasta miehestä mikäli se on tyhmä.


    • Orgasmi.,

      Nyt ei meinaa vielä yhtään mitään,jos niiden perässä alkaa juosta niin vois saman tien hypätä vaikka kaivoon.

    • petri n:mmmmmärkäää

      KYLLÄ, niin saankin! Saman vakikakkosen kanssa on järisyttävän hyvää:) ei voi verratakkaan lahnaan aviomieheeni. Tunteet ovat vahvat, sekin varmasti vaikuttaa osaksi.
      Pelkkä ajatuskin rupeaa pyörryttämään....

    • Nainen 39

      Totta ainakin täällä. Saan orkkuja parhaiten pettäessä. Ne ovat kuitenkin sivuseikka verrattuna läheisyyteen, hellyyteen ja muuhun seksin nautintoon.

      Orgasmi vieraan kanssa jättää parhaimmillaankin vain tyhjän olon ja halun häipyä äkkiä.

    • Joo o

      Pitää paikkansa. Muutama vuosi sitten tuli naitua useampaa varattua,ja yhtä lukuunottamatta saivat useita, voimakkaita orgasmeja.
      Jokainen halusi jatkossa lisää ja uudestaan,ja niin saikin. Et semmosia ne.
      Enkä pidä itseäni mitenkään iso kaluisena,koten siitäkään se nyt ei ollut kiinni.

    • totuus on toinen

      Tutkimus on täyttä totta ainaskin omalla kohdallani, saan parhaat orkut pettäessäni miesystävääni hänen parhaan kaverinsa kanssa.

    • valitus panetus

      Toimii, joo, jos sillä petturi äijällä sattuu olemaan laukeava ja hyvä nahkainen kalu.
      Ei jaksa aikuisen miehen kitinää kuunnella, kuinka ei laukea ja kuinka muna on hellä.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa.
      Mulla oli ison perheen äiti lesta hierottavana monta kertaa.
      Voi sitä orggujen määrää mitä hän sai..tosi kielletty hedelmä, ☺️

    • Anonyymi

      Näinhän se menee. Joskus jopa ihmiseensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe