Pääsin Manpowerin kautta kesätöihin Stora Enson paperitehtaalle paperikoneenhoitajaksi. Työ on 3-vuorotyötä, joka menee seuraavasti: 4 aamua, 1 vapaa, 4 iltaa, 1 vapaa, 4 yötä ja 6 vapaata. Työ kestää toukokuun alusta elokuun loppuun eli 4 kk. Minkälaista palkkaa ois tulossa? Työehtosopimuksen laittavat postissa tulemaan ens viikolla, mutta kyselisinkin, että tietääkö täällä kukaan minkälaisista kuukausi/tunti -palkoista on kysymys?
Pääsin...
fdgdf
3
146
Vastaukset
- mitä ihmettä
Älä nyt valehtele. Eikö suomesta ole paperintuotanto siirtynyt kiinaan ja ulkomaille jo aikoja sitten.
- Keksi parempi..
Siis työpaikasta on sovittu, mutta sopimaasi palkkaa et tiedä?
Olen itse Manpowerin kautta ollut jo useamman vuoden töissä, ja tiedän 100-varmasti, että ko firman kanssa palkka sovitaan jo siinä vaiheessa, kun työstä sovitaan.
Keksi parempi provo.- fdgdf
14,5 tuni, mutta paljonkohan kerkeen tienata kaikkine lisineen tossa 4 kuukaudessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026