Kallio kylpee illassa, rypee. Puolet Vantaan ja itäisten kaupunginosien nuorista kyselee tietä itseltään, että minne sitten, kun ei kuuluta keskustaan. Kaikki lumi on kadonnut, haihtunut ja hävinnyt mereen. Purot uivat. On niin lämmin että ei tunnista itseään, menneisyyttään tai tulevaa. Vedetään ja notkutaan, tapellaan ja nussitaan. Valot välkkyvät, jukeboksit kannetaan takaovista retrokämppiin ja tilalle stikataan hopeinen suffle. Muki mukin jälkeen gimmat nokittaa.
Stadi on niin gimis.
http://www.youtube.com/watch?v=e1R0a8Tz82o
Kadut
17
60
Vastaukset 17
- Nasduck
Mä en skidinä käsittänyt miten syvä etelän Alabama voi Kouvola olla.
(Keltin sillan kaiteella naurua)- Nasduck
Viinaa, seksiä & sufflea. Niistä on isot pojat tehty.
(Viiva nenässä -naurua) - pöntsylättäri
Kouvolass on moni joutunut raiskatuks. Siitä on monet kerrat varoitettu (jokin aika sitten) etteivät sinkkunaiset yksin kulkisi.
- Nasduck
pöntsylättäri kirjoitti:
Kouvolass on moni joutunut raiskatuks. Siitä on monet kerrat varoitettu (jokin aika sitten) etteivät sinkkunaiset yksin kulkisi.
"Huomaan oleilevani palstalla jossa kestosuosikkina toimii raiskausfantasiointi ja naisen Mogadissailu. Pidän pääni, sanoi giljotiini."
(Tsup -naurua) - pöntylättäri
pöntsylättäri kirjoitti:
Kyllä tuttavani kulkiessaan paljon porukassa kuuli juuri tuon varoituksen. Siitä oli mm. lehdissä. Moni joutui raiskatuksi ja jopa hengestään luopumaan.
- ?
Viiva nenässä?
- Nasduck
Niin, viiva nenässä.
- ?
Nasduck kirjoitti:
Niin, viiva nenässä.
No, siitä se taas lähtee. Maanantaina tulee taas valkotakit hakemaan.
Lopeta se imppaaminen. - Nasduck
? kirjoitti:
No, siitä se taas lähtee. Maanantaina tulee taas valkotakit hakemaan.
Lopeta se imppaaminen.Mulla ei ole fillaria mutta sen verran gillaa, että liimat jää nenuttamatta.
(Muovipussinaurua)
- Nasduck
"Mä istun Erkinhajun kanssa bissellä Kurjessa. Sillä on stnan hyvä läppä. Se on kuin moottori, takova moottori. Kaverissä yhdistyy kaikki se jota itse haluaisin olla. Mutta minut on tuomittu."
Menen kuselle.- Nasduck
"Erkinhaju" ei ole virhelyönti, mutta se on hauska.
(Hauskaa naurua)
Kiitos tunnelman kuvauksista - olisinkin jossakin muualla, missä ihmiset tekevät ääntä ja liikkuvat omien tuntemattomien suunnitelmiensa mukaan.
Istun täällä huopatossutehtaalla kotona. Taustalla jauhaa The Voice ja pitkästyttävä ilta edessä.- Nasduck
Koita Bassoradiota. Mä en tule toimeen ilman sitä. Se kyllä on vidyn etäällä rockista,, mutta täyttää mun salaiset sopet hekumallaan.
- Nasduck
Nasduck kirjoitti:
Koita Bassoradiota. Mä en tule toimeen ilman sitä. Se kyllä on vidyn etäällä rockista,, mutta täyttää mun salaiset sopet hekumallaan.
Voice on ihan puutunut jäsen.
Nasduck kirjoitti:
Voice on ihan puutunut jäsen.
Bassoradio! Ei kuulosta minun jutulta. Hyvä olen ehtinyt totutella viuluun ja selloon..
- Nasduck
sxthsens kirjoitti:
Bassoradio! Ei kuulosta minun jutulta. Hyvä olen ehtinyt totutella viuluun ja selloon..
Sen pitäs kuulua nyt Oulussa, Turussa ja jossain muussa perseessä. Studio on Kluuvissa. Soittaa tod. mielenkiintoista maailmaa yli rajojen.
- Anonyymi00015
Huhhuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1192940Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161061Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63883Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51836- 52799
- 47684
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79655- 80626
- 50625
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614