Kallio kylpee illassa, rypee. Puolet Vantaan ja itäisten kaupunginosien nuorista kyselee tietä itseltään, että minne sitten, kun ei kuuluta keskustaan. Kaikki lumi on kadonnut, haihtunut ja hävinnyt mereen. Purot uivat. On niin lämmin että ei tunnista itseään, menneisyyttään tai tulevaa. Vedetään ja notkutaan, tapellaan ja nussitaan. Valot välkkyvät, jukeboksit kannetaan takaovista retrokämppiin ja tilalle stikataan hopeinen suffle. Muki mukin jälkeen gimmat nokittaa.
Stadi on niin gimis.
http://www.youtube.com/watch?v=e1R0a8Tz82o
Kadut
17
69
Vastaukset 17
- Nasduck
Mä en skidinä käsittänyt miten syvä etelän Alabama voi Kouvola olla.
(Keltin sillan kaiteella naurua)- Nasduck
Viinaa, seksiä & sufflea. Niistä on isot pojat tehty.
(Viiva nenässä -naurua) - pöntsylättäri
Kouvolass on moni joutunut raiskatuks. Siitä on monet kerrat varoitettu (jokin aika sitten) etteivät sinkkunaiset yksin kulkisi.
- Nasduck
pöntsylättäri kirjoitti:
Kouvolass on moni joutunut raiskatuks. Siitä on monet kerrat varoitettu (jokin aika sitten) etteivät sinkkunaiset yksin kulkisi.
"Huomaan oleilevani palstalla jossa kestosuosikkina toimii raiskausfantasiointi ja naisen Mogadissailu. Pidän pääni, sanoi giljotiini."
(Tsup -naurua) - pöntylättäri
pöntsylättäri kirjoitti:
Kyllä tuttavani kulkiessaan paljon porukassa kuuli juuri tuon varoituksen. Siitä oli mm. lehdissä. Moni joutui raiskatuksi ja jopa hengestään luopumaan.
- ?
Viiva nenässä?
- Nasduck
Niin, viiva nenässä.
- ?
Nasduck kirjoitti:
Niin, viiva nenässä.
No, siitä se taas lähtee. Maanantaina tulee taas valkotakit hakemaan.
Lopeta se imppaaminen. - Nasduck
? kirjoitti:
No, siitä se taas lähtee. Maanantaina tulee taas valkotakit hakemaan.
Lopeta se imppaaminen.Mulla ei ole fillaria mutta sen verran gillaa, että liimat jää nenuttamatta.
(Muovipussinaurua)
- Nasduck
"Mä istun Erkinhajun kanssa bissellä Kurjessa. Sillä on stnan hyvä läppä. Se on kuin moottori, takova moottori. Kaverissä yhdistyy kaikki se jota itse haluaisin olla. Mutta minut on tuomittu."
Menen kuselle.- Nasduck
"Erkinhaju" ei ole virhelyönti, mutta se on hauska.
(Hauskaa naurua)
Kiitos tunnelman kuvauksista - olisinkin jossakin muualla, missä ihmiset tekevät ääntä ja liikkuvat omien tuntemattomien suunnitelmiensa mukaan.
Istun täällä huopatossutehtaalla kotona. Taustalla jauhaa The Voice ja pitkästyttävä ilta edessä.- Nasduck
Koita Bassoradiota. Mä en tule toimeen ilman sitä. Se kyllä on vidyn etäällä rockista,, mutta täyttää mun salaiset sopet hekumallaan.
- Nasduck
Nasduck kirjoitti:
Koita Bassoradiota. Mä en tule toimeen ilman sitä. Se kyllä on vidyn etäällä rockista,, mutta täyttää mun salaiset sopet hekumallaan.
Voice on ihan puutunut jäsen.
Nasduck kirjoitti:
Voice on ihan puutunut jäsen.
Bassoradio! Ei kuulosta minun jutulta. Hyvä olen ehtinyt totutella viuluun ja selloon..
- Nasduck
sxthsens kirjoitti:
Bassoradio! Ei kuulosta minun jutulta. Hyvä olen ehtinyt totutella viuluun ja selloon..
Sen pitäs kuulua nyt Oulussa, Turussa ja jossain muussa perseessä. Studio on Kluuvissa. Soittaa tod. mielenkiintoista maailmaa yli rajojen.
- Anonyymi00015
Huhhuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891613Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841091Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39679
- 57646
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33558- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503