paljonko tienaa kaukolämpöasentaja/huoltoasentaja tunnille pk-seudulla?
siis mikä on ihan realistinen liksa mitä voi saada.
päivystyksistä ja muista tulee vissiin hiukan sit extraa?
olisin siirtymässä alalle ja alkupalkka olis 14eskoa/h mikä on aika naftsti.
muista hommista tosin kokemusta jo toistakymmentä vuotta...
kaikki tieto tervetullutta
asiallisia vastauksia pyydän.
kaukolämpöasentajan duuni
N.O.Hääppönen
2
476
Vastaukset
On sulla realiteetit sekasin jos luulet 14e tunnilta olevan naftsti kun et ole päivääkään kyseistä hommaa tehnyt. Sen sanon ettei sun kannata tuota hommaa ottaa vastaan ellet ole valmis ryömimään savessa ja paskassa.talvisin vittumaista hommaa varsinkin sillon kun tulee räntää taivaalta.
- ekavekara1888
eipä tolla 14e/h paljon juhlita nyky suomessa.. pitäisi kato elääkin. mutta en tarkoittanut että pitäisi saada heti ammattimiehen liksa,mitä he saavat? sen 14 tunnille sit vissiin..no onhan se yli tessin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2422961
- 591502
- 1001481
- 801168
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)1781008- 78970
- 60968
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40890Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja309840Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239790