50v

N50vN

No eikö 50v miehiä täällä oo vai onko kaikki ihan hukuksissa ; )Sellainen huumorintaj.joka sais minut nauramaa oikeen kunnolla : )Laitetaa suu korviin näin la-iltana,jooko : )

24

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko muita--

Kiinnostaisi tietää onko joku yli viisikymppinen nainen onnistunut löytämään kumppanin deitistä, ja jos niin miltä sivustolta?
      Itse olen kokeillut useampaa sivusto (olen nyt 51-v.) ja en enää kahteen vuoteen ole päässyt edes tapaamiseen asti kenekään kanssa.
      Ja huom. olen normaalipainoinen, ulkonäköni muutoinkin ok, viestejä kyllä tulee paljon, varsinkin kuvalliseen ilmoitukseeni. Mutta, jostain syystä vaan viestittely lopahtaa...

• Mies 50+

S24 treffit näyttävät lupaavilta. Ekat treffit viikossa 50 naisen kanssa. Kävijöitä runsaammin kuin odotin ja viesteihinkin vastataan toisin kuin täällä väitetään.

Hymyä löytyy vaikkapa chatista.

• vielä kerran

>>>onko joku yli viisikymppinen nainen onnistunut löytämään kumppanin deitistä, ja jos niin miltä sivustolta?

On, minä! :-) olen 54 v ja ennen kumppanin löytymistä ehdin tavata muutamia suunnilleen samanikäisiä miehiä.
        En ole varma oliko sivustolla merkitystä. Oma mieheni löysi profiilini interpals-kirjeenvaihtosaitilta, joka ei ole ensisijaisesti deittisivusto.
        Hän ei edes voinut viestittää minulle, kun olin rajannut asuinpaikan ulos kohderyhmästäni - mutta löysi ovelan sivureitin kommentoimaan tilapäivitystäni. Ja siitä se alkoi. :-)

• sdfdsfsdfsd

On meitä paljonkin.

Katselemme vain 30 vuotta nuorempia naisia,

• ::::))))))))))))))))

Katseluksi se varmaan jääkin, tuskimpa kukaan parikymppinen nainen lähtee kaltaistenne kurttanoiden kanssa treffeille...:))
      Mikään ei ole rumempi kuin yli 50- kalju, kurttuinen ukkeli, jolla kaikki roikkuu...Älkää hyvät keski-iän kukoistuksessa olevat 50 naiset surko jos tuollaiset ei teitä katsele, ruttunaama -ukkojen suomat katseet suosiolla nuorempien kestettäviksi..::)))

nm. viisikymppinen nainen, vain nelikymppisiä treffaava...

• sitä saa mitä tilaa

Sinusta tulee kurttuinen vanha ämmä, joka ei kelpaa yhdellekään miehelle, jollet rintasyöpään tms kuole ennen sitä ;)

• ::::::::::::::::::::
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Sinusta tulee kurttuinen vanha ämmä, joka ei kelpaa yhdellekään miehelle, jollet rintasyöpään tms kuole ennen sitä ;)

Rintasyöpä tulee jos on tullakseen, juuri vasta kävin seulonnassa eikä mitään vielä löytynyt,aion elää normaali elämää ja nauttia elämästäni, surematta mihin ehkä joskus saattaa sairastua!

• Voi tapoja
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Tuo oli niin älytön kommentti! Varo kuule,miehellä suurempi vaara tulla impotentiksi,eturauhasvaivaa sairastavaksi katekroituneeksi ruttanaksi! Häpeä!!

• aloittajalle

On niitä, menevät vaan nopeasti kuin "kuumille kiville". Ihan suomi24 treffipalstalla. Kuva kannattaa laittaa ja hyvä sellainen. Mutta kyllä sen huumorintajun lisäksi pitäisi löytyä ajan mittaan viriilimpääkin toimintaa...

• Merja Maa

Olen itse 55 v. ja tapasin vuosi sitten 58 v. miehen,jonka kanssa deittailtiin kevät ja kesä, käytiin eri paikoissa kotimaassa ja ulkomaillakin, esimerkiksi. Ihan kiva ja fiksu mies, mutta ongelmia oli tuolla viriiliyden puolella, josta hän ei mitenkään halunnut edes keskustella. Niinpä homma kuivui kasaan ja nimenomaan hänen taholtaan eli kesälomille mentyään ei enää kuulunutkaan mitään....!!?? No sitten halusin selityksen ja tavattiin yhden kerran ja hän vain mutisi, että ei taida oikein osata seurustella. Vikahan tietysti voi olla vain siinä, että minä en sitten kuitenkaan ollut hänelle sopiva, vaikea tietää, kun mies ei saanut sanottua.
        Ja huom ! Meillä kummallakaan ei ollut kuvaa sivustolla eli ei se kuva ole mitenkään ehdoton edellytys suhteen luomiselle. Jos laittaa itsestään rehellisesti pituuden, ruumiinrakenteen, luonteenkuvaukseen jonkin verran perusjuttuja ym. niin ei tule yllätyksiä. En voi ymmärtää miksi jotkut valehtelevat esim. ikänsä, tuleehan se kuitenkin ilmi tapaamisessa (ja joillain näkyy jo profiilitekstin ja otsikon kohdalla erona) ? Aikuisten ihmisten nyt pitäisi olla sen verran itsetuntoisia ja fiksuja, etteivät tässä kohtaa pelaa. Itse en edelleenkään aio laittaa kuvaani nettiin kaikkien näkyville, ja olen silti saanut yhteydenottoja miehiltä, joilla ei itselläänkään ole kuvaa ja se on minusta ihan OK.

• kertokaa oleellinen
        Merja Maa kirjoitti:

Olen itse 55 v. ja tapasin vuosi sitten 58 v. miehen,jonka kanssa deittailtiin kevät ja kesä, käytiin eri paikoissa kotimaassa ja ulkomaillakin, esimerkiksi. Ihan kiva ja fiksu mies, mutta ongelmia oli tuolla viriiliyden puolella, josta hän ei mitenkään halunnut edes keskustella. Niinpä homma kuivui kasaan ja nimenomaan hänen taholtaan eli kesälomille mentyään ei enää kuulunutkaan mitään....!!?? No sitten halusin selityksen ja tavattiin yhden kerran ja hän vain mutisi, että ei taida oikein osata seurustella. Vikahan tietysti voi olla vain siinä, että minä en sitten kuitenkaan ollut hänelle sopiva, vaikea tietää, kun mies ei saanut sanottua.
        Ja huom ! Meillä kummallakaan ei ollut kuvaa sivustolla eli ei se kuva ole mitenkään ehdoton edellytys suhteen luomiselle. Jos laittaa itsestään rehellisesti pituuden, ruumiinrakenteen, luonteenkuvaukseen jonkin verran perusjuttuja ym. niin ei tule yllätyksiä. En voi ymmärtää miksi jotkut valehtelevat esim. ikänsä, tuleehan se kuitenkin ilmi tapaamisessa (ja joillain näkyy jo profiilitekstin ja otsikon kohdalla erona) ? Aikuisten ihmisten nyt pitäisi olla sen verran itsetuntoisia ja fiksuja, etteivät tässä kohtaa pelaa. Itse en edelleenkään aio laittaa kuvaani nettiin kaikkien näkyville, ja olen silti saanut yhteydenottoja miehiltä, joilla ei itselläänkään ole kuvaa ja se on minusta ihan OK.

Laittakaa profiiliinne mitä haluatte, etenkin seksin saralla. On ihmisiä, joita se asia kiinnostaa erittäin paljon, joitakin ei ollenkaan ja kaikkea siltä väliltä. Tätä ei voi sanoa viaksi, vaan siitä tulee ongelma, kun erilaisen seksuaalisen vietin omaavat deittailevat.

• 2+16
        kertokaa oleellinen kirjoitti:

Laittakaa profiiliinne mitä haluatte, etenkin seksin saralla. On ihmisiä, joita se asia kiinnostaa erittäin paljon, joitakin ei ollenkaan ja kaikkea siltä väliltä. Tätä ei voi sanoa viaksi, vaan siitä tulee ongelma, kun erilaisen seksuaalisen vietin omaavat deittailevat.

Naisen ei kannata kirjoittaa sanaakaan seksistä. Seksin mainitseminen sokaisee miehet eikä heitä sen jälkeen kiinnosta lukea lainkaan mitä muuta nainen mieheltä/parisuhteelta toivoo.

• ei noin
        2+16 kirjoitti:

Naisen ei kannata kirjoittaa sanaakaan seksistä. Seksin mainitseminen sokaisee miehet eikä heitä sen jälkeen kiinnosta lukea lainkaan mitä muuta nainen mieheltä/parisuhteelta toivoo.

Ei se miehiä sokaise, jos kerrot, a) että et ole seksistä kiinnostunut, tai, b) olet vähän kiinnostunut, c) keskitasoa, d) keskitasoa enemmän.......... Kai nyt kuitenkin suurin osa on normaalilla ajattelukyvyllä varustettuja, jos seksihullut karsii pois. Jos et halua / kykene itseäsi ilmaisemaan, on turha valittaa, kun ei kohtaa oikeanlaista.

• Merja Maa
        kertokaa oleellinen kirjoitti:

Tässä minun tapauksessani taisi olla enemmänkin kiinni siitä, että kuten laulussa sanotaan ´mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään' eli erektio-ongelmasta. Vaan jos siitä ei voi edes keskustella niin minkäs teet...

• vnmölkjhgfdxc
        Merja Maa kirjoitti:

Tässä minun tapauksessani taisi olla enemmänkin kiinni siitä, että kuten laulussa sanotaan ´mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään' eli erektio-ongelmasta. Vaan jos siitä ei voi edes keskustella niin minkäs teet...

Siis teillä oli kuitenkin seksiä ja mies sitä halusi, mutta oli erektio-ongelma. Vai keksitkö asian ja siitä olisi pitänyt keskustella, varmasti toinen innostuu vatvomaan sellaista. Ehkä itse aiheutit, että tyypistä ei kuulu enään mitään. Kerro nyt seuraavalla kerralla heti viestittelyn alussa, että kaipaat seksiä, kun haluat siitä kuitenkin keskustella, kuten kerroit, joku toinen nainen olisi taas voinut olla iloinen, kun ei tarvitse seksiä harrastaa. Nyt tuli molemmille paha mieli.

• Merja Maa
        vnmölkjhgfdxc kirjoitti:

Siis teillä oli kuitenkin seksiä ja mies sitä halusi, mutta oli erektio-ongelma. Vai keksitkö asian ja siitä olisi pitänyt keskustella, varmasti toinen innostuu vatvomaan sellaista. Ehkä itse aiheutit, että tyypistä ei kuulu enään mitään. Kerro nyt seuraavalla kerralla heti viestittelyn alussa, että kaipaat seksiä, kun haluat siitä kuitenkin keskustella, kuten kerroit, joku toinen nainen olisi taas voinut olla iloinen, kun ei tarvitse seksiä harrastaa. Nyt tuli molemmille paha mieli.

Juu seksiä oli tai ainakin yritystä ja molemmat sitä halusi. Olisin siis halunnut keskustella siitä, miksi se ei onnistunut ja ehkä olisimme yhdessä löytäneet ratkaisun. Kai nyt on aika selvää, että kun on tapailtu ja seurusteltu muutama viikko, normaaliin kanssakäymiseen kuuluu seksi. En suinkaan sitä erityisesti halunnut vatvoa enkä keskustella nimenomaan seksistä, vaan tästä erektio-ongelmasta. En painostanut enkä tivannut, tietenkään, hienovaraisesti yritin asiaa lähestyä. Asia on miehelle varmaan herkkä, ymmärrän sen, mutta en voinut tietenkään yksin sille mitään. En ole tässä asiassa syyllinen, vaan nimenomaan halusin auttaa.

• niin väärin!
        Merja Maa kirjoitti:

Ja juuri nämä potenssiongelmista kärsivät 50-60 -vuotiaat ukot etsivät lastenlapsiensa ikäisiä naisia jos vaikka niiden kanssa seisoisi. ja oman ikäiset naiset kärvistelevät kiimoissaan kun eivät kelpaa samanikäisille, mutta onhan niitä nuoria kolleja joille kelpaisi paitsi että kaikki viiskymppiset naiset ei halua pelkkää sänkyseuraa vaan vakisuhteen.

• TiinaTuulia
        Merja Maa kirjoitti:

Juu seksiä oli tai ainakin yritystä ja molemmat sitä halusi. Olisin siis halunnut keskustella siitä, miksi se ei onnistunut ja ehkä olisimme yhdessä löytäneet ratkaisun. Kai nyt on aika selvää, että kun on tapailtu ja seurusteltu muutama viikko, normaaliin kanssakäymiseen kuuluu seksi. En suinkaan sitä erityisesti halunnut vatvoa enkä keskustella nimenomaan seksistä, vaan tästä erektio-ongelmasta. En painostanut enkä tivannut, tietenkään, hienovaraisesti yritin asiaa lähestyä. Asia on miehelle varmaan herkkä, ymmärrän sen, mutta en voinut tietenkään yksin sille mitään. En ole tässä asiassa syyllinen, vaan nimenomaan halusin auttaa.

Ollaankohan tapailtu samaa miestä? Pääkaupunkiseudulta, ja hänen profiilissaan kyllä ikä on valehdeltu vähän alemmas? Ongelma oli tuossa viriiliydessä.

Itse olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen keski-ikäinen nainen, ja ikäisteni ja vähän itseäni nuorempien miesten kanssa menee hyvin. Mutta tämä tapaus oli minulle kyllä liian vanha. Joten katseet nyt vähän nuorempaan mieheen päin.

Sattumalta osui silmiin tänään:
        http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012032915387810_se.shtml

• Mies 56 v
        TiinaTuulia kirjoitti:

Ollaankohan tapailtu samaa miestä? Pääkaupunkiseudulta, ja hänen profiilissaan kyllä ikä on valehdeltu vähän alemmas? Ongelma oli tuossa viriiliydessä.

Itse olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen keski-ikäinen nainen, ja ikäisteni ja vähän itseäni nuorempien miesten kanssa menee hyvin. Mutta tämä tapaus oli minulle kyllä liian vanha. Joten katseet nyt vähän nuorempaan mieheen päin.

Sattumalta osui silmiin tänään:
        http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012032915387810_se.shtml

Viriiliysongelma on ylimainostettu. Ethän myy sinisiä pillereitä ;-)

Palstan naiset ovat vain löytäneet pelimiehen, jolla sänky ei ole heti ensimmäisiä asioita.

• mies++50
        niin väärin! kirjoitti:

Ja juuri nämä potenssiongelmista kärsivät 50-60 -vuotiaat ukot etsivät lastenlapsiensa ikäisiä naisia jos vaikka niiden kanssa seisoisi. ja oman ikäiset naiset kärvistelevät kiimoissaan kun eivät kelpaa samanikäisille, mutta onhan niitä nuoria kolleja joille kelpaisi paitsi että kaikki viiskymppiset naiset ei halua pelkkää sänkyseuraa vaan vakisuhteen.

Höpö, höpö! Suin surminkaan en huoli alle 50-vuotiasta naista samojen vällyjen alle! On varma kanssa!

• Stondi
        Merja Maa kirjoitti:

Koen sympatiaa sinua kohtaan. Minulla on tasapainoinen avosuhde naisen kanssa, meidän suhteestamme puuttuu aito seksi. Puolisoni hormoonitaso on laskenut lähestyttäessä kuuttakymppiä. Syttyminen on heikkoa. Miehenä minua vaivaa, kun joudun turhan usein torjutuksi. Hienovarainen juttu, mielellään en painostaisi liikoja, jos toista ei kerran huvita. Muuten kanssakäymisemme on hyvää.

• DDT-For-Humanity

On joo, ja vielä pari vuotta alle.
      Mutta kun mä en ole näillä palstoilla sinua naurattamassa vaan etsimässä naista.

Kun näitä S24:n 45-50 vuotiaiden naisten nettideittailuja seuraa niin on se vaan todettava etteivät he tee yhtään mitään.

Kolem A4:n voimalla haeteaan oikeaa prinssiä ja romatiikkaa, mutta mitään ei pystytä tekemään itse.

Jees, lahna on passiivinen ja sitten vielä joku muukin.

• aloittajalle

Toisaalta (Merja Maa) kahden eri naisen kanssa ei seksi tunnu koskaan samanlaielta, ei varmaan naisesta kahden eri miehenkään kanssa. Tämä tuntuma vaikuttaa kyllä aika paljon miehen erektioon, olen itse huomannut. Ei ole koskaan liian hyvää, ei koskaan aivan järin huonoakaan. Asiat vaan on, eikä sitä useinkaan pysty opettelemalla parantamaan, menee vain maku...

Se mikä auttaa miestä on säännöllinen lantiopohjan lihasten harjoittelu, varsinkin jos on ollut taukoa suhteissa ja ainakin ennen pelannut. Omakohtainen kokemus tauon ja lihasharjoitusten jälkeen oli uskomaton yllätys - ja oikeanlaisen naisen - seisoi tuntikausia kuin kivitalo!

• vapaaherra

Minä ainakin voisin treffata samanikäistä neitokaista (itse olen 50 v.). Ja jos tapaaminen sujuu suotuisissa merkeissä niin mikä ettei toisenkin kerran...

Jopa ihan vakituiseen suhteeseenkin olisin valmis, jos sopivanoloinen neitokainen tulee vastaan.

Riittikö tämä vastaukseksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe