Siis olen vakuutusyrityksessä töissä ja sielä kaikki hoidetaan ihan pilkulleen, mutta työasiat vähän mietityttävät. Olen nimittäin vuokrafirman kautta ja työsuhdettani jatketaan aika puolen vuoden pätkissä. Onko tämä laillista? Muka tilapäinen tarve, mikä ei pidä paikkaansa.
Taidan lopettaa kohta, kaikki duunikaveritkin etsivät uutta työtä, niin hirveä paikka. Terveisiä vain!
Puolen vuoden pätkissä
Tumppis!
3
159
Vastaukset
- ogairgn
kaikki hoidetaan pilkulleen ja on hirveä paikka?
taitaa olla puhelinhommia länsisuomessa? - ap
Eteläsuomessa
- lukemista harrastava
Laillisuus riippuu, onko sinulla vuokrayrityksen kanssa määräaikainen vai toistaiseksi voimassa oleva työsopimus. Keskustele ammattiliiton asiantuntijoiden kanssa. Jos et ole jäsen, liity.
http://www.tem.fi/index.phtml?C=98033&s=2086&xmid=4569.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2761524/maan-tapa-muuttuu-vuokratyo-ei-enaa-riita-perusteeksi-tyosuhteen-maaraaikaisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007