Juu, eli oon 98-tyttö ja haluisin napakorun.
Ottaisin kaverini kanssa luultavasti Tampereella "Putkassa".
Onko kokemuksia siitä paikasta?
Entäpä millasia kokemuksia napakoruista?
Luin kyllä noi kaikki muut keskustelut, mutta tiedot oli vähän ristiriitaisia :)
Niin muuten onko kellään sitä ongelmaa, että farkun reuna hankais napakorua?
Kuinka yleistä ulos kasvaminen on?
NAPAKORU !
9
2807
Vastaukset
- putkassa
Siskoni teki siel kielikorun ja hyvä paikka on :)
- Lotteliutsi
okei (: kiitti vastauksesta !
- LÄVISTYS
Se on LÄVISTYS, ei pelkkä koru, vitun pissikset
- Lindamoi
Elikkäs Itellä on Napakoru ylhäällä ja alhaalla (: Mulla Oli se ongelma että farkut hankas mutta pistin aiva jotain väliin (: nyt ko ne on parantunut kokonaan kumpikin vaikka ei ole kuin 2 viikkoa ylemmästä ja alemmasta viikko , Niin ei tarvi enää pittää mitään välissä (: Se riippuu aivan Navan muodosta se että kuin nopiaa se kasvaa ulos.. Mutta epäilen ettei teille aleta laittamaan liikkeessä nimittäin on tullu se että alle 16 vuotiaat ei saa ees vanhemman luvalla. Ite oon 12 ja mulla on kaks kulmakorua , kaks huulikorua ja kaks napakorua ja mittään en oo liikkeessä laittanu ! (: Kannattaa tilata crazy factoryltä semmonen steriloitu koru ja neula nii varmasti onnistuu itekki tehä ! ((:
- evgfr
ensinnäki neuloja sais apteekista turvallisemmin ja napakoru ei varmaan parane 2 viikossa täysin :D ja on kuule itelläki lävistys. kasvakaa. ja alle 16 vuotiaat saa jos vanhempi on mukana.
- napakoru(ko)
Otin 14-vuotiaana napakorun eikä vanhemman tarvinnut olla mukana
- Lotteliutsi
LÄVISTYS: Kuule mä kutsun sitä ihan miksikä haluan, ja ihan hyvin kaikki tuntuu ymmärtävän mitä mä haen takaa --'
Lindamoi: Mä otan mieluummin lävistäjällä, kun rupeen mitään itte neulalla tökkimään :S Vaikka onkin kalliimpaa niin so?! Ja ainakin mä otan ekaks koruks ihan jonkun kunnon laadukkaan titaanikorun, enkä mitään 3 € crazy factoryn hilppeitä.
evgfr: Putkassa saa ottaa 15-vuotias ilman lupaa ja sitä nuoremmat lupalapun tai puhelinsoiton kanssa. Ei ne siell' tarkkaile mitään, että onko lupaa. Se on tullu todetuksi jo monen monen tutun kohdalla.
napakoru(ko): Ootko sä tykännyt siitä? Kauanko sulla paraneminen kesti? (: - blackieblack
HAITTAAKO HIKIJUMPPA NAPAKORUN PARANEMISTA? :O:O:O
- shjhkwsfkelg
kova hikoomine EI oo hyväks napalävärille. kannattaa paranemis aikana välttää hikitreenejä/saunassa käyntii, napa tulehtuu /voi tulehtua jos siihen menee hikeä ja kaikkea muuta likaa...
Uloskasvaminen ei oo kamalan yleistä... Tunnen vaan yhen ihmisen kenellä on kasvanut ulos napakoru, koska hän teki sen itse, siis vähän väärään kohtaan, ja se voi kasvaa ulos jos on vääräs kohdas. Kannattaa aina käyvä lävistäjällä ottaa ainakin napakoru, vaikka jokasen oma asiaha se on mut suosittelen lävistäjää koska just jos tekee vaikka millin väärään kohtaa reiän napaan, VOI halvaantua maha > keskivartalosta iha kokonaa alaspäi.
Mulla on itellä ollu n. ½vuotta napakoru, ja parantu kokonaan aluks ehkä kuukaudessa. mut sit rupesin näplää korua ja en pessy enää nii usein napaa, nii se meinas tulehtuu ja vähä mätiki. mut nyt rupesin pesemää ja ei oo enää mätiny. eli suosittelen lävistyksen pesemistä aika pitkäks aikaa- vaikka lävistäjältä saaduissa hoito-ohjeis voi lukee että esim 2kk riittää et huuhtelee 2-3krt päiväs. elä koske napakoruun siis. :D toivottavasti näistä oli jotai tietoo/apua ...
ps
tonne "3 € crazy factoryn hilppeitä" en nyt tullu tähä vittuilemmaan mutta itse asias crazy factoryn korut on paljon laadukkaampia/yhtä laadukkaita kun kalliit muualta tilattavat/ostettavat korut& sieltä sivustolta löytyy myös niitä hyviä kirurginteräs/titaanikoruja. ja vieelä siks ne on nii halpoja ,halvempiiki ku se 3e, koska ne korut tulee thaimaasta tehtaan hinnoilla, eikä niitä myy jälleenmyyjät, joidenka pitäisi saada saatanan paljo voittoo koruista:Dd eimul muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat7113224Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell776672Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."763837Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks463254Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k242885Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve392494Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3902130"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt861905- 631877
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil321791