Nörtti fetissin kirous

Nyt avaudun...Meillä oli bileet, johon kutsuin ihastukseni, sillä tuntui että sain vihdoin hänet tajuamaan, että olen kiinnostunut. No etkot menivät loisteliaasti ja eräs ystäväni soitti minulle, että hän on kaupungissa ja sovimme että tapaamme baarissa. Koko lössi lähti sitten baariin jatkoille, jossa tapasin ystäväni ja halasimme kuten tapana on ja lähdin vessaan. Kun palasin oli ihastukseni kadonnut ja selvisi, että hän oli vetänyt pultit ja lähtenyt lätkimään. Kuulemma olin johtanut häntä harhaan.
Että sellaista...Nörtit ovat oikeasti joskus ihan helvetin vaikeita.
Minä yritin, muuta en voi sanoa. Nyt sitten entrinen ihastukseni toteutti oman ennustuksensa, että pistät hänet friend zonelle...jos sillekään.

50

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huomasit varmaan ettei ole sinun tyyppiäsi. Sulla muistaakseni kirjoitusten perusteella paljon miespuolisia kavereita ja sun ihastus on sit yli mustasukkasta tyyppiä. Aika soppa olis teidän suhde.

• Hänen ongelmansa on lähinnä sairaanloisen huono itsetunto, josta se mustasukkaisuus ilmeisesti kumpusi.

• sillitrooli

Kerrotko nyt, kuten jenkki oikeussalidraamoissa sanotaan, the whole truth and nothing but the truth?

Naisten on usein kai vaikea huomata itsekään, miten yrittävät tarkoituksella laittaa miehen kamumieheksi.

• Minä en todellakaan halunnut hänestä kaveria.

• sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

Minä en todellakaan halunnut hänestä kaveria.

Jos osallistuisin johonkin tilaisuuteen, ja tuttu nainen jonka kanssa olisi ollut jotain pientä sielujen sympatiaa, halaisi tilaisuudessa jotain toista miestuttuaan, mutta ei minua, niin kyllä minäkin olettaisin joutuneeni friend zonelle. Tai toinen vaihtoehto, olettaisin joutuneeni pelinappulaksi.

• sillitrooli
        sillitrooli kirjoitti:

Jos osallistuisin johonkin tilaisuuteen, ja tuttu nainen jonka kanssa olisi ollut jotain pientä sielujen sympatiaa, halaisi tilaisuudessa jotain toista miestuttuaan, mutta ei minua, niin kyllä minäkin olettaisin joutuneeni friend zonelle. Tai toinen vaihtoehto, olettaisin joutuneeni pelinappulaksi.

Tarkennuksena vielä, että jos halattu mies olisi selkeästi pitkäaikainen kaveri, niin se on eri asia. Tässä tapauksessa näin ei kuitenkaan ilmeisesti ollut.

• sillitrooli kirjoitti:

Vaikka lisäisit joukkoon vielä, sen että nainen olisi tehnyt kaikkensa, että tajuaisit että hän on ihastunut sinuun ja olisitte tapailleet jo jonkun aikaa ja että nainen olisi tehnyt selväksi, että kyseinen halimies on hänen ystävänsä?

Minä en voi käsittää tuollaista käytöstä, miten kuvittelette koskaan pääsevänne suhteeseen? Tai ilmeisesti ette kuvittelke ja there lies the problem.

• sillitrooli

Vaikka lisäisit joukkoon vielä, sen että nainen olisi tehnyt kaikkensa, että tajuaisit että hän on ihastunut sinuun ja olisitte tapailleet jo jonkun aikaa ja että nainen olisi tehnyt selväksi, että kyseinen halimies on hänen ystävänsä?

Minä en voi käsittää tuollaista käytöstä, miten kuvittelette koskaan pääsevänne suhteeseen? Tai ilmeisesti ette kuvittelke ja there lies the problem.

Olen ollut suhteessa, mutta paljon useammin olen ollut pelinappulana tai tarkoituksellisesti kamumieheksi vedätettynä. Nykyään varon yleensä olemasta enää naisten "kaveri" ollenkaan. Se on niin loukkaava kokemus, että ihan sen välttämiseksi jo kannattaa vetää tietyt johtopäätökset tuollaisista tilanteista, vaikka siinä samalla menettäisikin kaikki mahdollisuudet siihen kyseiseen naiseen.

• sillitrooli kirjoitti:

Olen ollut suhteessa, mutta paljon useammin olen ollut pelinappulana tai tarkoituksellisesti kamumieheksi vedätettynä. Nykyään varon yleensä olemasta enää naisten "kaveri" ollenkaan. Se on niin loukkaava kokemus, että ihan sen välttämiseksi jo kannattaa vetää tietyt johtopäätökset tuollaisista tilanteista, vaikka siinä samalla menettäisikin kaikki mahdollisuudet siihen kyseiseen naiseen.

Minua loukkaa se, että minun niskoilleni laitetaan asioita, joita en ole tehnyt. Siksi en enää jatka tuskaisaa yrittämistä henkilön kanssa, jolla ei ole mitään aikomustakaan tulla puoli väliin vastaan.

• sillitrooli kirjoitti:

Tarkennuksena vielä, että jos halattu mies olisi selkeästi pitkäaikainen kaveri, niin se on eri asia. Tässä tapauksessa näin ei kuitenkaan ilmeisesti ollut.

Nimenomaan oli hyvä ystäväni, jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta.

• sillitrooli

Nimenomaan oli hyvä ystäväni, jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta.

Niin tai näin, ymmärrän hyvin, että mies on voinut ajatella tulleensa vedätetyksi. Onko niin vaikea käsittää sitä, kuinka paljon mies tulee vedätetyksi naisten taholta, jos ei ole mikään naisten keskuudessa erityisen suosittu mies?

• sillitrooli kirjoitti:

Niin tai näin, ymmärrän hyvin, että mies on voinut ajatella tulleensa vedätetyksi. Onko niin vaikea käsittää sitä, kuinka paljon mies tulee vedätetyksi naisten taholta, jos ei ole mikään naisten keskuudessa erityisen suosittu mies?

Totta kai käsitän mutta mitä minä voin asialle tehdä? Kuten sanottu, niin yritin ja kauan yritinkin mutta kun ei mene perille, niin ei mene.

• deft

Enempää et voi tehdä. Väärä ihastus. Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa.
        silli voi yrittää kertoa jotain muuta, mutta pelkillä omilla huonoilla kokemuksilla ei saada aikaan mitään todellista.

• deft
        sillitrooli kirjoitti:

Otan osaa. Niin sanotusti paska nakki. Ja vielä useasti.
        Naiset kyllä osaa olla tietoisesti katalia.
        Sama täällä. Tuon "kaveruuden" kanssa. Että vanhat tuttavat kyllä pidetään, mutta jos uusiin ihmisiin tutustuu, niin ei jaksa pelkästään panostaa siihen että ollaan "kavereita", koska naisilla on mahdollisuus olla kenen tahansa kaveri.

• Hyvä ihminen
        deft kirjoitti:

Enempää et voi tehdä. Väärä ihastus. Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa.
        silli voi yrittää kertoa jotain muuta, mutta pelkillä omilla huonoilla kokemuksilla ei saada aikaan mitään todellista.

"silli" On siinä palstalaista nimellä paiskattu! Hauskoja nämä palstan anonyymit kyllä. Siis sillitrooli ja kumppanit.
        No, pääasia, että on hauskaa ja jotakin tekemistä, sinkkuja kun ollaan. Nyyh.

• Nyt kävi näin
        sillitrooli kirjoitti:

No voihan toki niin ajatella. Ongelma ei silti mielestäni ollut gd:n toiminnassa, vaan siinä, ettei miehen itsetunto kestänyt edes sitä, että gd halasi toista miestä.

Onhan se kurjaa, jos tulee paha mieli, mutta minkäs teet. Itse sen miehen on jostain se itsetuntonsa kaivettava. Ei voi olettaa, että kaikki olisivat jatkuvasti varpaillaan ja paijaisivat, ettei mies vaan käsitä väärin. Ei kai siitä suhteestakaan mitään tulisi, jos jokainen tuttu mieskin olisi kirosana miehelle?

• eiteorito
        Nyt kävi näin kirjoitti:

No voihan toki niin ajatella. Ongelma ei silti mielestäni ollut gd:n toiminnassa, vaan siinä, ettei miehen itsetunto kestänyt edes sitä, että gd halasi toista miestä.

Onhan se kurjaa, jos tulee paha mieli, mutta minkäs teet. Itse sen miehen on jostain se itsetuntonsa kaivettava. Ei voi olettaa, että kaikki olisivat jatkuvasti varpaillaan ja paijaisivat, ettei mies vaan käsitä väärin. Ei kai siitä suhteestakaan mitään tulisi, jos jokainen tuttu mieskin olisi kirosana miehelle?

Halaaminen ei ole niin paljoa, että siitä pitäisi tulla mustasukkaiseksi. Riippuu tietysti vähän siitä, mitä muuta siinä tapahtuu. Ja siitä, tietääkö mies että se toinen mies on vain kaveri.

• sillitrooli
        eiteorito kirjoitti:

Halaaminen ei ole niin paljoa, että siitä pitäisi tulla mustasukkaiseksi. Riippuu tietysti vähän siitä, mitä muuta siinä tapahtuu. Ja siitä, tietääkö mies että se toinen mies on vain kaveri.

Ei se ole niin paljon, että pitäisi tulla mustasukkaiseksi. Mutta se on kuitenkin voimakas viesti, jos se tapahtuu tietyllä tavalla. Yrittäkää nyt ymmärtää, miltä tilanne voi tuntua miehen mielestä. Mies tulee tapaamaan ihastustaan. Ihastus ottaa vastaan kädenpuristuksella tai jotain vastaavaa. Vähän jutellaan. Sitten jonkin ajan päästä tarinan mies huomaa, kuinka ihastus menee moikkaamaan juuri saapunutta miestä. Ihastus halaa miestä lämpimästi ja alkaa jutella silmät säihkyen. Kun tämä on loppunut, ihastus lähtee muualle. Tarinan mies, siis ihastustaan katsomaan tullut, jää yksin johonkin seinänviereen.

Ei siitä mustasukkaiseksi tarvitse alkaa, koska mustasukkaisuus on useimmiten aika turha tunne (olen oppinut tällaisen vähitellen). Ei kuitenkaan ole mustasukkaisuutta vetää tilanteesta johtopäätöksiä. Yksi hyvin selkeä johtopäätös, minkä tarinan mies voi tuosta voi loogisesti vetää, on että ihastus ei olekaan kiinnostunut hänestä. Joko ihastus ei ole kiinnostunut hänestä yhtä paljoa kuin toisesta miehestä, tai luultavampaa, ihastus ei ehkä ole aidosti kiinnostunut kummastakaan heistä.

Miksi te yritätte selittää, että miehen ei pitäisi päätellä tällaista?
        Yleensähän naiset syyttävät miehiä roikkumisesta ja stalkkaamisesta. Eikö mies, joka ottaa vaarin naisen vinkistä, siis välinpitämättömästä käyttäytymisestä, ole hyvä mies kun ei jää roikkumaan?

• sillitrooli kirjoitti:

Ei se ole niin paljon, että pitäisi tulla mustasukkaiseksi. Mutta se on kuitenkin voimakas viesti, jos se tapahtuu tietyllä tavalla. Yrittäkää nyt ymmärtää, miltä tilanne voi tuntua miehen mielestä. Mies tulee tapaamaan ihastustaan. Ihastus ottaa vastaan kädenpuristuksella tai jotain vastaavaa. Vähän jutellaan. Sitten jonkin ajan päästä tarinan mies huomaa, kuinka ihastus menee moikkaamaan juuri saapunutta miestä. Ihastus halaa miestä lämpimästi ja alkaa jutella silmät säihkyen. Kun tämä on loppunut, ihastus lähtee muualle. Tarinan mies, siis ihastustaan katsomaan tullut, jää yksin johonkin seinänviereen.

Ei siitä mustasukkaiseksi tarvitse alkaa, koska mustasukkaisuus on useimmiten aika turha tunne (olen oppinut tällaisen vähitellen). Ei kuitenkaan ole mustasukkaisuutta vetää tilanteesta johtopäätöksiä. Yksi hyvin selkeä johtopäätös, minkä tarinan mies voi tuosta voi loogisesti vetää, on että ihastus ei olekaan kiinnostunut hänestä. Joko ihastus ei ole kiinnostunut hänestä yhtä paljoa kuin toisesta miehestä, tai luultavampaa, ihastus ei ehkä ole aidosti kiinnostunut kummastakaan heistä.

Miksi te yritätte selittää, että miehen ei pitäisi päätellä tällaista?
        Yleensähän naiset syyttävät miehiä roikkumisesta ja stalkkaamisesta. Eikö mies, joka ottaa vaarin naisen vinkistä, siis välinpitämättömästä käyttäytymisestä, ole hyvä mies kun ei jää roikkumaan?

Et kuvaa tapahtunutta tilannetta. Enkö jo kertonut että olimme jo tapailleet jonkin aikaa...ei ihastuksen kanssa mitään kättä puristella. En jättänyt ihastustani huomiotta ja ainoa hetki kun jätin hänet yksin olli se vessassa käynti.

"Miksi te yritätte selittää, että miehen ei pitäisi päätellä tällaista? "

Riippuu tilanteesta mutta voisitko kertoa miten olisin voinut tehdä tilannetta yhtään paremmaksi? Olisiko joka minuutin välein pitänyt vakuuttaa "Älä huoli, tykkään susta vielä"...sellainen mies jonka seurassa pitää jatkuvasti pelätä, että toinen saa hermoromahduksen, ei ole mukava olla.

• eiteorito kirjoitti:

Tiesi tässä tapauksessa.

• sillitrooli

Et kuvaa tapahtunutta tilannetta. Enkö jo kertonut että olimme jo tapailleet jonkin aikaa...ei ihastuksen kanssa mitään kättä puristella. En jättänyt ihastustani huomiotta ja ainoa hetki kun jätin hänet yksin olli se vessassa käynti.

Riippuu tilanteesta mutta voisitko kertoa miten olisin voinut tehdä tilannetta yhtään paremmaksi? Olisiko joka minuutin välein pitänyt vakuuttaa "Älä huoli, tykkään susta vielä"...sellainen mies jonka seurassa pitää jatkuvasti pelätä, että toinen saa hermoromahduksen, ei ole mukava olla.

Meinaatko siis, että olette viettäneet aikaa jo yhdessä, ja suudeltukin on tai jopa harrastettu seksiä?

• sillitrooli kirjoitti:

Meinaatko siis, että olette viettäneet aikaa jo yhdessä, ja suudeltukin on tai jopa harrastettu seksiä?

Meinaan että olimme viettäneet aikaa yhdessä eli tapailleet ja suudelleetkin.

• Orion Pharma

Kerro nyt mikä on se OIKEA syy että kiinnostut tuollaisista aroista nörteistä? Ei tuollainen ole normaalia.

• sillitrooli

Sitten se on eri asia. Ehkä mies pelästyi kokemattomuuttaan, että olet jättämässä hänet. Vaikka edelleen on kyllä pakko sanoa, että ei se välttämättä kovin varma tunnelma olisi itsellänikään, jos menen naista (jonka miellän jo melkein tyttöystäväksi) tapaamaan johonkin, ja sitten siinä on lauma miehiä ympärillä varsin intiimin näköisesti. Naisilla on kumma tapa väittää kaikkea mustasukkaisuudeksi. Omalta puoleltani voin sanoa, että mustasukkaisuutta, siis sellaista raivoa, en tunne enää pahemmin muuta kuin jos siihen on oikeasti syytä. Sen sijaan osaan kyllä edelleen laskea 1 1 yhteen, eli jos tapailen jotain naista, ja se hengaa mieluummin toisten miesten kanssa, niin vedän johtopäätöksen, että en kelvannut.

En ole varma, mitä olisin itse tehnyt tuossa tilanteessa. En olisi rynnännyt pois, se on selvä. Mutta luultavasti olisin tullut varautuneemmaksi, ja vähän tarkkaillut jatkossa, että onko niin että taas on nainen ottanut minut vain pelinappulaksi.

• ......
        sillitrooli kirjoitti:

Sitten se on eri asia. Ehkä mies pelästyi kokemattomuuttaan, että olet jättämässä hänet. Vaikka edelleen on kyllä pakko sanoa, että ei se välttämättä kovin varma tunnelma olisi itsellänikään, jos menen naista (jonka miellän jo melkein tyttöystäväksi) tapaamaan johonkin, ja sitten siinä on lauma miehiä ympärillä varsin intiimin näköisesti. Naisilla on kumma tapa väittää kaikkea mustasukkaisuudeksi. Omalta puoleltani voin sanoa, että mustasukkaisuutta, siis sellaista raivoa, en tunne enää pahemmin muuta kuin jos siihen on oikeasti syytä. Sen sijaan osaan kyllä edelleen laskea 1 1 yhteen, eli jos tapailen jotain naista, ja se hengaa mieluummin toisten miesten kanssa, niin vedän johtopäätöksen, että en kelvannut.

En ole varma, mitä olisin itse tehnyt tuossa tilanteessa. En olisi rynnännyt pois, se on selvä. Mutta luultavasti olisin tullut varautuneemmaksi, ja vähän tarkkaillut jatkossa, että onko niin että taas on nainen ottanut minut vain pelinappulaksi.

Mulla on kyllä parikin kokemusta jossa "tapailen" jotain naista ja sitten hän esittelee jonkun uuden miespuolisen kaverinsa jonka kanssa hän alkaa viettää yhä enemmän aikaa ja ottaa mukaan aina kun kutsut hänet jonnekin ja saan kuulla että he ovat "vain kavereita", kunnes hyvin pian minun tapaamisehdotuksiin alkaa tulla välttelyä, kaikenlaisia kiireitä ja tekosyitä, ja viimeistään parin kuukauden päästä seurustelevat tuon toisen miehen kanssa.

Naisiin ja heidän sanomisiinsa ei noin yleisesti ole luottamista.

• sillitrooli
        ...... kirjoitti:

Mulla on kyllä parikin kokemusta jossa "tapailen" jotain naista ja sitten hän esittelee jonkun uuden miespuolisen kaverinsa jonka kanssa hän alkaa viettää yhä enemmän aikaa ja ottaa mukaan aina kun kutsut hänet jonnekin ja saan kuulla että he ovat "vain kavereita", kunnes hyvin pian minun tapaamisehdotuksiin alkaa tulla välttelyä, kaikenlaisia kiireitä ja tekosyitä, ja viimeistään parin kuukauden päästä seurustelevat tuon toisen miehen kanssa.

Naisiin ja heidän sanomisiinsa ei noin yleisesti ole luottamista.

Juuri sellaisia kokemuksia minullakin on, että naiset käyttävät nimitystä "kaveri" hyvin laajasta skaalasta erilaisia ihmissuhteita. Ei ole luottamista ei, ainakaan ihmissuhdeasioissa.

• Verta vuotava pillu

Totta kai käsitän mutta mitä minä voin asialle tehdä? Kuten sanottu, niin yritin ja kauan yritinkin mutta kun ei mene perille, niin ei mene.

Miksi sinä vessassa kävit ? Vaihtamassa siteitä ?

• Opijo

Minua loukkaa se, että minun niskoilleni laitetaan asioita, joita en ole tehnyt. Siksi en enää jatka tuskaisaa yrittämistä henkilön kanssa, jolla ei ole mitään aikomustakaan tulla puoli väliin vastaan.

Ei kannata menkkahuuruissa järjestellä bileitä.

• ei noista tiedä

Tulipa vaan mieleeni, että jospa hän ei ollutkaan niin kiinnostunut kuin antoi ymmärtää ja nyt tämän "tapauksen" myötä sai syyn jättää leikin kesken.

• major stryker

Ei nörttejä kutsuta bileisiin t: nörtti.

• Paitsi minun bileisiini.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Paitsi minun bileisiini.

Sori mutta näin nyt vain on. Mitä vikaa nörteissä on, teen joka päivä hommia nörttien kanssa ja olen itsekkin sosiaalinen nörtti eli giikki.

• hipsterism

• Ja lisättäköön, että tämä on siis vastaavanlaisten ongelmien jatkumo, eikä yksittäistapaus. Hän on siis sama tyyppi, jolla on niitä fobioita ja itsetunto-ongelmia.
      Harmi, sillä muuten tosi mukava ja hauska tyyppi ja söpö kuin nappi. Ja siedän kyllä heikkoutta mutta en sitä, ettei voi hetkeäkään olla normaalisti ilman "nyt laitoit minut friend zonelle" tai "et sinä voi minusta oikeasti tykätä" heittoja.

Ja ymmärrän, että näistä taakoista voi olla vaikea päästä eroon mutta ennen kuin niistä tulee edes vähän laimeampia, niin ei ole valmis suhteeseen.

• sillitrooli

No miten itse kokisit, jos sinulla olisi ollut juttua jonkun miehen kanssa, ja sitten kun kohtaisitte joissain bileissä, niin hän vaikkapa tuijottelisi jatkuvasti sinun kaverisi persettä kieli pitkällä, mutta ei kiinnittäisi sinuun huomiota ollenkaan sillä tavalla?
        Tulisiko olo, että tästä se alkaa, meidän juttumme?

• sillitrooli kirjoitti:

No miten itse kokisit, jos sinulla olisi ollut juttua jonkun miehen kanssa, ja sitten kun kohtaisitte joissain bileissä, niin hän vaikkapa tuijottelisi jatkuvasti sinun kaverisi persettä kieli pitkällä, mutta ei kiinnittäisi sinuun huomiota ollenkaan sillä tavalla?

Minua ei häiritse kaverin kanssa halaaminen. Tuo sinun hypoteettinen tilanteesi on täysin erillainen. Vai onko mielestäsi sama halata omaa ystävääsi kuin tuijottaa kiimaisesti kummanisi kaveria ja jättää hänet itse täysin huomiotta?

• Kyselen taas
        sillitrooli kirjoitti:

No ei varmasti tuntuisi kivalta ainakaan minusta. Miten tämä silti liittyy ko. tapaukseen, kun mitään tuollaista ei tainnut tapahtua? Kärjistätkö nyt taas tarkoitushakuisesti, vai kerrotko nyt jostain omasta kokemuksestasi?

• .,.,.,.,.

Ei ATM:mät ole suotta yksin. He eivät yksinkertaisesti ole siihen kykeneviä (joitain poikkeuksia lukuunottamatta).

• "Ja ymmärrän, että näistä taakoista voi olla vaikea päästä" mistä taakoista?

"et sinä voi minusta oikeasti tykätä" taidatte olla molemmat aika nuoria tai sit aika lapsellinen tyyppi.

Otetaanpa loppuun sit ihan perus palsta kyssärit. Luuletko että hän on atm tai peräti hc-atm?

• "mistä taakoista?"

Menneet huonot kokemukset, itsetunto-ongelmat jne.
        Olen suhteellisen nuori ja hän on minua kaksi vuotta nuorempi. Mutta hauskin juttu tässä on, että olen kuullut saman aiemminkin eri henkilöltä.
        Hän on suht kokematon.

• :)))

Yritänpä samaistua tähän mieheen, mistä loukkaantuminen voi johtua.

Näytätkö tunteesi häntä kohtaan vain kahdestaan, mutta kavereiden läsnäollessa salaat ne ja mies muuttuu ilmaksi.

Jos röyhkeämpi mies tulee imartelemaan ja yrittämään sinua hänen läsnäollessaan otatko imartelut vastaan selvästi vaikuttuneena, mikä antaa signaalin että nautit enemmän vieraiden miesten imartelusta kuin kunnioitat tätä miestä? Oletko varma että kaveri jota halasit ei sanonut jotain sellaista, mikä ei ollut vain kaverillista ja tyydyit kihertämään tälle tyttömäisesti?

Selotuksesi on kuitenkin niin epämääräinen, että joko hän on liian yliherkkä tai sinulta puuttuu herkkyyttä ottaa hänet huomioon tällaisissa asioissa.

• "Näytätkö tunteesi häntä kohtaan vain kahdestaan, mutta kavereiden läsnäollessa salaat ne ja mies muuttuu ilmaksi."

Negative

"Jos röyhkeämpi mies tulee imartelemaan ja yrittämään sinua hänen läsnäollessaan otatko imartelut vastaan selvästi vaikuttuneena, mikä antaa signaalin että nautit enemmän vieraiden miesten imartelusta kuin kunnioitat tätä miestä?"

Röyheät lisma miehet ovat ällöttäviä, joten naamani olisi varmaan norsun vitulla.

"Oletko varma että kaveri jota halasit ei sanonut jotain sellaista, mikä ei ollut vain kaverillista ja tyydyit kihertämään tälle tyttömäisesti?"

:'D positive

• gloriana_demeter kirjoitti:

"Näytätkö tunteesi häntä kohtaan vain kahdestaan, mutta kavereiden läsnäollessa salaat ne ja mies muuttuu ilmaksi."

Negative

"Jos röyhkeämpi mies tulee imartelemaan ja yrittämään sinua hänen läsnäollessaan otatko imartelut vastaan selvästi vaikuttuneena, mikä antaa signaalin että nautit enemmän vieraiden miesten imartelusta kuin kunnioitat tätä miestä?"

Röyheät lisma miehet ovat ällöttäviä, joten naamani olisi varmaan norsun vitulla.

"Oletko varma että kaveri jota halasit ei sanonut jotain sellaista, mikä ei ollut vain kaverillista ja tyydyit kihertämään tälle tyttömäisesti?"

:'D positive

Hei oikeasti jos vituttaa, niin kerro mikä mättää.

• miesotusmössö

No entä jos olisit vaikkapa mennyt suoraan hänen puheilleen, ei me miehet ymmärretä vihjeitä ollenkaan. Toisaalta jos hän noin herkästi vetää herneen nenään niin kyllä hän silloin saa syyttää itseään homman kaatumisesta. Itse olen kanssa jonkin tason nörtti ja ihan pihalla olen itsekin naisten suhteen.

No mut kyllä niitä nörttejä piisaa tässä maassa.

• Koska tämä on vain viimeisin ongelma, enkä jaksa enää yrittää.
        Nörtit ovat parhaimmillaan ihania mutta usein pinnan alla on itsetunto-ongelmia ja nörtit ihan määritelmällisesti ovat sosiaalisesti kömpelöitä.

En tiedä miten muuten olisin voinut hommaa lähestyä kuin olemalla rehellinen. En siis "vihjaillut" vaan sanoin ihan suoraan mitä tunsin. Ei uskonut, joten kerroin uudelleen ja uudelleen ja nyt en jaksa enää.

On ihan hyvä huomioida että toisia on helppo syyttää mutta joskus ongelmat ovat ihan itse aiheutettuja.

• Pääkalloluolasta

"Sille jota halataan annetaan myös pillua."

Vanha viidakon sanonta.

• :D Viidakossa elää näköjään idootteja.

• Nytkö sen

:D Viidakossa elää näköjään idootteja.

vasta huomasit. Ihmisviidakko on täynnä idiootteja!

• Ei noin

Kamunaisten kanssa vaihdellaan aina kielareita ja nukutaan lusikassa. Ei se mitään tarkoita. Jos joku nörtti siitä vetää herneen nenään niin pidän huolen että tuo nörtti ei kamunaisteni kanssa tule olemaan enää missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      3014
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2834
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1829
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      190
      1731
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1536
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1493
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      103
      1466
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1279
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1235
    Aihe