Ajatukset sekaisin :s

soutaahuopaa

Kirjoittelinkin täällä aikaisemmin kaukosuhteesta jossa oltiin netissä tutustuttu ja viime hetkellä ennen näkemistä tyttö oli alkanut perumaan että ristiriitaiset ajatukset, että haluaako enään mitään. Välimatkaa siis olisi ollut aika paljon 480 kilsaa ja oltiin tutustuttu netissä / puhelimitse se 3 kk.

Noh viime vkl päätin sitten että nyt kaikki tai ei mitään lähden tytön paikkakunnalle, en kysynyt tytöltä mtn ilmoitin vain että olen tulossa. En nähnyt vain muuta vaihtoehtoa kun en saanut enään netin kautta ja puhelimetse enään mitäänn selkoa kun hän ei osannut päättää haluaako nähdä vai ei. Ja hän siis halusi nähdä 2 kk ajan kun tutustuttiin niin ehdottomasti kun tykkäsi minusta netin perusteella, mutta tilanne muuttui kuukausi sitten.

Noh viime torstaina saavuin sitten vihdoin ja viimein tytön paikkakunnalle, ilmoitin hänelle että olen siellä ja nyt olisi mahdollista nähdä. Alun epäröinnin jälkeen tyttö suostui näkemään ja sanoi minulle että "on kuitenkin koko ajan tykännyt minusta, ja on ollut outo sen takia kun on koittanut lopettaa väkisin tykkäämistä" . Sovittiin että nähdään siitä seuraavana iltana kun ei kerennyt enään samana iltana kun saavuin, olin hotellissa yötä.

Näkeminen koitti vihdoin ja viimein, oltiin semmonen 3 tuntia kävelyllä. Tyttö oli kaikkea sitä mitä odotinkin, ja tyttökin sanoi pitävänsä minusta edelleen senkin jälkeen kun oltiin nähty kasvotusten. Suudeltiin moneen otteeseen treffien aikana, ja sovittiin että nähdään uudelleen ja katsotaan mitä tästä tulee.

Seuraavana päivänä sitten näkemisestä tytöllä oli tuparit kotonaan. Ja koitin tavottaa tyttöä puhelimitse pitkin iltaa. Vastailikin kun kerkesi, mutta jossain vaiheessa vastailu loppui viesteihini. Ja todella itsellä alkoi hiipiä pelko puseroon että mitä jos hän löytääkin sieltä jonkun.

Noh pelot sitten osottautui oikeaan, saan aamulla tytöltä viestiä että ei muista illasta juuri mitään, paitsi että oli mennyt sänkyyn jonkun jätkän kanssa. Sanoi syyksi, että "saahan sitä muitakin vielä katella" .

En todella ymmärrä tuommoista että edellisenä päivänä vielä suutelee mun kanssa treffeillä, sanoo että on edelleen tunteita ja sovittiin että nähdään uudelleen. Sitten seuraavan päivänä hyppää sänkyyn toisen jätkän kanssa.

Kyllä niinkun en todella tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä enään, vai olisiko tuo monenkaan mielestä hyväksyttävää että tapailuvaiheessa hypätään jonkun muun kanssa sänkyyn ?

Itselläni ainakin tuli tuosta todella paha mieli ja sanoin tytölle että eipähän tarvi enään nähdä. Ja jos tuo on tytön asenne tähän niin en näe että itselläni olisi mitään mahdollisuutta kun asun näin kaukana kun hän ei halua vielä päättää kenet haluaa.

Itse olen siis 20 v ja tyttö 18 v.

3

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiireinen mutta kokenut mies vastaa sinulle, että oikein sanoit hänelle, että et halua nähdä, vaikka onkin varmaan tunteita sinullakin. Tuo on niin halpamainen ja törkeä teko sua kohtaan, että jätä tuollainen nainen omaan arvoonsa. Hän on jo näin nopeasti loukannut sua pahasti ja osoittanut olevansa epäluotettava tapaus. Olet vielä niin nuori mies, että kyllä saat vielä parempia naisia tai sen yhden hyvän naisen, lupaan sen. =)

    • Tsemppiä!

      Olen samaa mieltä, löydät paremman. Nyt tietysti tuntuu pahalta, ikävä olo sun puolesta mullakin, mutta luottamus on kuitenkin suhteen perusta. Kohti uusia tuulia siis! Ja hei, runsaasti tsemppiä, että sun olo helpottuu pian. Ei oo ollenkaan mukavaa tulla petetyksi tuolla tavalla. Vaikutat itse kuitenkin rehelliseltä ja mukavalta tyypiltä, joka olis ollut valmis panostamaan kaukosuhteeseenkin.

    • juu1234

      Ei hemmetti :/ Voimia sulle, toi tuntuis tosi pahalta kenestä hyvänsä :S

      Löydät varmasti paremman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe