TV-tähdeksi Sinkkuristeilyllä?

Haluatko tulla tv:stä tutuksi ja kokea ainutlaatuisen elämyksen lemmenlaivalla? Suomi24:n Sinkkuristeilyillä kuvataan kevään ja syksyn aikana deittiohjelmasarjaa valtakunnalliselle televisiokanavalle.

Ilmoittaudu ohjelmaan ja ota kuvausryhmä mukaan etsimään kanssasi rakkautta.
http://www.suomi24.fi/sinkkulaiva

14

2992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "etsitkö seksiä" tuolla linkissä - tiesittekö, että seksin kauppaaminen on rikollista...
      ylläpidon sutenöörit..

    • Muuten mukana

      Muuten voisin risteilylle lähteäkin, mutta ajatus "tv-tähteydestä" ei houkuta.

      Lisäksi uskon tämän tuovan laivan täyteen "ei-toivottua" tyhjäpäistä wannabe-julkkis -ainesta.

    • oeoeoeoe

      onko mahdollista ilmoittautua vielä parin kk päästä kunnes täytän 18 ?

    • jaah?!

      Voi luoja... Ai että ilmaiseksi tahkoamaan rahaa teidän firmalle, vai? Minä ainakin mitä olen laivaristelyillä käynyt, niin olen välttänyt juuri kaikkia tollasia,missä saattaa joutua kuvatuksi...Juu, olen huomannut, että jossakin kanavalla alkaa joku sarja, jossa kuvataan ihmisten "parinhakua" laivalla. Ette sitten enää alemmaksi voi vajota, maksakaa niille julkisuudenhakuisille ihmisparoille sitten edes esiintymispalkkio!

      Juuri yhtä halveksuttavaa Aller- tyyliä, kuin koko tämä teidän Suomi24-"keskustelufooruminnekin": sellaiseen esim. ette puutu, että joku viestinnän tasolta rikollisporukka vainoaa nimettömällä pelottelu- ja herjaviestinnällä julkisella tällaisella keskustelupalstallanne vuosia keskustelupalstanne täyteen minua viatonta nimetöntä kirjoittajaa, jolle minulle sitten vielä, kun omalla nimelläni soitan teidän asiakaspalveluun, että mitä voi tehdä, kun saa tuntemattomilta pelkkää silkkaa sikailu- ja kiusaamisviestintää julkisella palstallanne, vaikka ei ole henkilöstäään edes avautunut (kun laillistahan teidän foorumille on näin nimettömänä kirjoittaa), eikä tunne herjaajia, niin sanotaan, että " me emme puutu käyttäjien välisiin riitoihin". Joo, sen ymmärrän, että ette puutu "käyttäjien välisiin riitoihin", mutta ei vaan taida olla mitään "käyttäjien välistä riitelyä", jos ja kun sellaista ainoastaan keskustelupalstalle kirjoittanutta sivullista nimetöntä kirjoittajaa, kuin olen esimerkiksi nimetön henkilötön minä, teidän saittinne _jäseniksi liittyneet_ vainoavat herjaviestinnällä, vaan katsoisin että siinä kyseessä lienisi aika yksipuolisesti minuun kirjoittajien henkilöitä tietämättömään kohdistuva solvaus... Ja noin 2000 mun asiallista viestiä on poistatettu foorumiltanne: en ymmärrä miksi, kun olen akateeminen ihminen ja osaan kyllä kirjoittaa siten, että viestinnässäni ei koskaan ole mitään asiatonta.

      Voi sääli. Itse en ikinä lähde Suomi24- risteilylle, jos muka ne samat ääliöt jotka palstoillannekin kirjoittaa, on myös sellaisilla... Ainoastaan vilpitön pelon tunne kun on ainoa tunteeni, mikä teidän keskustelupalstoja lukiessa herää, eikä ainakaan minkäälainen tarve etsiä seuraa, tutustua yhteenkään tältä foorumilta tai etsiä kumppania.

      Big Brotherissakin vissiin sentään edes yksi ihminen saa sen jonkun voittosumman? Mitä ne ihmisparat saa, jotka teidän sarjaan ilmoittautuu?

    • ........

      Paljonko se näyttelijän palkka on näistä hommista?

    • mukana ohjelmassa

      zero!!

    • kiiperi9877

      Miten te muutes takaatte sen, ettei kukaan tahtomattaan joudu telkkariin. Itse olen lähdössä risteilylle, mutten missään nimessä halua telkkariin, edes taustahahmona.

      • Linda

        Samaa täälläkin mietitään... kamun kanssa huvittais lähteä toukokuun Europa-risteilylle, mutta kummallakaan ei pienintäkään intoa joutua kameroiden eteen. (edes sivustakatsojana) Kuvataanko tätä vielä, vai voiko sinne huoleti varata reissun jos linssiluteilu ei kiinnosta?


    • toni.

      Ei kuvata.

    • ---

      Samaa täällä mietitään, sinkkuristeily varattu ja siellä vaikkapa pikadeitti kiinnostaisi, mutta todellakaan emme ole osallistumassa jos kamerat kuvaavat vieressä.

      Toivottavasti ei enää kuvata, nykyään sinkuilla muutenkin jo hankalaa kun tutut ihmettelevät etteikö se nyt ketään löydä.. siihen päälle vielä julkinen esittäytyminen tuollaisessa ohjelmassa, huh, ei kiitos!

    • Linda

      Laitoin Tallinkille kyselyä ja vastasivat ettei kuulemma kuvata enää. :)

    • rumamies

      Mä oon hakenyt ohjelmaan mut oon kai liian ruma joten mua ei kepuutettu. Tv ssä on aina naamaraja joten ei sinne rumat pääse.

      • ruma1

        Eihän tuossa ohjelmassa muuta olekaan kuin rumia.


    • 1319

      Aika surkeaa hävetä itseään niin paljon että etukäteen jo pelkää joutuvansa kameraan. Perinteistä suomalaista itsetuntoa. Vaikka paska ohjelmahan tuo kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe