Aloitin siis tänään. Noudatan orjallisesti siinä olevaa reseptiä mitä tulee syömisiin. Nyt olen miettinyt, kun nälkä alkaa hiipimään, että onko kaikki hedelmätkin kielletty? Reseptissä ei tosiaankaan ole yhtäkään hedelmää, joten miksi ne on kiellettyjen listalla?
Olen Jutan dieetillä
4
323
Vastaukset
- pööpööööööö
ne on täysin kielletty niiden sisältämän hedelmäsokerin vuoksi!
- Nyt ihannepainossa
Ei voi tulla nälkä jos noudattaa ohjeita! Hedelmissä on paljon hiilihydraatteja siksi niitä ei syödä!! Itse olen noudattanut diettiä yli 10 viikkoa (2 vapaapäivää, mut ei mässäilyä) ja olen laihtunut lähes 9 kg.
Elämäni helpoin dietti ja mikä parasta lihakset ovat pysyneet ja läskit lähteneet :)) - resepti???
Jos tämä ruokavalio on ilmainen, viitsiikö joku lähettää tai linkittää muillekin? Kiitos.
- myös juttailija...
Googleta go fat go. löytyy sillä ruokavaliot, kunhan jaksaa vähän etsiä :) esim. http://parempimina.wordpress.com/2010/08/25/go-fat-gon-naisten-ruokavalio/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286