Kuparikierukka ja antibiootti "flooraan"

Olen nyt laitattamassa kuparikierukkaa, koska en halua enkä uskalla ottaa hormoneja. Papa otettiin tammikuussa, kun olin vaihtamassa e-pillereitä, koska ensimmäiset aiheutti kuivuutta ja ilmeisesti sitä kautta tulehdusta pimppiin. Oireet oli epämääräset, ei lähteneet hiivalääkkeillä, mut lähti lopulta jogurtin, siankärsämön ja yhdynnän "välttelyn" avulla (joojoo, voi kuulostaa hassulta...). No kun nyt otin puheeksi sen kierukan laiton, sanoivat et se tammikuinen papa-koe oli ykkösluokkaa, mut "Oli vähän flooraa" "voi joskus omatkin bakteerit vähänvilliintyä" ja määräsivät Flagyl Comp emätinpuikkoja ennen kierukan laittoa "ettei mene mitään siinä mukana". Mut mulla ei oo enää mitään tulehuksen oireita vaan ne oli sillon joulu-tammikuussa ja parani. Nyt tuo lääke on antibiootti, niin sehän voi juurikin aiheuttaa hiivatulehdusta... Niiin pitääkö mun ottaa nuo lääkkeet? onko yleistä että kierukan laitossa menee jotain pöpöä emättimestä kohtuun (kun kohtuhan on steriili, mut emättimessä luonnostaan elää bakteereja?)
4218
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyllä se on paras ottaa, eli asettaa se lääkitys....

Äänestä

Lääkäri on määrännyt sinulle lääkkeen, joten se lienee silloin tarpeellinen...

Äänestä

No voi saatana. Ei kaikessa kannata aina lääkäriin luottaa. Ihmisiä nekin on ja lääkeyhtiöitten lahjukset heille kiellettiiin ihan vasta...

Äänestä

Kuule jätä ihmeessä se lääke ottamatta niin parhaassa lykyssä saatkin sen kohtutulehduksen ja vielä paremmassa lykyssä se tekee sinut hedelmättömäksi. Sitten saakin painaa ilman kierukkaa eikä raskaudesta tarvtise huolehtia.

Turhan takia ei varoiteta kierukan tulehdusriskistä. Kohtutulehdus ei ole muutenkaan mitenkään harvinainen sairaus.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


lumuliini kirjoitti:

Olen nyt laitattamassa kuparikierukkaa, koska en halua enkä uskalla ottaa hormoneja. Papa otettiin tammikuussa, kun olin vaihtamassa e-pillereitä, koska ensimmäiset aiheutti kuivuutta ja ilmeisesti sitä kautta tulehdusta pimppiin. Oireet oli epämääräset, ei lähteneet hiivalääkkeillä, mut lähti lopulta jogurtin, siankärsämön ja yhdynnän "välttelyn" avulla (joojoo, voi kuulostaa hassulta...). No kun nyt otin puheeksi sen kierukan laiton, sanoivat et se tammikuinen papa-koe oli ykkösluokkaa, mut "Oli vähän flooraa" "voi joskus omatkin bakteerit vähänvilliintyä" ja määräsivät Flagyl Comp emätinpuikkoja ennen kierukan laittoa "ettei mene mitään siinä mukana". Mut mulla ei oo enää mitään tulehuksen oireita vaan ne oli sillon joulu-tammikuussa ja parani. Nyt tuo lääke on antibiootti, niin sehän voi juurikin aiheuttaa hiivatulehdusta... Niiin pitääkö mun ottaa nuo lääkkeet? onko yleistä että kierukan laitossa menee jotain pöpöä emättimestä kohtuun (kun kohtuhan on steriili, mut emättimessä luonnostaan elää bakteereja?)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu