Pari esimerkkiä. Ensimmäinen tapaus viime viikonlopulta: vietämme koko illan baarissa(naisen mukana myös kaveri), en tunne tätä naista entuudestaan, illan aikana nainen pyytää minua tanssimaan ja saan osakseni vietteleviä katseita(omasta mielestäni ainakin:D). Tätä naista yrittää illan aikana iskeä pari miestä(kun olen baaritiskillä itse), molemmille hän antaa pakit. Kävelemme kahdestaan baarista pois, saan puh. num. Otan yhteyttä myöhemmin, ei kuulemma ole kiinnostunut.
Toinen tapaus n. 2kk sitten: vietämme naisen kanssa mukavaa iltaa, käymme tanssimassa monta kertaa illan aikana. Nainen pyytää itse tanssimaan hitaan tanssin. Taas semmoinen tunne, että tämä nainen voisi olla kiinnostunut. Kun pääsemme nakkarille, niin nainen sanoo, että eiköhän ilta ole jo tässä ja lähtee vain kävelemään kotiinsa. Haluaa kuulemma yksin lähteä.
Mistä oikeasti näkee illan aikana, että onko nainen kiinnostunut? Tuntuu, että aina käy näin. Kait pitäisi muuttaa tyyliäni hiukan aggressiivisemmaksi.
Kiinnostuksen merkit baarissa.
Tampereen miäs..
0
292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584