I hate Kalastajanvaimo-style so much

AAAAAAAAAAAAAAARGHH!

Mä inhoon tota kulahtaneisiin oddmolly-rääsyihin pukeutuvaa, liian aikaisin vanhentunutta eukkoa, joka antaa tyylivinkkejä blogissaan paskasissa hiuksissaan ja rypistyneessä ihossaan esitellen mauttomasti sisustettua kotiaan. Ja vielä kun se epäsuhta ryppysen eukon ja teinimäisen kirjoitustyylin välillä hymiöineen :D :))) -aargh!!! Akka näyttää 45-vuotiaalta ja kirjoittaa kuin 13-vuotias apukoululainen.

Miks ihmeessa järkevät aikuiset naiset fanittaa moista? Ja miks mä käyn siellä blogissa kun se sama vajakki-ilme (hymyn ja irvistyksen välimuoto- "olen tekoreipas, vitutus vaan puskee alta"-ilme) pomppaa sieltä kuvista ja pilaa päivän?
Ei kai kukaan oikeasti halua tota samaa tyyliä kuin tolla muijalla? Nukkarievu, kulahtanut, tylsä, väritön, mauton....

28

17562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilian-70

      Ohoh, jopa tulee rankkaa tekstiä. Tunnen Kalastajan vaimon oikeesti ihmisenä ja sattuu oleen yx herttasimmista ja mukavimmista ihmististä ja hän on vasta 30-vee ja minusta on varsin hienoo, että jaksaa pitää blogia, kaiken muun kiireen ja lastenhoidon keskellä.

      • Anonyymi

        Tähän on pakko kommentoida, että sitä kiirettä ei kai 3-päiväisellä työviikolla ihan kauheasti ole voinut olla? Exäkin vei ulkomaan työreissujensa jälkeen aina lapset retkille, että vaimo saa omaa aikaa. Hoiti pihan, teki ruuat usein, siivosi ym. Blogissa ja lehdissä kerrottu.


    • Tsemppiä Norjaan!

      Minäkin todella ihmettelen miksi sinä käyt siellä blogissa kun noin ottaa päähän? Kalastajan vaimoahan sinä et onneksi voi muuttaa mutta omaan ajattelutapaasi voisit yrittää vaikuttaa. Vaikutat ihmeen katkeralta, muuten ei ole tarvetta tuollaiseen mollaamiseen vaikka mitä mieltä olisikin.
      Minulle on aina opetettu sekä kotona että muualla että:
      Ajatella saa ihan mitä vaan, kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen!

      Ja blogeja on niin paljon että toivottavasti ehkä löydät jonkun mielestäsi nuoren näköisen, tyylikkäässä kodissa asuvan, aikuismaisesti kirjoittavan bloggarin! Kaikessahan on loppujen kysymys makuasioista.
      Ja vaikka kuinka sinua tympäisisi ja harmittaisi niin Kalastajan vaimon tyylistä monet tykkäävät, minunkin mielestä se on tosi kiva!!

    • Liinuska

      Kalastajan vaimo on miellyttävänoloinen ihminen. Tätä tämä nykypäivänä on ku on netti ni kirjotellaan toisista niin hävyttömyyksiä. Kunnioitan ja arvosta suuresti kalastajan vaimoa. En ymmärrä miten voit sanoa et pukeutuu lumppuihin ja sisustus on kauhee. Niin klassinen sisustus ja jokainen tykkää mistä tykkää.. Mä nään kalastajan vaimossa paljon egologisuutta, jota suuresti arvostan. Aina ei tarvi olla kaikki uutta, voi itse tuunailla ja lapset on söpösti puettu lapsenomaisesti. Välillä voi olla söpösti nafti tai reilu vaate. Mun mielestä sen elämä on tasapainossa ja homma hyvin hanskassa, siksi kalastajan vaimoa on miellyttävä seurata.

    • vanha blogifani

      Aloittaja taitaa vaan olla kateellinen tälle Kalastajan vaimolle, joka on ihan kiva ja tyylikäs äiti-ihminen kivoine koteineen ja kauniine ympäristöineen siellä Norjassa.

    • ;)

      Oletko oikeasti tosissasi? :D Olet nähnyt paljon vaivaa ja perustanut keskustelun huutaaksesi tuntemattomasta ihmisestä tuollaista sontaa. Onneksi minulla on omakin elämä, ei tarvii muiden elämään puuttua ;)
      Ps. Johannan blogi on ihana!

    • merenhelinä

      On se blogi ihana, mutta se mietityttää, että eikö se oikeasti harrasta mitään siinä lintukodossaan. Tai sitten se viisaasti vaan ilmoittaa, mitä tänään on päällä, ja sitähän se oikeasti bloggaakin. Mutta luulis että josku rivien välistä voisi paistaa jotain järkevämpääkin elämää. Mutta kun ei. Mutta kukas tässä on kenellekään sanomaan, mikä on järkevää. Jos ei ole elämässään löytänyt mitään syvällisempää ja oikeaa kulttuuria, tällaistahan se sitten on, että mietitään minkälaiset ballerinat tänään. Toivon lasten takia jo, että olisi jotain vähän syvällisempää antaa lapsille. Lukisi toivottavasti vaikka Tove Janssonia siellä kun meren ääressä ollaan. Yrittäis edes ja ihan tätä toivon hyvällä.

      • Äläpäs huoli, blogissa, joka on keskittynyt tiettyyn aiheeseen ei ole tarkoituskaan käsitellä kaikkia mahdollisia aspekteja omasta elämästä, kertoa milloin kävi kakalla ja museossa tai millä frekvenssillä lapsille luetaan satuja. Sen blogin pointti on joku vähän muu. On aika huonoa tehdä johtopäätöksiä ihmisen elämästä, kun tämä on tarkoituksellisesti päättänyt näyttää siitä teille vain yhden osa-alueen. Kenenkään koko elämä ei näy blogissa, koska kukaan ei blogaa kaikkia tekemisiään tai kaikkia ajatuksiaan.


    • Sepeli

      Siis hääh.. En ymmärrä merenhelinän kommenttia alkuunkaan. Sehän harrastaa vaik mitä sen töiden lisäks. Sehän on mm. kouluttautunut zumba-ohjaajaks ja vissiin maalailee taului semmosta. Sehän piti jonkun galleriankin siel norjas joskus. Ja kylhän se lastensakin kans touhuu kaikenlaist, useesti on jossain kallioilla kiipeilemässä! :D Ja kotia sisustaa ja laittaa kuntoon.. nythän niillä on joku pihaprojekti meneillään.. vuos sitten tais olla terassi ja sauna puuhan alla.. Noi asiat on mulle jäänyt päällimmäisinä mieleen, kun oon blogia seurannut. Eihän sitä kahen lapsen kans ja työssäkäyvänä jää paljoa muulle aikaakaan. Ja varmaan ei kaikkia päivän tapahtumia kannata lähtee blogiin kirjoittelemaan, kun ei niis oo sinänsä mitään kerrottavaa. Niikun et sä nyt sun kavereilles kerro ihan jokasta asiaa, mitä päivän aikan on tapahtunut.

      On hieman naiivia olettaa, että blogissa esillä olevat asiat olisivat joku kaikenkattava syväluotaus kirjoittajan arvoista, ajatuksista tai ylipäätään hänestä itsestään. On esimerkiksi hyvä huomioida, mitä tarkoitusta varten ja millä asenteella blogia kirjoitetaan, mikä taasen vaikuttaa siihen, mitä asioita blogin kirjoittaja haluaa kertoa elämästään. Kuten jo mainitsin, blogi ei ole mikään syväluotaus blogin kirjoittajasta. Minua kuitenkin ihmetyttää merenhelinän kommentti, että blogi pelkistyisi pelkkien "vaatteiden ihmettelemiseen". Harvinaisen valikoivasti hänen blogiaan on luettu, jos päällimmäinen arvio blogista olisi se, että se keskittyisi pelkästään vaatteisiin. Ja kuten edellä mainitsin, että vaikka blogi keskittyisi pelkästään muotiin, tyyliin tai vaatteisiin, on edelleen harvinaisen naiivia olettaa, että blogi olisi yhtä, kuin kirjoittaja, tai ettei kirjoittajassa ole muita puolia, kuin se, mitä hän blogissaan esiin tuo.

      Eli ensinnäkin merenhelinän kommentista paistaa läpi se, ettei hän oikeastaan edes seuraa koko blogia, jos hän näkee, että blogissa ihmetellään pelkästään vaatteita ja toiseksi koko kommentti perustuu sellaiselle kyllästyttävälle aivopierulle, missä oletetaan, että blogi on yhtä kuin sen kirjoittaja.

      AAAAAAAAAAAAAAARGHH! Kommenttiin minulla ei ole mitään lisättävää. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Jos tykkää niin tykkää. Kummatkaan näistä mielipiteistä eivät ole semmoisia, joista alkaisin tuntemattoman kanssa väittelemään.

    • jd

      Hauskaa, että tätä parjausketjua pitävät näkyvillä juuri ne, jotka olevinaan ovat puolustamassa tässä bloggaajaa :D

      • :))

        Näinpä....


    • N23

      Minäkin inhoan tiettyjä bloggaajia teksteineen ja kuvineen, mutta tuo on mielestäni nopealla selauksella vain mukavannäköinen nainen ja jotenkin "raikas" blogi.

    • Ulivia

      Munkin mielestä Kalastajan vaimon tyyli on tylsä ja pliisu ja joskus ihmettelin sitä, että aikuinen ihminen viitsii leikkiä tuommoisen blogin kanssa. Mutta nyt ymmärrän enemmän ja tiedän että Suomessa on paljon samankaltaisia naisihmisiä, jotka tykkäävät lukea sitä.

      So it be.

    • !

      Hah mikä kommentti!!! Siellä kirjoittelee näköjään omaan lähiöelämäänsä kyllästynyt kateellinen teini. Hanki elämä!!

    • bööböö100

      Kalastajan vaimo on ihan kiva blogi. Yksi pieni ja sinällään merkityksetön asia on pistänyt silmään. Se miten Norjassa on niin usein ihana sää, aurinkoista ja lämmintä jne jne ja sen jälkeen muka-surkutellaan Suomen niin kamalaa säätä ja muka-empaattisesti toivotaan Suomeenkin niitä ihania leppeitä Norjan ilmoja. Tämä teema tulee säännöllisesti esiin: Norjassa on niin hyvin asiat ja ikävä kun siellä Suomessa ei ole ihan yhtä hyvin.

      No joo, en ihan osta tätä ja kuten jo sanoinkin merkityksetöntä, mutta pistää hymyilyttämään joka kerta kun tulee blogissa esiin. Seuratkaapa.

      • ......

        Norjassa sataa paljon vettä. Paljon enemmän kuin Suomessa.


    • hullun vaimo

      kaippa ne saa vaatteensa maksettua tuolla bloggaamisella... Wannabe house of philia. Onhan kalastajan vaimo vanhemman näkönen ja oloinen ku 31. Mut en mä vaan tiiä mitä noista bloggaajista pitäis olla mieltä. Kuka ne kuvaa, ihan hyvät kuvat ollakseen harrastusta...Jotenkin epäilen ettei tämä blogi ole mikään harrastus vaan ihan sivubisnestä tälle tyypille. ketjun aloittajalla on oikeus mielipiteisiinsä eikä niitä tarvitse kyseenalaistaa tai ihmetellä.

      Kyllähän sitä itse kukin ihmettelee kun joidenkin kiiltokuvaelämää tarjotaan tirkisteltäväks.

    • tutustuin

      Pitihän minunkin nyt käydä katsomassa. Ihana hyväntuulinen blogi, kauniita kuvia, kivaa jutustelua, konstailematonta tavallista elämää. Jokaisella saa olla oma tyylinsä ja kaikki me ollaan erilaisia. Mikä siinä niin kahdetuttaa?

      • korj.

        korjaus edelliseen: mikä siinä on niin kadehdittavaa?


    • ei bloggari

      Eksyin tänne minäkin mielipiteitä lukemaan ja jäin ihmettelemään että jo on katkeraa kirjoitusta tuolla Kalastajan vaimoa inhoavalla kirjoittajalla. Ihmettelen kyllä sitäkin,että onko blogien lukemiseen tai kirjoittamiseen jokin ikäraja,häh! Noin vihan täyttämän ihmisen pitäisi hakea apua itteelleen. Joo kyllä blogit kivoja on, mutta en silti tajua miksi ihmisten pitää kertoa asioistaa ja elämästään kaikelle kansalle.

    • julieeeeeeeeee

      Voisko joku laittaa linkin tohon blogiin? :)

    • Plok plok

      Tästä ainakin pääsee, en tiiä onko muuta linkkiä:

      http://www.menaiset.fi/alue/kalastajan_vaimo



      "...Indiedays maksaa bloggaajilleen jokaisesta julkaistuista blogikirjoituksesta. Rahoitusta nämä saavat mainostajilta... erään toisen tiedon mukaan Indieday-blogin kirjottajat saisivat 100 € / blogikirjoitus..."

      Kyllä minäkin kirjoittelisin jos siitä mulle maksettais.

    • Tosi

      Kalastajan vaimo blogi on kiva ja siinä on mukavia vatteita ja leivonta-ja kutomisohjeitakin,mutta onko se fiktiota?Miksei hän koskaan kerro esim.miehensä työstä tai omastaan todenperäisesti?Miksei koskaan ole esim.kuvia laivasta,josta hänen miehensä ansaitsee elatuksensa perheelleen.Olen vähän seurannut tätä ja ajatellut,että onko koko juttu lavastusta ja tämä nainen joku malli vaan,jota kuvataan.En tiedä vieläkään naisen ammattia-onks joku toimittaja vai miksi sillä on aikaa ravata kakkukahveilla ja bileissäkin?Kuka hoitaa kotia,jos mies on koko ajan merillä?Täytyy sanoa,että onpa ihana mies,jos vaimo saa noin paljon löhöä sohvalla eikä tee kotitöitä.En saa mitään käsitystä koko blogista.Sorry!

      • Koksi1

        No jos olisit lukenut blogia niin tietäisit. Hänen mies on kalastaja ja Johanna itse terveydenhoitaja. Minusta ok, ettei miehen työtä tuoda blogiin eikä ainakaan hänen omaansa. Lukemalla kaikki selviää.


      • .....
        Koksi1 kirjoitti:

        No jos olisit lukenut blogia niin tietäisit. Hänen mies on kalastaja ja Johanna itse terveydenhoitaja. Minusta ok, ettei miehen työtä tuoda blogiin eikä ainakaan hänen omaansa. Lukemalla kaikki selviää.

        Hänen miehellään on oma blogi, senkin Johanna blogissaan kertoo.


    • Coldbitch

      Saisi vaihtaa nyt bloginsa nimeksi OPETTAJAN VAIMO. Toivottavasti saa nyt ottaa tarpeeksi selfieitä rääsyissään nettiin ja neuloa rauhassa.

    • Ihmisten viha ja haukkumien ottaa eniten silmään tästä ketjusta. Ei kannata lukea sellaista blogia mikä ärsyttää. Mutta jos on pakko, niin mikäs siinä, en voi kieltääkään. Toivoisin kuitenkin hieman lempeyttä toisia ihmisiä kohtaan. Kalastajan vaimon tyyli ei ole ilmiselvästi sinun (ap) tyylisi, mutta tämän bloggaajan tyyli se on ja moni tykkää siitä. Minustakin hänellä on joskus kivannäköisiä vaatteita, tosin itselläni ei ole niin vaalea pukautumis-ja sisustustyyli kuin hänellä, mutta ihailen vaaleaa sisustusta ja pukeutumista, jossa yhdistelty vaaleita neutraaleja värejä, mutta itseltäni ei onnistuisi sellainen, kun olen aina ollut värien ja kuosien perään enemmän ja vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe