Kaikki alkoi siitä töissä kun menin erään johtajan huoneeseen. Ovea avatessa nimetön jotenkin kai nyrjähti (?) tai venähti. Paperit putosi käsistä ja kipu oli aika lamaannuttava. Sormikaan ei liikkunut, tai en uskaltanut sitä kunnolla liikuttaa kun siihen sattui. No tämä mies kuitenkin ryntäsi tuoliltaan heti siihen luokseni ja kysyi mitä tässä tapahtui. Siinä tuskissani sopersin sormeni kohtaloa. En tiedä unohdinko siinä kaiken keskellä hengittää tarpeeksi (?) kun alkoi päässä vähän heilua ja silmissä sumeta (vai johtuiko kivusta?). Taisi tulla kylmä ja hiki sen perään. Viimeinen juttu minkä muistan oli se kun sanoin, että pyörryttää. Tämä mies oli onneksi siinä vieressä siis ollut ja ottanut minut kiinni ennen kun rymähdin lattialle. Kohta havahduin lattialta ja hän piti päätäni sylissään. Minua tietysti heti alkoi nolostuttaa siinä ja nousin nopeasti ylös. Kun olin pystyssä niin minua alkoi ahditamaan ihan hirveästi. Tuntui etten saa henkeä ja huulet ja sormet tuntui tunnottomilta, tai niitä siis pisteli. Hätäännyin siinä vielä enemmän kun ei minulla ennen tuollaisia oireita ollut. Hyperventilaatiota kenties?? Hengitin nopeasti ja taisin jo itkuakin siinä vääntää. Pelotti ja ahdisti paljon. En tarkalleen muista kaikkea, mutta mies oli avannut ikkunaa ja laittanut minut istumaan ja oli minun edessä ja piti päätäni käsillään itseensä päin ja käski minun puhua hänelle ja hengittämään rauhassa samaan tahtiin kuin hän. En tiedä miksi tuollainen minulle tuli? Voiko se tulla uudestaankin? Ahdistaa pelkkä ajatuskin uudesta "kohtauksesta". Voiko tuollaisia jotenkin ennakoida ja saada ne loppumaan ajoissa? Ja sitten se häpeä tai nolouden tunne mikä aina tulee kun kohtaan tuon miehen. Enhän minä tietenkään sille mitään voinut kun pyörryin ja hyperventiloin, mutta noloa se silti on!
Pyörtyminen / nolostuminen / häpeä / hyperventilaatio
Nainen_87_
2
386
Vastaukset
- kyll
mulle on käynyt samallalailla, hyperventilaation oireet sulla!! muistaa vaan yrittää hengittää normaalisti paperi pussiin, se tepsii.
- joopajoo
Kenties paniikkihäiriö? (15v) itselläni on ollut jo parivuotta, joskus enemmän joskus vähemmän. Tuntuu ettei saa kunnolla henkeä, keho tuntuu veltolta, äänet kuuluvat eritavalla kuin normaalisti, tulee hikipintaan, sellainen olo että tekisi mieli oksentaa (hyoerventilointi) ja kaikki tuntuu epäaidolta. :/ Ei ole kiva tunne :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121959Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734