Naiselliset miehet?

Mikä on signaali?

Mikä minussa on vikana? Miksi naiselliset miehet ja oletettavasti kaappihomot ottavat minuun yhteyttä?
Viimeisin deitti oli naisellisempi kuin minä.
Viimeisin "rakkauteni" taisi sittenkin olla bi.
Nuoruuden rakkauteni taisi viimein tulla kaapista ulos. Hän kielsi pitkään olevansa homo, kun kysyin sitä. Hän oli loppuajasta jotenkin feikki miehekäs ja aina reissusta palatessaan ihmeen naisellinen.

Kasvoin poikaporukassa, mutta ystäviini on aina kuulunutt myös (vahvoja) naisia. Olen hetero ja itse pidän miehekkäistä miehistä. Etsin miehekästä miestä, mutta saan yhteydenottoja naisellisilta miehiltä. Olen ulkoisesti pieni ja naisellinen. Luonteeni on aika järeä. Enkä suostu mihinkään sovinisti-äijien-mussutuksiin. Pidän miehestä joka seisoo omilla jaloillaan, rohkeasti rinnallani.

Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta tajuaako nämä miehet etten tahdo olla kenellekkään kulissi? Rehellisyyttä kiitos tässä-kin asiassa.

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei helveta sentään

Luonteesi on mielestäsi järeä, silti piipität kuin avuton hiiri, kun sinuun ottavat väärät henkilöt yhteyttä. Noin idiootti ja tekopyhä voi olla vain nainen. Jos sinussa olisi vähänkin henkistä voimaa, ottaisit itse sellaisiin miehiin yhteyttä, jotka kiinnostavat, nyt vain valitat.

• 5 + 8

Täällä deiteissä on aika paljon mm. neitimäisiä miehiä, ja oman kokemukseni mukaan he ovat kovin aktiivisia, suorastaan epätoivoisen hanakoita ottamaan kontaktia.

• Itse olen myös kasvanut lähinnä poikaporukoissa, joten olen luonteeltani poikatyttö, mutta ulkoisesti kuitenkin naisellinen. Olen pitänyt aina hyvin maskuliisisista miehistä. Nykyisen miesystäväni tapasin netin kautta, ja hän on juuri päinvastainen, eli aikalailla feminininen persoona (hyvin tunteellinen, esim.). Ukoisestikaan hän ei ole kovin maskuliininen (vaikka onkin ihan miehen näköinen). Suhteemme alussa minulla oli aikamoisia sopeutumisvaikeuksia, kun koin olevan koko ajan "mies suhteessa". Nyt olen jo pystynyt sopeutumaan suhteemme epätyypillisiin sukupuolirooleihin. Seksielämä on ihanaa ja muutenkin olen erittäin tyytyväinen "valintaani". Ollaan oltu jo yli vuosi yhdessä. Ei feminiinisissä miehissä ole mitään vikaa, mutta vaati ainakin minulta aikamoista sopeutumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe