Apua…
Nissanin 4x4 pickuppiin pitäisi vaihtaa alapallot.
No nythän ne ei mahdu nousemaan alatukivarresta, ellei irroita vetoniveltä.
Meinaa usko kykyihin loppua.
Onkohan ketään joka noita alapalloja olisi vaihtanut, ja kuinka vaikea tuon vetonivelen iroitus/ kasaus on?
Ja tuo autohan on hyvää -89 vuosikertaa
Nissanin 4x4 picuppiin alapalloja vaihtamassa
5
3636
Vastaukset
- kingkappi
no minä ainakin olen vaihtanut alapallot omaani nissaniin.ei tuo veto akselin irroitus nyt niin paha homma ollut.
- Avaaja
Ihan ei kiskasemalla lähteny, joten pitäsköös siitä purkaa se napalukko?
Juuri tässä kohdassa tullaan alueelle joka on minulle hilppasen vieras..
- Homma heleppo
Pura siitä ristijosta. Mutta varo, ettet hukkaa laakerin neuloja.
- Avaaja
Kiitti vaan!!!!! Tein kuten neuvoit ja nyt laakerineulat lumisohjossa!!! vedin kulmahiomakoneella vetarin poikki, että sain helposti irti ja tilasin motonetistä koko vetoakselin nivelineen. Kun saan uuden akselin alkuviikosta paikoilleen, niin vien merkkiliikkeeseen alapallonivelen vaihtoon. tehkööt ne, jotka osaa homman.
- Kyllä se siitä
Avaaja kirjoitti:
Kiitti vaan!!!!! Tein kuten neuvoit ja nyt laakerineulat lumisohjossa!!! vedin kulmahiomakoneella vetarin poikki, että sain helposti irti ja tilasin motonetistä koko vetoakselin nivelineen. Kun saan uuden akselin alkuviikosta paikoilleen, niin vien merkkiliikkeeseen alapallonivelen vaihtoon. tehkööt ne, jotka osaa homman.
Mistä ihmeestä Sinä lumisohjoa vielä löysit?
Lopput oliki täysin sekeää toimintaa : D
Ei tää asia nyt vielä mullekkaan avautunut. Ei näitä nyt näköjään kovin moni ole irrootellu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981