Nissanin 4x4 picuppiin alapalloja vaihtamassa

Hiki tulee

Apua…
Nissanin 4x4 pickuppiin pitäisi vaihtaa alapallot.
No nythän ne ei mahdu nousemaan alatukivarresta, ellei irroita vetoniveltä.

Meinaa usko kykyihin loppua.
Onkohan ketään joka noita alapalloja olisi vaihtanut, ja kuinka vaikea tuon vetonivelen iroitus/ kasaus on?
Ja tuo autohan on hyvää -89 vuosikertaa

5

2692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kingkappi

      no minä ainakin olen vaihtanut alapallot omaani nissaniin.ei tuo veto akselin irroitus nyt niin paha homma ollut.

      • Avaaja

        Ihan ei kiskasemalla lähteny, joten pitäsköös siitä purkaa se napalukko?
        Juuri tässä kohdassa tullaan alueelle joka on minulle hilppasen vieras..


    • Homma heleppo

      Pura siitä ristijosta. Mutta varo, ettet hukkaa laakerin neuloja.

      • Avaaja

        Kiitti vaan!!!!! Tein kuten neuvoit ja nyt laakerineulat lumisohjossa!!! vedin kulmahiomakoneella vetarin poikki, että sain helposti irti ja tilasin motonetistä koko vetoakselin nivelineen. Kun saan uuden akselin alkuviikosta paikoilleen, niin vien merkkiliikkeeseen alapallonivelen vaihtoon. tehkööt ne, jotka osaa homman.


      • Kyllä se siitä
        Avaaja kirjoitti:

        Kiitti vaan!!!!! Tein kuten neuvoit ja nyt laakerineulat lumisohjossa!!! vedin kulmahiomakoneella vetarin poikki, että sain helposti irti ja tilasin motonetistä koko vetoakselin nivelineen. Kun saan uuden akselin alkuviikosta paikoilleen, niin vien merkkiliikkeeseen alapallonivelen vaihtoon. tehkööt ne, jotka osaa homman.

        Mistä ihmeestä Sinä lumisohjoa vielä löysit?
        Lopput oliki täysin sekeää toimintaa : D

        Ei tää asia nyt vielä mullekkaan avautunut. Ei näitä nyt näköjään kovin moni ole irrootellu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe