Tilkan hammasklinikka Mannerheimintiellä: EN SUOSITTELE, jos haluat hyvää asiakaspalvelua ja loppuun asti saatettua hoitoa!
Olin juurihoidossa Tilkan hammasklinikalla osoitteessa Mannerheimintie 164a. Itse juurihoito suoritettiin lääkärin puolelta huolella. Sain itselleni jatkoajan, jonka yhteydessä oli puhe arvioida miten tilanne on edennyt.
Menin tänään, (29.3) ajanvarauskortin mukaisesti Tilkkaan kortissa ilmoitettuun aikaan. Tarkastusaikaa ei löytynyt koneelta ja ilmoittautumisluukulla ollut työntekijä totesi ilman minkäänlaista pahoittelua tai mielenkiintoa selvittää asiaa tarkemmin, ettei mun varausta nyt vaan löydy ja sillä selvä. Hän kysyi, että olinko kirjoittanut ajanvarauskortin itse! Näytin korttia ja sain vakuutella, että se on annettu minulle viimeisen juurihoitokerran yhteydessä täytettynä ja lääkäri on tuolloin todennut, että on tarpeen vielä varata tämä aika.
Ajanvarauskortttiin oli jätetty tyhjä kohta hoitavan lääkärin kohdalle. Ilmoittautumisessa ollut henkilö totesi moneen otteeseen, että minun pitäisi itse muistaa hammaslääkärin nimi. Hän oli töykeä, ei pahoitellut tai ehdottanut miten nyt toimia, kun lääkärin kanssa sovittu tapaaminen ei toteutunutkaan, osoitti vain käytöksellään ovea! Sain siis Tilkasta palvelua, jota ei hammaslääkärin vastaanotolla sovitun hoitosuunnitelman ja ajanvarauksen mukaan suoritettu loppuun. Kummallista, eikä herättänyt luottamusta käyttää Tilkan hammasklinikkaa jatkossa.
Huono hammaslääkärikokemus Helsingissä
Hammaslääkärikokemus
1
253
Vastaukset
- Protilkka
Mulla on vain hyviä kokemuksia Tilkasta. Olen käynyt kolmella eri lääkärillä. Yksityispuolella sekä lähetteellä kunnalliselta. Respan tytötkin ovat olleet ihan mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703