Kauanko tapailuvaihe kestää?

Hämillään

Molemmilla takana vuosien sinkkuelämä lasten kanssa. Mies haluaa "katsoa" tilannetta. Mitä se katsominen tarkoittaa? En haluaisi huomata olevani rakastunut, jos toisella ei tunteet ole kasvamassa. Kokemuksia?

15

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Haluan pitää kaikki ovet auki"

• Jos mies haluaa jatkuvasti katsella tilannetta (ympärilleen), niin ehkä se ei ole kovinkaan sitoutumishaluinen. Valitettavasti kaikki eivät ole valmiita vakavaan parisuhteeseen.

Voisit mainita myös "katselevasi", ehkä se antaa sysäyksen eteenpäin.

• Kerros nyt vielä, mihin sinä rakastut, jos et saa vastakaikua tunteillesi? Ihmiseen vai mielikuvaan?

• Ei ole.

Väärä tulkinta.

Vastakaiku ei mitenkään vastaa sitä millainen se ihminen on. Vaikka saisitkin vastakaikua voi mielikuvasi olla silti väärä. Korjaan vain tuon erheen, että vastakaiku olisi jotenkin sidoksissa oikeaan kuvaan ihmisestä.

• Ei ole. kirjoitti:

Väärä tulkinta.

Vastakaiku ei mitenkään vastaa sitä millainen se ihminen on. Vaikka saisitkin vastakaikua voi mielikuvasi olla silti väärä. Korjaan vain tuon erheen, että vastakaiku olisi jotenkin sidoksissa oikeaan kuvaan ihmisestä.

No en minä tuota noin tarkoittanut. Kunhan ihmettelen, miten tunteet voi kehittyä, jos niitä ei vastavuoroisuuden nimissä ruokita? Vaikka minusta joku ihminen olisi miten ihastuttava, niin en minä ole koskaan langennut yksipuoliseen rakkauteen, jos minut on sysätty johonkin kaveripoikalokeroon. Ihastunut ehkä, mutta rakkaus on aika voimakas ilmaisu. Ja kysehän siis oli siitä, että ap:n ihastus halusi vain "katsella".

• Ei ole.
        Ratikkakuski kirjoitti:

No en minä tuota noin tarkoittanut. Kunhan ihmettelen, miten tunteet voi kehittyä, jos niitä ei vastavuoroisuuden nimissä ruokita? Vaikka minusta joku ihminen olisi miten ihastuttava, niin en minä ole koskaan langennut yksipuoliseen rakkauteen, jos minut on sysätty johonkin kaveripoikalokeroon. Ihastunut ehkä, mutta rakkaus on aika voimakas ilmaisu. Ja kysehän siis oli siitä, että ap:n ihastus halusi vain "katsella".

Naisillehan tuo näyttää olevan enemmän päätös. Taitaa olla tuossa vähän eroja miesten ja naisten kesken.

• Hämillään

Tarkoitin, että "katselee" meidän tilannetta, kehittyykö vakavaksi. Siitä oli jo puhetta, että kumpikaan ei säädä muitten kanssa. Tiiviisti oltu yhteyksissä. Jos vietetään välillä monta päivää tai viikko saman katon alla (välimatka) niin kyllä ne omat tunteet alkaa vaivata, kun ei tiedä miltä toisesta tuntuu tai ei tunnu.

• ratikka. (ap)

Mielikuvitussuhde tuskin kehittyy kovinkaan vakavaksi.

• ratikka. (ap) kirjoitti:

Mielikuvitussuhde tuskin kehittyy kovinkaan vakavaksi.

Kokemuksen syvä rintaääni puhuu ilmiselvästi. ;-)

• ratikka. (ap)
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kokemuksen syvä rintaääni puhuu ilmiselvästi. ;-)

Näyttäähän se puhuvan.

• ~cissi~

Äääh...on toiminnan miehiä ja kattelijamiehiä. Ota toiminnan mies, tulee muutkin hommat hoidettua jämptisti.

• ...

Jotenkin epävarma teidän suhteestanne ja yhteisestä tulevaisuudesta. Sellainen mutu tulee.

• :)

Katsoo kuinka hätäinen ja kärsimätön luonne olet eli sovitteko yhteen.

• 17+12

Itsellä meni edellisen suhteen alkuvaiheessa "kattomista" puolisen vuotta, jonka jälkeen 10v. seurustelua ym.
      Nyt on nykyisen kanssa "katseltu" 4kk, saas nähä... =/

• Richartti

Mahdollisimman pitkään...
      Se tarkoittaa, että nähdään silloin kun se kummallekin sopii ja sen verran harvoin, että ei ala naama tai jutut ärsyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2514
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      2001
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1900
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1506
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      66
      1412
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1223
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      912
    Aihe