Mieheni kertoi olevansa "luotettava koti-ihminen". Ei ollut.
Hänen työkaverinsa sai kenkää, ja mieheni meni hänen luokseen joka ikinen viikonloppu, vaikka yritin estellä.
En tiedä mitä he siellä tekivät.
Tuntui että tuo vanhempi mies yritti tulla väliimme. Kerran kun mieheni oli sairaalassa, hän sanoi"älä soita, anna hänen olla".
Myös silloin kun mieheni kävi siellä yksin tuntui kuin en olisi saanut soitella perään.
Seksiä meillä ei ollut. Mies on ns.varvas-fetisti ja sadomasokisti. En ole osannut olla hänelle sängyssä mieliksi. Sillä aina oli sitä seksiä niin hän vain halusi imeä varpaitani ja sanoi"alista, et sä osaa, alista, alista, ALISTA"
Hän myös oli väkivaltainen, ja siksikin olin ihan loppu, enkä jaksanut"alistaa".
Jos mulla olis ollut edes jokin paikka mihin mennä, olisin lähtenyt sillä muutuin. Tavallaan kuihduin, lakkasin olemasta minä. En osannut olla onnellinen.
Hän saattoi pitää taukoa seksistä jopa 4 kk. Mutta jos näki kaverinsa ja hänen naisystäviään meni sinne, ja selvästi haki huomiota naisilta. Mitä se hänestä kertoo, kun tilanteen jälkeen, kun oltiin kahden kesken sanoi"pikkupilluja"ja hymyili. Aivan kuin minua ei olisi ollut.
Jos sanoin ettei kiinnosta pillut, hän muuttui synkäksi, ja tiedän että hän olisi lyönyt jos olisin vielä jatkanut.
N.vuosi sitten, hän huusi puhelimessa kesken iltavuoronsa humalassa"mee sinne koneelle huora! Mä haluan susta avioeron!"
Olikohan hällä toinen nainen?
Kerran, hänen sihteerinsä kanssa jutellessa, sihteeri kysyi"oletko sä hänen uus naisystävä?"
Mies kielsi kaiken. Kotona sanoi haluavansa jatkaa.
Toukokuussa hän sanoi lähtevänsä mummonsa luo. Kun soittelin perään hän ei vastannut. Vihdoin myöhään iltapäivästä soitti ja sanoi olevansa naapurikylässä putkassa. Joutuneensa sinne, koska häiriköi bussissa. Se voi olla totta, sillä usein kun istuttiin bussissa hän kiinnitti paljon huomiota muihin matkustajiin, ja oli levoton. Naismatkustajiin.
Sillä viikolla, vuosi sitten, hän sai tuntemattomasta numerosta puhelun, johon ei vastannut. Sitten potkut.
Vuoden hän on ollut vain kotona. Eilen soitti se hänen poikamieskaverinsa. Siis vuoden tauon jälkeen. En tiedä mitä teen, jos mies taas menee sinne. Vuosi oli yhteistä hyvää aikaa. Luottamus kerkesi palautua.
Mutta jos hän palaa samaan jälleen..? Olen 38-vuotias jo. Se on osa ongelmaa. En tiedä mitä tehdä.
Epäluotettava mies
onneton.
0
524
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384