Onko jollain kokemuksia jälkiasennusilmastoinnista, esim. Diavia? Onko hyvä? Missä asennutit ja mitä kustansi kaikkiaan? Hyvä auto on alla ja pelkän ilmastoinnin vuoksi en autoa vaihda.
Diavia kokemuksia?
2
486
Vastaukset
- stef
minulla on vanha sierra -92, johon oli ostettaessa asennettu jälkiasennusilmastointi (frigette). huoltokirjassa ei ole merkintöjä ilmastoinnin huollosta.
auto on minulla ollut 1,5 vuotta. ensimmäinen ostos oli käynnistyskytkin, huomasin että oli käytetty 90-luvun alun bmw:n kytkintä: kustannus romikselta alle 10eur. sitten laite toimi esimerkillisesti vuoden ajan.
keväällä havaitsin kennossa vuodon: vaihtoon. uusi kenno asennuksineen ja täyttöineen n.150eur. - käyttää
flektin moottorin osissa aika "huonoa rautaa", ja ne tahtovat ruostua jumiin nopeasti. Kun flekti jumittuu, ilmastointi ei enää skulaa. Uusi flekti on kallis, pelkkää moottoria ei myydä. Itse sitten purkasin moottorin, hioin hiomakivellä ällistyttävän paksut ja tiukat ruostepaukut pois, ja sitten taas toimi.
Muuten toimi ihan hyvin sen ajan mitä minulla oli. Kahdessa autossani ollut jälkiasennus- Diavia, molemmissa sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849