Aina sinkku

Miss Fury

Onko suurin syy sinkkuuteen se, että emme mene sinne missä olisi muita ihmisiä?

8

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa olet

Ehdottomasti ainakin minulla. Toinen suuri syy on se, että olen huono tutustumaan. Kuitenkin jos olisin tarpeeksi ihmisten ilmoilla, niin en todennäköisesti olisi sinkku. Tytöt pitävät lärvistäni ilmeisesti jonkin verran ja olen normaalipainoinen.

• hsdghs

Mulla varmaan on. Aika noloo änkeytyä jonnekki minne ei kuulu tai missä ei oikeen tunne ketään. Mä tuun töistä kotiin ja käyn sit illalla lähi kaupassa jossa kukaan ei ole lähentynyt.

Sitä paitsi naisen aloite on vähän kaks piippunen juttu et haluaako sitä edes. Toisaalta se ois kivaa ja imartelevaa, mut jos sellanen oikeesti sattus ni menisin paniikkiin. Naama menis aivan punaseksi ja ehkä pyörtysin lattialle. Joten ei aivovammaa tänne kiitos

ps. tosta naisten lähentymisestä on joitain kokemuksia ja tuntuivat ikävä kyllä erittäin vaivaannuttavilta. Ärsyttää kun ei osaa ottaa sellasta luontevasti

• ööö....

"Mulla varmaan on. Aika noloo änkeytyä jonnekki minne ei kuulu tai missä ei oikeen tunne ketään."

Miten sitä tutustuu kehenkään jos ajattelee tuolla tavalla. Itsestäni kaikista paras tutustumistapa onkin se, että kukaan ei tunne toisiaan. On todella mielenkiintoista jutella henkilön kanssa jota ei tunne. Eihän sitä koskaan tiedä miten mielenkiintoisen ihmisen kanssa päätyy juttelemaan. Eikun rohkeasti vain ihmisten ilmoille ja tutustumaan mielenkiintoisiin ihmisiin.

• Vieläkö nimerkki kaappari sekoilee. Muistakaa, että kyseessä on mies kun provoaminen kunnolla alkaa.

• Marko 40 vee

Voi pikku gloriana sä oot sitten ihana!

Voi kun sun kanssa pääsis ihan oikeesti "polkemaan" ....

• mr indifference

Ehkä, mutta uskoisin myös että tällä palstalla roikkuminen edesauttaa sitä.

• -TSS-

Minä olen asunut Helsingissä 18v, siis suurimman osan aikuisiästäni, olen siis nyt 40v, ja olen kahlannut Helsingin yöelämää niin paljon kuin mahdollista. Tosin, iän myötä tahti on viime vuosina hiljentynyt.

Silti, kaiken tämän ajan olen ollut sinkku eikä todellakaan ole ollut kyse mistään että en olisi mennyt ihmisten ilmoille.

• Varmastikin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2654
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      108
      2583
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1384
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      126
      1293
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1260
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      26
      1018
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1001
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      979
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      64
      920
    Aihe