Ihonväristen liivien reuna kuultaa läpi!

Argh112

Tänään uutta violettia tuubitoppia kokeillessani huomasin että balconette liivien rajat näkyy ikävästi läpi vaikka ovat nuden väriset. Vanhoista topeista ei näy, kun ovat ilmeisesti niin tiukkoja ja vähän paksumpaa kangasta. Mikähän voisi olla ratkaisuksi? Liivit eivät siis näy läpi, mutta se raja loistaa mihin rintsikat päättyy, ovatko sitten liian paksut reunalta ne liivit?? Tuntuu hassulta kun ovat kuitenkin ihonväriset.

http://www.hm.com/fi/product/92960?article=92960-B Liivit on nuo, mutta nudena.

Onko joku kokeillut niitä toppi liivejä? Bandeau liivejä? Ovatko mistään kotoisin, vai jääkö rinnat roikkumaan? Kun eihän niissä ole mitään kaaritukia. Tosin rajat eivät varmaan näkyis. Voiskohan balconette liivien päälle laittaa tuollaiset?

Sama ongelma on myös mun tavallisissa ihonvärisissä rintsikoissa kun käytän kireitä normaali mallisia toppeja (valkoisia). Niiden ei pitäis näkyä läpi, mutta näkyvät silti. Rajat oikein paistavat läpi, vaikka rintsikat itsessään eivät loista. Myydäänkö jossain reunalta paremmin sulautuvia liivejä?

14

2157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Argh112

Ja toisaalta kun aloin miettimäät, nuo toiset liivit myös kuultavat värinsä osalta läpi. Ovat kiiltäväpintaiset, sekö syynä? Vai ovatko kuitenkin liian tummat minun iholleni? Sehän tästä vielä puuttuis, että pitäis löytää omaan ihonsävyyn mätsäävät liivit, sen lisäki ettei reunat saa näkyä ...

• Hieman hankalaa

Jos tuubitopin kangas on niin ohutta että siitä kuultaa rintaliivien värikin läpi, rintaliivien pois jättäminenkään ei auta koska silloin nännit näkyy vielä selvemmin tummina läpi. Tuossa lienee vaihtoehtoina vaihtaa toppi paksumpaan materiaaliin tai ei välitä vaikka joku huomaisikin että alla on rintaliivit. Itse en osaa arvioida tilannetta enempää koska omat rintani ovat sen verran ryhdikkäät että voin käyttää tuubitoppia ilman rintaliivejäkin kunhan huomioi tuon ettei nännit erotu kankaan läpi.

• Argh112

Onkohan missään edes saatavana sellaisia liivejä, ettei mitään rajoja näkyisi? Kun kyllähän kaikissa liiveissä se reuna nousee hieman ihosta, ei ilmeisesti auta sekään että ovat nuden väriset. Noissakaan balconette liiveissä ei pitäis olla mitään näkyviä saumoja tms. Tai sitten vois laittaa ton ohkaisen tuubitopin alle toisen tuubitopin.

Mulla on sellanen periaate, että ilman liivejä en paitoja käytä. Tulee jotenkin alaston olo vaikka nännit peittäiskin jollain lapuilla. Mutta ehkä mun ratkaisu olis sitten sellaset tuubi rintsikat. http://www.hm.com/fi/product/98594?article=98594-B niinkun tuommoiset. Rajat ei varmaan paistais, kun noi rajat myötäilee tuubitopin rajoja. Mutta mikähän väri olis käytännöllisin? Harmi kun noita ei ole näkynyt nuden sävyisinä, valkoinenkin varmaan loistaa läpi. :/

Mutta eniten nyt harmittaa että ostin ihan perus rintsikat nudena ja ne näkyy kaikista vaaleista vaatteista läpi! Olen tosi kalpea, johtuuko siitä? Löytyykö mistään edes tosi vaaleita nude liivejä, vai olisko vaaleenpunaset paremmat.?

• Argh112
    • Hmph.

No mitä helvettiä se väri vaikuttaa siihen, että liivien reuna kohoaa ihosta?:D Se on se ja sama minkä väriset. Toppi on liian ohutta ja löysää kangasta, siinäpä se.

• Argh112

No ei se toppi ainakaan liian löysä ole. :) Ihan "kinnaava", niinkuin tuubitopit yleensäkin, mutta on sellasta ohuen hohtavaa kangasta, ei läpinäkyvää mutta kuitenkin.

Ja ongelmani oli noissa normaaleissa valkoisissa topeissa/ t-paidoissa se, että tosiaan nudet normaalit rintsikat näkyvät värinsä puolesta läpi. Onko sävyltään sitten liian tummat, tai jotain. Olen siis kalpea ihoinen. Siksi mietin, mistä sais todella vaaleet ivory rintsikat (push upit esim) tai toimisko vaaleenpunasetkin tai joku aprikoosin sävy. Kesällä ois mukava käyttää valkosia toppeja, ei viitti kahta valkostakaan päällekäin laittaa, epämukavaa.

• Huohhh..

Valkoiset rintsikat, ring a bell?

• Argh112

VALKOISET? Nehän loistaa paremmin kuin muistat. Kokeiltu on. ! En todellakaan laittaisi niitä alle, ellei tarkotuksena olis esitellä kaikille minkälaiset liivit sattuu päällä olemaan. Ihan rintaliivimyyjäkin totesi, että musta näkyy itseasiassa vähemmän valkoisen alta kuin itse valkoinen, muttei niin vähää että suostuisin mustiakaan laittamaan.

Ihan senkin takia tämä on ongelma, että en voi työssäni esiintyä rintaliivit vilkkuen, vaikkei se muuten haittaisikaan. Jonkun mielestä jopa rintiliivien kuultavat rajat on liikaa, ainakin töissä.

• Argh112

Ja jos valkoisten paitojen alle voisi laittaa valkoiset liivit, miksi luulet että markkinoilla olisi näitä nude, ivory, beige liivejä? Eivät ainakaan siksi, että olisivat kauniita.

Luulis nyt, että joku tietäisi ratkaisun ongelmaan. Aika monet kuitenkin käyttävät valkoisia paitoja, ainakin kesäisin. Vaaleanpunaista/aprikoosin väristä liiviä en ole vielä kokeillut, onko joku muu? Näkyykö valkoisen alta?

• Hieman ihmettelen

Jos työpaikalla vaateiden läpi näkyvät rintaliivien saumatkin ovat liikaa niin eikö tuubitoppi ole ehdottomasti kielletty. Kyllähän jokainen ihminen ymmärtää että naisella on käytännössä aina rintaliivit. Mutta jos rintaliivien rajoja ei näy niin silloinhan mielikuvitus lähtee liikkeelle ja oletetaan että kyseinen nainen on ilman rintaliivejä. Sehän on jopa pahempi vaihtoehto.

Ihmettelen kyllä naisia jotka pitävät läpiluultavan valkoisen puseron alla mustia rintaliivejä, kuten viimeksi Idol-juontajalla. Itse valitsen aina läpikuultavan puseron alle nuden tai puuterin väriset rintsikat.

• Argh112

Et varmaan lukenut kaikkia viestejä: EN käytä tuubitoppia työpaikalla, vaan normaaleja valkoisia paitoja.

Nuo nude liivien rajat kun näkyy niistäkin, esim. umpinaisesta valkoisesta t-paidasta, tai vähemmän umpinaisesta. Jotenkin tuntuu, että vaikkei liivit itsessään läpi näkyisi, niin se raja kiinnittää huomion vähän liikaakin rintoihin. : ) Vähän niinkuin alleviivaa. Mutta en tiedä onko mitään sulautuvia liivejä olemassakaan, tai sitten pitäis ommella reunaan kulkemaan nuden väristä pitsiä, jos se vaikka sulauttaisi reunan paremmin.

Mustat rintaliivit on ok, jos tarkotus on esitellä liivejä. Mutta itse en olisi niin rohkea. :)

• .............

Käytän myös pitsirintaliivejä ja tällä hetkellä yleisimmin käytössäni olevat ovat sellaiset jossa yläreunassa on pitsiä. Tämä reuna ei näy läpi tiukimmassakaan puserossa, mutta muut saumat näkyvät. Yleensä pitsirintaliivejä ei ole saumattomina muotoon puristettuina.

• alkuperäinen truman

Tohon ei auta muu kuin täyspitkä korseletti.

• Anonyymi

Tyttö liivit näkyy 13 turku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      123
      3674
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      45
      3251
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      140
      2809
    4. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      21
      2552
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2353
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      215
      2133
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      2105
    8. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      35