Älyttömät boobsit!

Nasdaq

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkäongelmat on varma juttu tolle tytölle ellei ne ole light-silikonit, itsekannattavat täytetty heliumilla.

      • Nasdaq

        KIrjoitusharrastuksissa aina joutuu katselemaan asioita toisten ihmisten silmin. Musta on erinomaisen herkullista tarkastella tällaisten lollojen herättämiä tuntemuksia sekä niiden kantajassa että niitä kannattelevassa maailmassa.

        Suuret rinnat ovat vähän kuin jyrä oravalle.



        (Haukottelevaa naurua)


      • donalduck
        Nasdaq kirjoitti:

        KIrjoitusharrastuksissa aina joutuu katselemaan asioita toisten ihmisten silmin. Musta on erinomaisen herkullista tarkastella tällaisten lollojen herättämiä tuntemuksia sekä niiden kantajassa että niitä kannattelevassa maailmassa.

        Suuret rinnat ovat vähän kuin jyrä oravalle.



        (Haukottelevaa naurua)

        Entä jos ei kykene katselemaan asioita toisten ihmisten silmin? Entä jos ei edes tajua sitä?

        (Haukottelevaa haukottelua)


      • Nasdaq
        donalduck kirjoitti:

        Entä jos ei kykene katselemaan asioita toisten ihmisten silmin? Entä jos ei edes tajua sitä?

        (Haukottelevaa haukottelua)

        Mjaa


        Silloin on kehittänyt muurin itsensä ja todellisuuden välille. Tämän tiilikasan perimmäinen idea on itsesuojelu maailman kammotuksilta, jotka uivat mielellään ajatusten meren syvyyksissä sapelihampaineen. Kysymys on siis pohjimmiltaan pelosta. Tulos tällaisessa, rakenteellisessa struktuurissa on itseensä näivettymisen hierarkia. Ihmisestä tulee sokea, kuuro ja eristynyt.

        Luultavasti varsin vammauttavaa ja valotonta vilskettä munakorissa.


        http://www.youtube.com/watch?v=SZP8-sJSEOE&feature=g-vrec&context=G2ed557aRVAAAAAAAAAg


    • hinkit

      Mulla on munkit omasta takaa vai pitäiskö sanoa, että ne on ku kaksi laskiasispullaa.

      • HÄHÄ:D

        Laskiaispullat..Olet yybee! (muistelee rantakuvaa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe