missä kaupassa/kaupoissa myydään pinssejä? olen etsinyt jo kauan eikä missään tiimarissa yms. ole pinssejä. olen nähnyt usein esim. koululaisten repuissa sellaisia mutta itse en löydä niitä mistään. voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mistä tällaisia kapistuksia saa ostettua?
mistä pinssejä?
3
3753
Vastaukset
- liv
Itse olen löytänyt pinssejä MicMac nimisestä kaupasta. Tekstit on kyllä aika hölmöjä. Lisäksi pinssejä löytää usein kirppareilta ja markkinoilta. Pinssit ovat hieman hankala tavara löytää, älä ressaa.
- ankka
Jos sinulla on mahdollisuutta Helsinkiin päästä, mahdollisesti jopa helsinkiläinen olet (no ehkä et, olisi sieltä jo pinssejä löytynyt), niin Kiasman myymälässä mm. oli ainakin hienoja pinssejä.
- Anila
Älä mene Kiasmaan. Muistat kai sen kissantappojutun. (ostivat sinne näytille sen videon, jossa julma mies tappoi pikkuisen kissulin) *murrr*
Kiasma boikottiin!
Sitäpaitsi vähintään yhtä hienoja pinssejä löytyy asematunnelin Shop Tetuanista... Niitä on mahdoton olla huomaamatta, koska ne on laitettu esille aivan oviaukon viereen, vieläpä ulkopuolelle. Toinen kauppa, jossa on myös joitakin pinssejä, on Back Street, joka sijaitsee Foorumissa... Eli sinne vain, hopihopi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379