mistä pinssejä?

missä kaupassa/kaupoissa myydään pinssejä? olen etsinyt jo kauan eikä missään tiimarissa yms. ole pinssejä. olen nähnyt usein esim. koululaisten repuissa sellaisia mutta itse en löydä niitä mistään. voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mistä tällaisia kapistuksia saa ostettua?
34129
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Itse olen löytänyt pinssejä MicMac nimisestä kaupasta. Tekstit on kyllä aika hölmöjä. Lisäksi pinssejä löytää usein kirppareilta ja markkinoilta. Pinssit ovat hieman hankala tavara löytää, älä ressaa.

Äänestä

Jos sinulla on mahdollisuutta Helsinkiin päästä, mahdollisesti jopa helsinkiläinen olet (no ehkä et, olisi sieltä jo pinssejä löytynyt), niin Kiasman myymälässä mm. oli ainakin hienoja pinssejä.

Äänestä
  • Älä mene Kiasmaan. Muistat kai sen kissantappojutun. (ostivat sinne näytille sen videon, jossa julma mies tappoi pikkuisen kissulin) *murrr*
    Kiasma boikottiin!

Sitäpaitsi vähintään yhtä hienoja pinssejä löytyy asematunnelin Shop Tetuanista... Niitä on mahdoton olla huomaamatta, koska ne on laitettu esille aivan oviaukon viereen, vieläpä ulkopuolelle. Toinen kauppa, jossa on myös joitakin pinssejä, on Back Street, joka sijaitsee Foorumissa... Eli sinne vain, hopihopi!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

pinssi kirjoitti:

missä kaupassa/kaupoissa myydään pinssejä? olen etsinyt jo kauan eikä missään tiimarissa yms. ole pinssejä. olen nähnyt usein esim. koululaisten repuissa sellaisia mutta itse en löydä niitä mistään. voisiko joku ystävällinen sielu kertoa mistä tällaisia kapistuksia saa ostettua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu