Olen 16 vuotias ja eilen oli kaverilla bileet. Siellä sitten tapasin tämmösen tosi kivan tytön joka on saman ikäinen. Keskustelimme paljon jne,sitten hän muistaakseni aloitti sen jutun pitämällä kädestä. Kävelimme samoihin paikkoihin kun hän seurasi minua,selvästi oli siis kiinnostunut ,ihastunut tai en minä tiedä.. Siinä sitten kun oltiin tupakalla niin kännissä kun minulla ei ole estoja niin kyselin vähä kaikkea mitä en selvinpäin kysyisi,seksistä ja silleen...Samalla sitten kysyin että onko hän kiinnostunut minusta,en muista mitä vastasi mutta päädyimme siinä vähän pussailemaan.Sitten menimme sisälle ja siellä kun kaikki tanssi niin me siinä sängyllä nuoleskeltiin,erittäin paljon. Sitten hänen piti mennä ja siinä se sitten oli,lisäsin facebookissa kaveriksi ja annoin numeroni ja hän omansa. Yöllä kun kävelin kotiin erittäin humalassa,tekstailimme jotain mutta ainakaa omista viesteistäni ei saanut edes selvää niin hän vain sanoi että jutellaan huomenna ja mainitsi että voisimme nähdä vaikka ensi viikonloppuna. Hän asuu noin 5-7km päässä minusta,busseja sinne ei mene ainakaan minun läheltäni joten vähän on hankalaa. Sitten aamulla tekstasin että mitäs nyt tehdään,minä ainakin olisin halukas hänen kanssaan vaikka mihin koska olen tälläkin hetkellä korviani myöten rakastunut. Hän ei ole vastannut viestiini ja minusta tuntuu kauheasti että tämä oli vain tämmöinen että bileissä nuoleskellaan aina jotain randomia ja siinä se sitten on. Jos tämä nyt oli sellainen,niin minua ainakin sattuu koska en ole kokenut tämänkaltaista tyttöä. Pidän hänestä niin kovasti,mutta miksei vastaa.. Mitä jos hän ei pidä minusta,ei halua jatkaa? Mitä sitten teen..
Bileet
eep
1
273
Vastaukset
- dasdasdasjkl
Sellasia ne naikkoset on.
Tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938