Olen seurustellut kohta kaksi vuotta. Olen saanut mieheni kaksi kertaa kiinni valehtelusta. Ensimmäisellä kerralla mieheni oli toisen naisen kanssa viettänyt päivän yhdessä ja syy siihen oli että hän oli minulle vihainen. Jouduin kasaamaan itseni uudelleen ja aloittamaan luottamuksen uudelleen. Tämän tapaamisasian sain selville siten että luin mieheni viestit, koska epäilin että hän valehtelee.
Vuosi tästä tapahtumasta valehteli hän uudelleen sanoi olevansa kaverin luona yötä, eikä vastannut enää puhelimeen. Arvasin että hän valehtelee kun kysyin asiasta sanoi hän että olen vainoharhainen ja hullu. Sain kuitenkin selville että hän oli samaisen naisen luona yötä jonka hän oli edeltävänä kesänä nähnyt. Mies myönsi vasta kun ns. kasasin todisteet hänen eteensä. Nainen kuulemma on hänen vanha tuttunsa ja hän oli siellä koska meillä meni huonosti ja hänen oli juteltava jonkun kanssa. Mielestäni tälläinen valehtelu ei ole ollenkaan oikein..
Olen myös nähnyt hänen facebook keskusteluja joissa hän ns. flirttailee toisten naisten kanssa esim. tulet sitten kesällä prätkäni kyytiin. Tämän hän perusteli että se on vain kaverillista läpänheittoa.. en edes koskaan ole kuullut kyseisistä ihmisistä mitä kavereita ne sellaiset ovat...
Mitä mieltä olette asiasta? olen muuttunut ihmisenä en luota häneen, olen vihainen ja tuntuu kuin etsisin kokoajan jotakin uutta valhetta.
Luottamus
2
173
Vastaukset
- lovingthelife
Olen sitä mieltä, että en jatkaisi suhdetta jos miehestäni paljastuisi tuollaista käytöstä. Ihan selkeää pettämistä tai ainakin sinne on menossa.. miksi tekisi tuollaista, että menisi toisen naisen kanssa ja valehtelisi sinulle siitä, ellei kyseessä olisi jotain mitä ei saisi tehdä? Yleensäkään parisuhteessa on ainakin omasta mielestäni vallankummallista jos jompikumpi osapuoli olisi yötä vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen luona tai viettäisi kahdenkeskistä aikaa.
Myöskin jos toista todella rakastaa ja kunnioittaa, ei vikittele muita ihmisiä ja ns. puuhaa selän takana, vaikka suhteessa menisi välillä huonomminkin. Se että suhteessa on alamäkiä ei ole mikään oikeutus petolliselle käytökselle. Jos rakastaa niin silloin kun menee huonosti yritetään korjata asioita, eikä juosta vieraissa syleissä, siksi kun on vähän vaikeaa.
Vituttaa tuollaiset miehet, kuin tuo sinun vaikuttaa olevan. Ja yleensäkin kaikki pettäjät. Sellaisen kanssa kun osuu yksiin ja tulee petetyksi niin niitä vahinkoja mitä sellainen omassa päässä aiheuttaa on todella vaikea korjata, vaikka saisikin uuden suhteen jossa ollaan rehellisiä. Silti jää alitajuinen pelko, että kaikki muutkin miehet tekevät samaa ja kyllä, puhun kokemuksesta.- hermoraunio111
Kiitos vastauksesta..
Mieheni anelee anteeksi, lupaa ettei enää ikinä valehtele. Minusta vain ei tunnu enää miltään.. rakastan häntä mutta en voi luottaa häneen. Kuitenkin koen että hän on ollut liian törkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070