Missä vapaat naiset (17-22v) käyvät? Baareissa ei käy kuin parisuhteessa olevat tai tyttöjeniltaa viettävät tytöt, jotka saavat kymmeniä iskuyrityksiä illassa, mutta torjuvat kaikki.
Sitä paitsi harvemmin ujot tai kiltit tytöt edes käyvät baareissa.
Missä vapaat naiset ovat?
9
333
Vastaukset
- IRL
Töissä ja koulussa.
- Minä liikun
Töissä, koulussa, lenkkeilemässä tai muuten treenaamassa, viikonloppuisin ehkä kaupungilla joskus, ruokakaupassa, sitten tulee mieleen kun sinkkuna elää niin pitää myös hoitaa nämä "miestenhommat" itse eli yksinäiset naiset rakennusliikkeissä tai hyllyillä :D, kotona, elokuvissa, katsomassa urheiluseurojen pelejä.. siellä minä liikun, mutta baareissa en ikinä. Kahvilatkin hieman sellaisia paikkoja missä en viihdy kovin, mutta varmasti aika moni vapaa nainen ihan kahviloissa on.
- Liikun myös
Miten naiset suhtaudutte siihen, jos kaupassa tulisi vaihtamaan pari sanaa, pyytäisi vaikka kahville? Ei siis yritä mitään lipevää iskemistä, vaan pyytää vain ulos.
Itsekkään en viihdy baareissa enkä kahviloissa.- globba
Se olisi aika kammottavaa, ellei olisi jotain silmäpeliä tai jotakin minkä vuoksi toinen tulisi juttelemaan. Ei toimi Suomessa. Itse karsastan sellasia ylisosiaalisia yrityksiä, jotka on luonnottomia ja niiden takana on aina jotakin outoa (haluaa iskeä, kännissä, joku hullu, taskuvaras jne. :D) Valitettavasti sellaisia ihan-kenen-kanssa-tahansa-juttelevia pulsujakin liikkuu niin paljon, että leimautuisit itsekin sellaiseksi välittömästi.
Luontevampaa harrastuksien, tapahtumien, kavereiden tms. kautta että löytyisi jotain yhteistä puhuttavaa ensiksi. Ruokakaupassa yhteinen puheenaihe on vähän sellanen "ai säkin syöt ruokaa? No niin minäkin" - n23
Mä en panisi ollenkaan pahakseni. Jos nyt jotain juttelis ehkä ensin, eikä vaan täräyttäis hyllyn takaa että tuutko kahville.
- ja.on.muodikasta
Lavatansseissa. Tai oikeastaan tanssikursseilla, kesällä sitten lavalle!
Sieltä bongaamaan! ; ) On meinaan pulaa nuorista miehistä siellä ja tanssimassa käyvät nuoret naiset on kilttejä. Paaaaaljon parempi paikka iskeä kuin baari, jossa tosiaan yhtä naista kohden satelee 100 yritystä illassa.
Tanssitaitoa hankkimaan, sillä saa monen naisen polvet veteliksi!- ihanko.oikeasti
Ihanko oikeasti niissä kävisi usein tai pääosin nuoria vähän päälle parikymppisiä tyttöjä? Ensi vaikutelma on se, että siellä käyvät keski-ikäiset naiset ja miehet tanssimassa, jotka eivät itseäni aivan heti innosta.
Tosin tuskin siinä mitään häviää jos kävisi katsomassa ensi kesänä.
- oikeesti.oikeesti
Ei pääosin kyllä täytyy myöntää, suurin osa on niitä keski-ikäisiä naisia. Kesäillan valssi yms. ei anna kuitenkaan koko totuutta, vaan kyllä nuoria, vähän päälle parikymppisiä naisia kiinnostaa edelleen paritanssit, joissa kosketus on viatonta mutta kuitenkin ollaan lähekkäin, ilman että alkoholilla on osuutta asiaan. : ) Ja olisit siellä hyvin edustettuna, sillä juuri nuorista miehistä on pulaa tanssittamaan nuoria tyttöjä, jotka tykkää kun mies vie, ja osaa arvostaa sitä, jos olet samoissa ikäluokissa. Mitään et menetä, jos käyt katsomassa, mua saa ainakin tulla hakemaan! ;)
- youonlyliceonce!
Ite sanoisin että baareista ja kauppakeskuksista. Mutta tosiaan ujot saattaa säikähtää jos menet kauppakeskuksessa jutteleen... En itse suosittele tuota tanssikurssia ennenku oot kokeillu muista paikoista. Tai riippuu aika paljon myös minkäluontoisia naisia etsit. Valtaosa on kummiskin näitä sosiaalisempia mutta minua se ei haittaa koska olen itsekin menijä.
Miksi dissaatte baareja? Ei sillä ole mitään väliä monta iskemisyritystä nainen saa illassa, se teidän iskemisyrityksenne pitää olla vain parempi! Ei mitään iskurepliikkejä vaan aito itsesi peliin flirttiä niin kyllä pitäs onnistua. Toinen paikka on baarit missä on tanssilattia! :) Lisäksi baari on juuri se normi paikka mistä naisia voi löytää, ei ne kaikki ole kännissä siellä :)
Tosin jos olet absolutisti niin en ehkä suosittele. Mutta kahvilat on sitte kans hyvä paikka! Kesäisin näkee paljon naisia myös puistoissa ja rannoilla ottamassa aurinkoa ja nauttimassa. Myös festareilla voi tavata naisia hyvässä meiningissä.
Kannattaa myös miettiä haluatko oikeasti ujon ja kiltin tytön. Minä itse arvostan sitä että nainen on oma-aloitteinen esim. suutelemisessa eikä pelkää kävellä käsikädessä kaduilla (on kokemusta ja voin sanoa että outoa oli). Todella harvassa on ne ilkeät naiset eli kyllä ne kaikki ovat pääosin kilttejä ainakin tässä meidän iässä. Itse olen siis vasta 19v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333