Kävin tanssimassa yhdessä tanssipaikassa ja olin todella yllättynyt menosta. Varatut naiset kävi todella kuumana. Mutta mietin vain sitä että kun tanssin koko illan, niin hakijoista oli pari sinkkua ja muut varattuja. Sitten oli vielä jännempi juttu, sinkut olivat asiallisia ja ehdotuksia ei tullut. Mutta 5 varattua naista koko illan aikana olisi halunnut viedä minut hotelliinsa tai lähteä mukaani.
Puhutaan paljon uskottomuudesta, niin johtuuko se siitä että ihmiset pitävät puolisoitaan liian itse selvyytenä. Juttelin näiden naisten kanssa ja he totesivat että miehet kotona eivät osoita hellyyden osoituksia ja seksi on muuttunut suorituksiksi.
Jotenkin tuntuu että nämä uskottomuus asiat on niin monen tekijän summa, ettei enää tee edes mieli moralisoida. Ymmärrän naisia nyt paljon paremmin.
Kaikille tiedoksi, en lähtenyt varatun matkaan.
VARATUT NAISET KÄVIVÄT KUUMINA
2
199
Vastaukset
- eie eie e
Lieneekö paikka Kivitippu? Paljon olen juttuja kuullut ko. paikasta. Vaihda kuule paikkaa. Onhan noita paikkoja ihan joka kolkassa jossa naiset hakevat seksiseuraa ja tappelevat kynnet pitkänä omasta saaliistaan ja ikähäärukka saattaa olla ihan pitkästi yli 50vee. Kukin tyylillään tietty. Itsen en miestä tanssimaan hae, enkä seksiä ehdottelen olisin sitten vapaa eli varattu. Kyllä juurikin näin, oma mies kelpaa lähinnä siittämään lapset. Voihan vaimokin pihdata, koska ei tee mieli omaa miestä ja vieras kyllä kelpaa. Monesta suhteesta puuttuu se pieni arjen huomioiminen ja hellyys. Minullakin on yksi ystävä joka ei edes nuku miehensä kanssa samassa huoneessa, ja nyt ei puhuta kuin 40v ihmisistä. Mies valittaa ettei ole seksiä ja nainen ettei ole hellyyttä.
Minusta miehet voivat olla sikoja ja mennä k...linsa vietävänä mihin vain, mutta munaa kerjäävä nainen on SÄÄLITTÄVÄ! - kauniskin..
Kas kummaa..olen hieman yli 40v ja hyvävartaloinen ja kasvoiltani kaunis..mun ei koskaan tarvitse mieheiltä mu..aa kerjätä :) He tyrkyttävät sitä itse..varatut kuten sinkutkin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931