Jotain kaksi vuotta amiksesta valmistumisen jälkeen aloin saada tekstiviestejä tytöltä, joka oli ollut kaukorakastunut minuun amiksen aikana. Hän ei tiennyt minusta mitään muuta kuin ulkonäköni, ellei sitten ollut kaivellut jotain tietoja. Homma meni niin pitkälle, että hän alkoi soitellakin minulle ja en oikein osannut sanoa, ettei kiinnosta, nössö kun olin.
Sain kuitenkin lopulta sanottua, etten ole kiinnostunut ja tietääkseni yritin kertoa, etten halua pitää yhteyttä. Myöhemmin sain vielä synttärionnittelut tekstiviestinä siltä tyypiltä, mistä lienee kaivanut syntymäpäiväni. Vielä vuosia myöhemmin hän sitten yritti lisätä minut Facebookissa kaveriksi. Välillä pelottaa, että keksiikö hän pääni menoksi jotain karumpaa.
Hauskaahan tässä on se, että hän on ainoa naispuolinen, joka on kertonut pitävänsä minusta.
Stalkkereita miehillä?
4
127
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Anna kun arvaan. Se nainen ei ole kaunis?
Minua ei varsinaisesti ole stalkkailtu, mutta vähemmän kauniit naiset ovat ottaneet fb:ssä, mesessä ja tekstareilla liian tiiviisti yhteyttä.- Hyvä ihminen
Mulla taas menee hieman päinvastoin. Yleensä ne kauniimmanpuoleiset kimmat yrittävät joskus harvoin jopa iskeä jos olosuhteet on otolliset. Tavallisemman-näköiset harvoin edes katselevat. Siis sellaiset, joiden kanssa voisi mahd. kuitenkin syngleerata paremmin. Ne ns. mukavan oloiset naiset.
Liekö noilla itseään näteiksi puunaaviilla mimmeillä vain parempi omatunto ja näin enemmin rohkeutta toimia? Mene, tiedä.
Jotenkin kuulostaa aika pakkomielteiseltä ja hieman hurahtaneelta tuollainen aloittajaa "vainoava" mimmi.
Voisiko mitenkään nyt olla niin, että hän olisikin kaunis, mutta koet hänet jotenkin vain uhkana itsellesi, syystä tai toisesta?
- adsfadsfasdfasdfas
Hullu homppeli kerran stalkkasi sitkeästi useita kuukausia vaikken mitään aihetta antanut kiinnostua.
- Hyvä ihminen
Hyi olkoon! Kovaa peliä tämä sinkkuna oleminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229